Ja så fik jeg endelig en fridag. Sådan en fridag, skulle jo helst bruges fornuftigt. sove lidt længerer end til kl 4:45, nyde sin morgen kaffe i ro og mag og hygge sig med en rolig morgenstund. Ingen ræs på vejen i myldertrafikken og ja rent ud sagt afslapning.
Men næææ nej. ikke når man bor i denne her famillie.
Kl var lidt over 5, da vækkeuret ringede. Fik lige sat kaffen over, inden jeg gik ud i den kolde og mørke morgen, for at starte volvoen.
Kørte så en tur til ringsted og hentede gemalen. Han var kørt i forvejen med den store af vores gravemaskiner, så den kunne sætte parat til dagens graveopgave.
Lige en smut hjem igen, for at sætte gemalen af, så han kunne tage lastbilen med til ringsted.
Dattern skulle jo også køres til toget i hvalsø, så endnu engang blev volvoen started.
Vi er jo så heldige, at det tilbud der er fra busselskaberne her ude, bare ikke passer særligt godt ind i noget som helst.
Lige en smut hjem igen.
Fik hældt et læs gulerødder af på folden, samt lagt wrap ud i bunker. Lukket hypperne ud så de kunne få deres morgenmad.
En portion vasketøj blev også klaret, en dyne hængt ud til tørre og en ny dyne sat over.
En kunde har lige ringet og reserveret gulerødder, så der skal køres et læs ud så de står parat.
Så nu sidder jeg her og hygger mig, med kaffe og morgen bolle.
Ja jeg nyder det, for om kun en time, går turen igen til Ringsted, for da skal knægten til undersøgelse med sin skulder skade.
Ja ja. livet er skida herligt.. glæder mig til den dag jeg går på pension, så kan det være jeg kan få lov at sove bare lidt længe engang imellem