Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ødelagt halskæde
Forfatter: 
Dato:  05-10-2009 10:45

Jeg har fået en rigtig flot halskæde af min mor som hun har haft med hjem fra sverige. Det er en flot kæde med små hjerter af sort blodsten.

Men min halskæde har været faldet på gulvet og det ene hjerte er brækket over.

Er der nogen der ved om man kan lime dette hjerte sammen igen ? eller på anden måde samle hjertet igen? Er meget ked af at den er gået i stykker så vil selvfølgelig gerne have den i orden igen.

"Dyr er ikke et legetøj, men et ansvar. DIT ansvar!"

SILLE FOREVER !!
0
0
Svar på denne tråd

Et knust hjerte....
Forfatter: 
Dato:  05-10-2009 10:49

... kan aldrig blive helt igen.

Det kan nok limes - men man vil altid kunne se og mærke at det har været knust.

Og det gælder også hjerter af sten.

£isbeth & Baloo
Prejudice is a great timesaver.
You can form opinions without having to get the facts.
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2009 11:02

Øv, sikke noget.. Få fat i en lille tube eller flaske med den slags lim, der hedder cyanoacrylat. Det kan lime stortset ALT sammen, og det holder rigtig godt.. Nogle gange har Rikke nogle ørestikker hvor stenene også falder ud af, og dem limer jeg altid med cyanoacrylat, og så falder de ihvertfald ikke ud igen..

Du kan købe en lille tube/flaske i et byggemarked, og ofte har de osse små tuber på tankstationer..

MEN!!!!,... Som nævnt limer det nærmest ALT, OGSÅ fingrene, så pas MEGET på, for man KAN altså ikke "bare lige" få fingrene fra hinanden igen, uden brug af enten kniv eller noget acetone-halløjsa..

Held og lykke med reperationen, og igen, pas MEGET på. Stadset er meget tyndtflydende, og smutter nemt steder hen, hvor det ikke er ønskeligt. :)

Mvh.

Michael

GO FOR IT!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider