Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Godmorgen alle sammen..
Forfatter: 
Dato:  09-10-2009 08:01

Ja så fik jeg endelig en fridag. Sådan en fridag, skulle jo helst bruges fornuftigt. sove lidt længerer end til kl 4:45, nyde sin morgen kaffe i ro og mag og hygge sig med en rolig morgenstund. Ingen ræs på vejen i myldertrafikken og ja rent ud sagt afslapning.

Men næææ nej. ikke når man bor i denne her famillie.

Kl var lidt over 5, da vækkeuret ringede. Fik lige sat kaffen over, inden jeg gik ud i den kolde og mørke morgen, for at starte volvoen.

Kørte så en tur til ringsted og hentede gemalen. Han var kørt i forvejen med den store af vores gravemaskiner, så den kunne sætte parat til dagens graveopgave.

Lige en smut hjem igen, for at sætte gemalen af, så han kunne tage lastbilen med til ringsted.

Dattern skulle jo også køres til toget i hvalsø, så endnu engang blev volvoen started.

Vi er jo så heldige, at det tilbud der er fra busselskaberne her ude, bare ikke passer særligt godt ind i noget som helst.

Lige en smut hjem igen.

Fik hældt et læs gulerødder af på folden, samt lagt wrap ud i bunker. Lukket hypperne ud så de kunne få deres morgenmad.

En portion vasketøj blev også klaret, en dyne hængt ud til tørre og en ny dyne sat over.

En kunde har lige ringet og reserveret gulerødder, så der skal køres et læs ud så de står parat.

Så nu sidder jeg her og hygger mig, med kaffe og morgen bolle.

Ja jeg nyder det, for om kun en time, går turen igen til Ringsted, for da skal knægten til undersøgelse med sin skulder skade.

Ja ja. livet er skida herligt.. glæder mig til den dag jeg går på pension, så kan det være jeg kan få lov at sove bare lidt længe engang imellem

IMC

Læreplads søges. www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=12&i=10482...y=desc&e=0

Gulerødder sælges.20725959

SÅ ER DER FRISKE GULERØDDER. 25 KG= 25 KR.

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen inger !
Forfatter: 
Dato:  09-10-2009 08:07

Og godmorgen alle andre !

Her har jeg sovet længe - til kl. 6.30.

Hestene er fodret af og står og gumler hø på foldene.

Jeg har lige drukket min morgen kaffe og sidder og overvejer hvor mange jeg kan nå at ride i dag i det gode vejr !

Ha' en rigtig god dag - og god weekend !

Mvh

Anne

Nu med Kåret PRE-hingst !

1-års PRE-hingst sælges !

Part søges eller salg:

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/128764/

http://www.iberisk-equipage.dk

0
0
Svar på denne tråd

godmorgen
Forfatter: 
Dato:  09-10-2009 08:11

Ja, jeg har så tilladt mig at ligge og lure i dag, men nu skal jeg i sving og have rørt krikkerne.

Jeg troede Lisa havde fået lejlighed, men hun er måske bare ikke flyttet ind endnu?

:Pia

*

"HIT" riste el. lign købes 2-4 m2 Sjælland

0
0
Svar på denne tråd

Sikke travl du er Inger
Forfatter: 
Dato:  09-10-2009 08:14

Jeg var så ude i går- dejligt vejr- ingen vind, vasketøjet var tørt, et ny hold ud.

Og jeg gik igang med at rydde ukrudt, brombær og korbær langs hegnet, så det kan rykkes op. (Det er gravet ned med glasskår, men det havde jeg fortrængt!)

Så jeg rykker brændenælder op, og klipper resten. Så kommer der en byge. Det klarer op, jeg fortsatte, men bestemte, at ryggen ikke kunne klare flere buk, så jeg gik frem og begyndte at klippe hegnet fri for liguster, og SÅ regnede det OG BLÆSTE.

Det var ret ærgerligt, nu jeg gik og nollerede, og de små katte var ude. Den ene gemte sig i skuret og måtte reddes ind.

I dag lover de også regn og blæs- og min ryg skal have pause.

Men det ender med, at man måske kan se Æbelø fra stuen.... Udsigt eller blæst- er ikke nemt at vælge i mellem.

Mvh
xtiny

"All problems are people-problems. No people, no problems!"

Citat tilskrevet Stalin

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen
Forfatter: 
Dato:  09-10-2009 08:52

Ja godmorgen :) Burde lave noget fornuftigt nu jeg er mødt på arbejde, men er stadig en smule sløj desværre. Måtte gå hjem onsdag med feber og lå hjemme igår også. Følte mig så frisk i morges, at jeg tog afsted, men det har jeg fortrudt nu for min feber er kommet igen :( Og kan ikke rigtig tage hjem, for halvdelen af os har besluttet sig for at være syge idag - så må hellere blive når nu jeg er kommet afsted... Heldigt vi har efterårsferie når vi går hjem idag. (En fordel ved at være ansat ved skolepraktik - det følger skolernes ferie :) )

Heldigvis er det "kun" til 13.30 idag, og så lige 20 min ekstra på biblioteket så eleverne kan aflevere computere. Så skal der købes fødselsdagsgave til min kære far som bliver 52 imorgen.

Og så skal jeg vist bare hjem under dynen igen og vente på min mand kommer hjem fra arbejde en gang i aften!

Men fortsat godt dag til jer andre!

Trakehnervallak sælges - se præsentation for mere information

En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!

Medlem af AHNA

0
0
Svar på denne tråd

oppe...
Forfatter: 
Dato:  09-10-2009 09:21

her har vi også været igang et par timer...

Men det var nu sønnike på 5 mdr idag, som bestemte det. Havde ellers håbet at han var lidt søvnig, nu han har holdt mor ved ilden nærmest hele natten. Men nej...

Så Trunterne står også på marken og gumler hø, de fik morgenmad inden daggry også ud og nyde det skønne vejr.

Jeg håber der kan klemmes en ridetur ind i programmet idag. Der er ikke noget bedre end at ride i det her lidt "crispy" friske vejr.

Må dog pænt vente indtil manden vågner, han har arbejdet nathold.

"Det tar lang tid, at få en gammel ven"

Trakehner FAN :)

Nu også med titlen Mor!

列弗

0
0
Svar på denne tråd

ja lisa har fået lejlighed
Forfatter: 
Dato:  09-10-2009 09:46

til overtagelse her d.15.

så der skal nok flyttes i næste weekend.

Kommer godt nok til at savne vores hygge stunder... samt min dygtige staldpige.

Hun fik dog godt nok et meget svært valg i går. Søger jo en læreplads her fra d.1.1.2010. Har jo fået en sød fyr og nu også lejlighed. Men hun blev tilbudt et drømmejob i jylland, det var godt nok svært at sige nej til. Men drømmen om en uddannelse vægtede højere.

IMC

Læreplads søges. www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=12&i=10482...y=desc&e=0

Gulerødder sælges.20725959

SÅ ER DER FRISKE GULERØDDER. 25 KG= 25 KR.

0
0
Svar på denne tråd

Dejlig dag...
Forfatter: 
Dato:  09-10-2009 10:23

Ja min dag startede hos min første kunde kl. 5.00

Er nu kommet hjem, og har sat både kaffe og vasketøj over, samt hængt en maskinfuld ud i guds fri natur

Skal lige ha`støvsuget...hmm bliver gjort hver dag, grundet to stor hunde...

Derefter en tur i bad, og videre til næste kunde, hvor jeg bla. skal hjælpe med indretning af en ny stue, spændende elsker det

God dag til jer alle.

Kunsten at være klog er kunsten

at vide, hvad man skal ignorere.

Hilsen
Lene

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  09-10-2009 11:24

Her i det sønderjyske er det efterhånden også noget tid siden jeg sagde godmorgen til de første.

Uret ringede 04.10 og kl. lidt i 5 var de første køer igang med at være "statister" til vores malkeprøve. Derefter hjem til teoretisk prøve. Nu er jeg igang med dagens sidste undervisningstime (dvs. den starter om 5 min).

I eftermiddag har jeg lovet min mor at komme hjem, så vi komme en tur "te stajs", da hun har fødselsdag på mandag og det skal så holdes søndag med en lille udgave af sønderjysk kaffebord.

Så i morgen skal bruges på at bage diverse former for kager/småkager/boller - og der skal nok også gøres lidt rent og ryddes op.

"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney

Elevplads søges inden for landbrug, helst med kvæg.

Start 01.01.10.

Charmerende dressurpony sælges

0
0
Svar på denne tråd

12345678754
Forfatter: 
Dato:  09-10-2009 12:22

Jeg har sovet længe i dag, faktisk til kl 9 - skøøøønt!! Jeg fik nemlig ferie fra mit studie igår, så det skulle da udnyttes!! :-)

Har lige fået gjort hytten ren, støvsuget, vasket gulve og tøret støv af og fået smidt noget vasketøj over, heldigvis kun to maskinefulde og så er det overstået, godt man kun er er to ;-)

Resten af dagen skal bruges på en laaang gåtur med hunden, et smut på job (kun lige 1,5time) og så har jeg lovet manden at lave burger til aftensmad :-)

Weekenden skal bruges på hygge og afslapning.. Og så skal der vidst lige bages lidt :-)

Mvh HeidiZ

0
0
Svar på denne tråd

eeeeeeee
Forfatter: 
Dato:  09-10-2009 18:12

Godaften ;D

Ja mit vækkeur ringe 05.30 :O Og så slog jeg det fra og stod først op 06.10 UPS og så måtte jeg jo ellers i tøjet og li ryge en morgensmøg og børst tænder og så cykle afsted på arbejde og møde kl 7. Og fik fri kl 14.30 men gud hvor har vi haft travlt. Har vi haft de sidste par dage og tanken om jeg skal sidde alene de første par dage i næste uge ja den tanke gruer lidt, men hvad jeg når det jeg når, Vi sidder normalt 3 på pladsen noget af tiden kun 2.

Men iaften skal jeg bare slappe af gider nemlig iik ud og bulder iaften. Skal os til Optiker imorgen da jeg nok skal ha læsebriller. Og Så skal jeg ud og køre (er ved at ta kørekort og min kørelære har travlt) Og derefter henter en veninde mig og så køre vi ud og henter hendes søn min lille guldklump

Og så skal vi hjem og derefter op og ha stald og ordne hestene og så går turen hjem hvor hun skal køre kæresten til en kammerat, Og så skal vi ellers bar hygge og tøse snakke ;D Det vi så gode til. Og søndag. slappe af ;d

Kan i ha en god weekend. :D

Min mening !

Lev med den , eller lad være ! ;)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider