Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Facebook problemer???
Forfatter: 
Dato:  06-10-2009 14:13

Hey alle:)

Jaa, som mange andre danskere er jeg jo også dybt afhængnig af facebook. Desværre har jeg ikke kunne logge ind de sidste 3 dage, hvergang jeg prøver skriver den dette:

Kontoen ikke tilgængelig

Din konto er i øjeblikket ikke tilgængelig på grund af vedligeholdelse af websitet. Kontoen bliver tilgængelig igen om nogle timer. Vi beklager ulejligheden.

Og ja, det har jeg da oplevet nogle gange, men det vare kun 1 time, så kan jeg logge ind igen.... men 3 dage!! er sygt træt af, at jeg ikke kan komme ind... Det er altså ikke min computer den er gal med, for det gælder også alle andre computere jeg prøver fra... Jeg har nu skrevet til facebook, men de svarer ikke:( Er der nogen der har prøvet noget lign?

Den er ikke hacket eller lign... For jeg tager ingen quizzer, eller spiller de der underlige spil. og var den hacket, vil folk kunne have sæt mig, for hvergang folk skriver mit navn og klikker på det, kan de ikke komme længere end : profilen er i øjeblikket ikke tilgængelig.. hjæælp :(

kh, juva

Juva

You'll always be in the secret part of my heart

Black And White

¤¤ 1 år til start på uddannelse som dyrepasser ¤¤

0
0
Svar på denne tråd

Ja....
Forfatter: 
Dato:  06-10-2009 19:37

Også ind imellem problemer her. Og det er jo smadder irriterende især når man spiller FarmVille og skal ind og høste en bestemt tid.

0
0
Svar på denne tråd

hmm...........
Forfatter: 
Dato:  06-10-2009 22:19

har et andet problem.

Kan ikke skrive til andres status, beskeder eller kommetere deres billeder :-( har ledt efter en mail eller noget så man kunne skrive til dem og klage/ få hjælp til problemet men uden held :-(

Har oldenborg hoppe til salg som er rolig og velopdraget. samt miniature hingst med papir for veninde.

Opstalder har to harflingere tilsalg!

0
0
Svar på denne tråd

1234456
Forfatter: 
Dato:  06-10-2009 22:49

Hejsa

Min kæreste har heller ikke kunne logge ind siden i lørdags, han får samme besked som dig. Han har så skrevet en mail til Facebook, både på dansk og engelsk, men har vist ikke hørt fra dem endnu.

Smadder træls når man nu er så afhængig af det skidt

0
0
Svar på denne tråd

også mig
Forfatter: 
Dato:  07-10-2009 10:03

jeg får ikke alle nyheder frem når jeg logger på... og nogen af mine venner har ikke mulighed for at gå ind på min profil. den er i øjeblikket ikke tilgængelig skrives der..

Hilsen Nicole

gud har fået en ny lille engel

Noah

F. 27-5-09

t. 27-5-09

altid i mit hjerte

...................................

Knyttede armbånd sælges. tjek præs.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider