Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

forberedelser til jul - hvem
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 16:06

ja hvem er begyndt ligesom mig at forberede sig til jul... jeg gider ikke og stå den 23 december og finde ud af hvad familien skal have i julegave... så jeg har købt til kæresten, min mor og hans mormor... og med resten af familien er gået i tænkeboks med hvad de skal have...

jeg har os været omkring biblioteket for at låne et par bøger... og spurgt de andre i stalden om vi skal gentage sucessen med julefrokost og hvornår folk kan...

er det bare mig der er tidlig ude eller ?

En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt....

Nu uden min dejlig norske skovkat Tornado... Kørt ned den 13 maj 2007....

Elsker dig verdens dejligste kat....

0
0
Svar på denne tråd

kkkkkkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 16:41

Uha, det var tidligt... Julegaver er slet ikke i mit hoved endnu. Vi har fundet en dato for julefrokost på det ene af mine jobs og der er også nogen, der er begyndt at planlægge den, men der stopper min julestemning også... Jeg kom dog lidt i julestemning for et par uger siden, da jeg var med til at arrangere pressemøde for Royal Copenhagen i forbindelse med deres julestel... Der var jul over hele linien :-) Men jeg venter nok lidt endnu med forberedelserne!

Stephanie...

Villaejendom (130 m2) i Haslev sælges... tæt på land, skov og natur (og masser af opstaldningsmuligheder ;-) )

PM for mere info :)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 16:46

ved at få spat af julekalendre og juleslik i supermarkederne - det ankom i SEPTEMBER!! Lad det da lige blive Halloween først, Jesus Christ...

Men jo, jeg er ved at finde på pakkekalender til min mor som jeg skal se om en uge og så ikke før d.18.december igen, så det er oppe over. Frem med opfindsomheden!

There are loads of reasons for loving a horse, sometimes it's no more than that sweet little way he stepped on some asshole's foot

Who am I?

www.freewebs.com/sinehn

0
0
Svar på denne tråd

hephey
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 16:56

jeg er begyndt at tænke på julegaver til folk... jeg er nødt itl at begynde at købe nu her hvis jeg skal have råd til gaver til alle, når jeg er på su og hr hestene

Hvorfor har vi ingen problemer med at huske

hver enkel lille detalje af hvad vi har oplevet,

men kan ikke huske hvor mange gange

vi har fortalt det hele til samme person

0
0
Svar på denne tråd

jul.....
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 17:04

Ja, jeg ville ønske at jeg havde råd til at gøre, som jeg gjorde for 3 år siden, dvs. trække "stikket" ud og tage til Lanzarote og "fejre" julen (uden alle div. juleting-men bare med en hyggelig og god middag, juleaften)...

Og ellers på stranden i bikini...

Ja, det vil jeg gerne gøre igen...det var super skønt...

Hvis og så fremt at jeg nødvendigvis skal være i DK i jule-tiden, så starter julen absolut først "første søndag i advent" og slutter 3.juledag.

Bare min Jul...

Vh. Jill

Hvert græsstrå har sin egen dugperle

0
0
Svar på denne tråd

Nej nej nej
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 17:12

Gudskelov siger jeg bare, for at juleriet ikke er nået vil vores lokale småbutikker endnu. Jeg ville få fnidder af at se på det allerede!

Julen starter for mig TIDLIGST midt i november, hvor man efterhånden bliver nødt til at trylle en ønskeseddel ud af ærmet. Dernæst går jeg på julegaveindkøb engang imellem slutningen af november og frem til den 23. december.

Pynt kommer tidligst op 1. søndag i advent.

Jeg kan slet ikke forholde mig til jul nu. Det er kun lige blevet efterår og julen hører for mig til vinteren, det er jeg slet ikke nået til endnu.

Hilsen fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

Mangler du opstaldning i postnr. 8544?

Så kontakt mig, jeg kan muligvis hjælpe dig.

0
0
Svar på denne tråd

december....
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 17:14

Jeg elsker julen og nyder den i fulde drag. Men ikke endnu!!!

Julen er i december måned. Jeg pynter op mm. den første søndag i advent. Jeg nyder julegave-indkøbende midt december, med masser af julehyggestemning i butikkerne og flot julebelysning i gaderne.

Den sidste uge inden jul laves der konfekt og småkager.

Glæder mig allerede.......til december. Julen er ikke nået der skal overståes, den skal nydes.

mulle-pigen: Du er nok lidt tidligt ude, men det virker til du nyder det .

MVH Britt

med dressurhesten "Camelina Kilen" :)

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa.....
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 17:15

Jeg har allerede bedt familien om at komme med nogle ønskelister. Det er jeg lidt nødt til, eftersom jeg skal bruge det meste af julen til at skrive SRP.

Så det ville være fedt at få det klaret i løbet af november. Den eneste jeg venter med, ind i december er min nevø. Han ombestemmer sig tusinder af gange, så der skal vi være helt sikre på hvad det er han virkelig gerne vil have.

Er også så småt begyndt at tænke på hvor vi skal fejre jul henne. Vi skulle egentligt have været op på til min søsters svigerfamilien, men det ender det nok ikke med, eftersom svigermor er gået ned med dep, og svigerfar snakker om skillesmisse

Så hvis det bliver aflyst, ville det være rart at vide det i løbet af slutningen af november, hvor det stadig er muligt at købe en nogenlunde flæskesteg.

Kort laves til flere lejligheder. Bordkort, indbydelser, fødselsdagskort, bryllup og meget andet. Kontakt via. PB
0
0
Svar på denne tråd

her her
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 17:17

De to pakkekalendre jeg skal lave er der købt ind til, det gøres der i løbet af året.

Vi holder jul i Florida i år, så juletræ bliver der ikke meget af. Meen der bliver pyntet op. Jeg er helt tosset med jul

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Jeg begyndte...
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 17:34

... allerede i juni måned - for jeg ville have rumtopf i julekurvene i år. Det er så færdigt nu og står i skabet og bliver bedre - og resten går jeg i gang med efter d 1. december.

Jeg elsker at jule - men kun i december.

£isbeth & Baloo
Prejudice is a great timesaver.
You can form opinions without having to get the facts.
0
0
Svar på denne tråd

Jul, jul, jul, jul
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 17:44

Elsker jul og det generer mig ikke det mindste at der lige om lidt begynder at dumpe julekataloger ind af brevsprækken. Elsker det

Er også begyndt at tænke på julegaver. Har lavet en liste over forslag til ting jeg kan give de forskellige julegave!

Til december har en af mine venner arrangeret en forlænget-juleshoppe-tur til London for vores lille gymnasiebande :)

Rikke med Katinka og Thor

A good horse is never a bad colour.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 17:54

Jeg kan godt li' julen.... og dog... Det er lang tid siden jeg har fejret en "rigtig" jul, med familie og børn om masser af gaver til alle.

Men jeg skal da ud til min veninde, og hendes logerende, juleaften. Og så tager jeg julemorgen.

Og så skal jeg til 2-3 julefrokoster og en enkelt julehygge dag, med æbleskiver og "lav din egen juledekoration"- dag.

Efter som jeg kun skal af med 4 julegaver, så er det nemt overstået. Men prøver da at gøre mig umage, NÅR jeg skal købe dem ....

VH Pernille

Slår man ned blandt en flok hunde, hyler den, der bliver ramt

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd

lålålålå
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 17:56

Jeg arbejder i Toys. Og jeg kan fortælle, at du absolut ikke er den eneste, der allerede tænker på jul. I over en måned er der blevet indkøbt masser af julegaver. Men det er måske også lidt lettere med børn og legetøj. De ønsker sig det hele ;)

Determination to achieve, give you the ability to do it

Supra Societatem Nemo

Forza Brøndby

0
0
Svar på denne tråd

£isbeth (Baloo)
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 18:01

Jamne, jeg glæder mig da til MIN julekurv..

Rumtopf er GODT

VH Pernille

Slår man ned blandt en flok hunde, hyler den, der bliver ramt

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har...
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 18:04

Jeg har købt 4 jule gaver indtil nu Skønt jeg ikke er den eneste, for jeg bliver nærmest stemplet som tosse når jeg siger det er til en jule gave....

Og jeg glæder mig til jul- det er bare så hyggeligt

AZJ...Det er mig!

0
0
Svar på denne tråd

julegaver
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 18:12

Jeg er så småt begyndt at købe ind til de kurve, som nogle (mest de ældre)i familien/vennekredsen får i stedet for en almindelig julegave.

Når jeg falder over lidt lækkert eller noget andet, jeg ved de kan bruge, så ryger det i gemmerne - så er der det mindre at købe senere. Sådan kan man også benytte sig af de gode tilbud, der er...

I fredags havde de f.eks. -50% på den dagcreme min mor bruger, så haps ned i kurven. Og da vi var i nordjylland på ferie, købte jeg friskslynget lynghonning i små kønne glas, de ryger også i kurvene.

mvh

KIRSTEN

.

0
0
Svar på denne tråd

for tidligt
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 18:29

For en måneds tid siden dukkede de første reklamer med julenisser etc. op hos os - det er bare for meget

Jeg elsker julen, men i slutningen af august/september - helt ærligt foretninger -få et liv

Jeg mister helt lysten til at jule når vi endelig når slutningen af november/start december, hvorfor det som regel står på en rejse langt, langt sydpå, så jeg er fri for alt det er juleri, der har stået på alt for længe.

Øv altså - så vent da for hulen med julemusik og reklamer til november som i "gamle dage"!

mvh. Julie

Avl af oldenborg

www.stutterilacour.dk

Marstall og Equifirst i Nordsjælland

TRM produkter, Myoplast (muskelopbyggende), olie hoofmaker etc.

SÆLGES:

Oldenborg/Dansk Varmblod

Bokse udlejes ml Hillerød/Helsinge

0
0
Svar på denne tråd

Julerier
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 18:30

Ja jeg synes du er tidligt ude. Og det er super, hvis du har det godt med det.

Lige nu har jeg mest travlt med at nyde efteråret og mærke vinden i ansigtet.. :-)

Vrinsk fra Esma

Kun den der bestiger bjerget

får udsigt over dalen..

*Livsglad menneske- og hestehealer*

Jeg laver også gestaltterapi (samtale) - det er dog kun for de 2-benede :-)

0
0
Svar på denne tråd

Er begyndt
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 19:13

Vi har pakkeleg i stedet for julegaver, og jeg har i dag købt den første gave til pakkelegen. Skal man have andre pakker i 20-kroners kategorien end hvad der er udbuddet i Tiger, X-tra og lignende billigbutikker i december måned, er det nødvendigt at være lidt tidligt ude.

Julestofferne har jeg også fundet frem. Det tager tid at lave julepatchwork, så det er klar til 1. søndag i advent.

Salvia

Det er ved vejs ende at alting begynder

0
0
Svar på denne tråd

Julegaver
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 19:18

Jo her er julegaverne til min mor og far også klaret, men mest fordi jeg lige faldt over ting de kunne bruge til en fornuftig pris.

Jeg glæder mig til at min mor får sin gave, hun har temmelig mange Bing & Grøndal juleplatter, jeg har så fundet 5, som hun ikke har i kræmmerhallerne i Næstved

Men jeg slipper nok ikke for at fare rundt i sidste øjeblik, for en der ikke er i god tid er min far, og det er nærmest en juletradition at jeg skal prøve at finde noget til min mor fra ham

MH Janne

TOFTEBO CONNEMARA

0
0
Svar på denne tråd

Julegaver
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 19:26

Jeg har ironisk nok lige købt ind til nogle julegaver i dag.

Vi er yderst fattige denne jul, så jeg har sagt at jeg hopper IKKE med på det forskruede julegave-ræs svigerforældrene kører.

- Sidste år var det komplet vanvittigt hvad vi fik af gaver!

Det er dejligt og alt det der, men jeg har IKKE råd til at give 500kr pr person!

Så der er købt ind til at være lidt kreativ.

- Min mor får et fotoalbum, jeg prøver at få fat på nogle gamle billeder udover dem jeg har, og får dem printet ud, og så nogle lidt nyere, og så overvejer jeg om jeg kan finde et gavekort så hun fremover selv kan få printet billeder ud. Udover det får hun et sort lærred, hvor jeg og mine to søskende hver skal ha' lavet et håndaftryk i guld eller sølv.

- Mine svigerforældre får også et sort lærred, men med hundenes poteaftryk ;-) Vi overvejer lidt om min kæreste og jeg også skal sætte et aftryk på, så det er hele vores lille familie. For nogen lyder det måske plat, men sådan noget kan svigermor godt lide, og lige pt er hundene de eneste "børnebørn" og jeg leverer sgi ikke nogen andre lige foreløbig *GG*

De eneste som ikke får "kreative-gaver" er mine to søskende, som får Mario Kart til Wii'en, og så vil jeg foreslå min mormor at købe en til controller til dem. Plejer at være mig som skal finde gaver til dem for hende alligevel.

- De ELSKER at spille Mario Kart når de er hernede, så nu kan de få deres eget sæt med to controllere og to rat til. Vil de elske!

Min lillebror har ligesom jeg fødselsdag tæt på jul, og der er jeg "fedtet" og giver ham mit lille akvarie.

- Men jeg ved han vil elske det, for så tager vi ind og køber en kampfisk til ham, han er så fascineret af min! :-)

Kæresten får nok også noget til Wii, alternativt må han sgu vente til januar med at få sin gave ;-D

Men vi holder heldigvis jul hjemme i år, bare kæresten, jeg og vores 3 hunde.

- Bliver helt sjovt at lave sin egen jul med alt hvad der hører til :-D

Vi har snakket om at købe et juletræ, sætte på terrassen med lyskæde og fuglekugler, så vi kan ha' glæde af det lidt længere tid! :-)

- Har ikke plads til det indenfor nemlig.

Rollo

MARSVINEUNGER SÆLGES

3 hanner og 5 hunner, i skønne farver!

AVLSTJENESTE

West Highland White Terrier

Tell-Mann Westie :: Marsvine Info

0
0
Svar på denne tråd

Jul.... arrgh
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 19:35

Nej jeg er ikke gået i gang endnu

Er en lillesmule ved at købe nisse-pakker til drengen og skrive ønskesedler men ellers ikke

Først skal jeg nemlig ha' klaret min fars fødselsdag 26 okt.

Halloween 31 okt

Min brors 50 års føs'da' 5 nov

og min mands fødselsdag 10 dec

Så der er riiiiiiiiiiiigligt at se til, udover hestene og det at jeg er ved at omlægge køkkenhaven

Mvh

Charlotte

T-shirtbutikken.dk: Oktoberfest = Fri fragt, få dig en sej tshirt nu !

0
0
Svar på denne tråd

jeg...
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 19:38

jeg har valgt at gå i gang så tidligt fordi jeg ikke har råd til at vente med og købe gaverne i december... + jeg gir altid gaver med omtanke og en lille historie bagved og så jeg ved at modtager kan bruge gaven og blir glad for den....

En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt....

Nu uden min dejlig norske skovkat Tornado... Kørt ned den 13 maj 2007....

Elsker dig verdens dejligste kat....

0
0
Svar på denne tråd

Julerier
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 20:47

Jeg er også så småt startet med at forberede julen. Jeg er gravid og her termin den 25. november. Jeg orker simpelthen ikke at okse rundt i december med spædbarn og barnevogn i stuvende fyldte butikker.

Jeg har købt julegaver til min nevø og niece. Jeg satser på at være færdig med julegaverne inden december.

Med venlig hilsen

Winnie

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er i marcipanchok!
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 21:27

Jul er hyggeligt .... i december

The mind is like a parachute - it only works when it's open!

Reality is that part of the imagination we all agree on

0
0
Svar på denne tråd

Julen...
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 22:21

Jeg elsker alle årstider ... incl Julen

Jeg har købt 2 julegaver ind.. eller 1 ... den anden er en

delvis fødselsdagsgave og julegave til min datter.

To dekorations-trolde til min mor og en pony til min datter

Min datter har så fødselsdag den 5 dec, så det passer fint...

Mht oppyntning, osv.. så venter det til dec... vores tradition er at det bliver gjort på min datters fødselsdag

Butikker tag jer sammen.... eller hvordan det nu lige blev skrevet, ja når jeg nu selv arbejder i butik, så ved jeg at vi allerede tænker på julen mens i andre holder sommerferie.

Alle de vare man skal have hjem, fra over alt i verden, det tager tid, plus planlægning af antal vare og hvilken.. osv...

At nogen så stiller det frem nu.. hehehe ja... det er måske nok tidelig nok, men det er jo bare ting og jeg har nu ikke noget problem med at se bort fra det...

Salg af sten/krystaller og urter.

*sød børnepony søges.. max 5000kr*

0
0
Svar på denne tråd

jul jul jul
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 22:44

Jul mig her og der.. og heldigvis ikke allevejne endnu.

Jeg gruer for slutningen af uge 42 hvor butikkerne begynder at pynte op. Arg.

Har ikke noget imod julen, men at jule-pynte i oktober er altså, efter min mening, et overkill!

Jeg har endnu ikke købt eneste gave og kender jeg mig selv ret, så bliver det også først i slutningen af november og starten af december jeg begynder på den slags. Med en tom konto til følge nu hvor jeg har fået hest, men so be it. Det er jo jul

Julestemningen skal nok komme, og sikkert også forsvinde et par gange. Sådan plejer det at være for mig. Når der bliver påtvunget "nu skal vi julehygge mens vi forbereder de sidste ting" så slår jeg i bakgear med 180 i timen og vil helst være fri. Julehygge er noget man skal gøre når man har lyst, ikke når "man" SKAL!

Tja, jeg er nok lidt sær på det punkt. Men der er ikke nogen der skal tvinge mig til at lave juleforberedelser og forvente at jeg synes det er den bedste måde at julehygge på. Hvis jeg derimod selv godt vil lave juleforberedelser SÅ kan jeg godt julehygge samtidig. (forvirret??)

Mvh Anne

Med hesten May Quilino

What doesn't kill you

Makes you stronger!!

*Medlem af Bullerklubben*

0
0
Svar på denne tråd

Julegaver
Forfatter: 
Dato:  04-10-2009 23:11

Det er godt nok surt at få en julegave der er blevet købt i september, hvis man måske selv i mellemtiden har købt tingen, fordi det var noget man rent faktisk havde brug for. Og hvordan er det så lige med byttemulighederne?

Nå, det må folk jo selv om :-)

Mine juleforberedelser starter først i december.

Lene

*** Ubi bene, ibi patria ***

0
0
Svar på denne tråd

Lisbeth (baloo)
Forfatter: 
Dato:  05-10-2009 00:34

kunne du ikke tænke dig at lægge opskriften på rumtopf ind????

Jeg satser ikke på at starte før i november...jeg tænker også det er surt at købe gaver som evt. ikke kan byttes...

Tina

Nyd livet mens det er der

"Jeg kan modstå alt, undtagen fristelser"

www.femalephoto.webs.com

www.123hjemmeside.dk/femalephoto

0
0
Svar på denne tråd

juleforberedelser
Forfatter: 
Dato:  05-10-2009 07:15

Datteren får pakkekalender og der "leder " jeg hele året, har pt. 10 pakker, så er godt på vej. Men alt det andet med pynte op etc. det bliver først den sidste weeekend i november.

Annette

Det som fylder hjertet, fylder øjet.

0
0
Svar på denne tråd

Rumtopf
Forfatter: 
Dato:  05-10-2009 07:58

Jo det kan jeg da :-)

Det er ganske nemt.

Når jordbærsæsonen starter finder du de flotteste jordbær du kan - ikke for store. Ned i et sylteglas med dem og sukker i samme mængde over - og så dækker du med rom - minimum 70%.

Ind i skabet med glasset indtil det bliver kirsebærsæson - og så gentager du med kirsebærrene (hvis ikke du fjerner stenen, skal der stikkes hul på dem med en kødnål, så rommen kan komme ind i dem..

Og det gør du så også med hindbær og hvad du nu ellers har lyst til at putte i.

Min i år er med hindbær, jordbær, kirsebær, ananas og så vil der nok komme nogle nektariner i også (flået og skåret i 8 dele så de er nogenlunde samme størrelse som bærrene)

Glasset skal stå mørkt og ikke for varmt - og der skal røres i det et par gange så sukkeret bliver opløst

£isbeth & Baloo
Prejudice is a great timesaver.
You can form opinions without having to get the facts.
0
0
Svar på denne tråd

Fødselsdag
Forfatter: 
Dato:  05-10-2009 08:06

Jeg skal lige have overstået min egen fødselsdag sidst i november, indtil da er ordet JUL bandlyst.

Mvh
Charlotte

Züchten heißt: Denken in Generationen!

Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd

Jul ...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2009 08:45

Er butiksansat og derfor er det lige så meget en nødvendighed som det er en tradition at få julegaver osv klaret inden 1 december..

De første 2 gaver er skam købt og de fleste andre er også planlagt...

Pakkekalenderen til Junior er der også godt styr på, mangler lige de sidste 4 pakker og så indpakningen... Men den klares når der lige er et roligt øjeblik i butikken..

Dog julepyntes her ikke før d 1 december - advendtskrans og kalenderlys undtaget.. ;)

MVH ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

0
0
Svar på denne tråd

jul jul jul
Forfatter: 
Dato:  05-10-2009 11:49

Jeg synes ikke du er for tidligt ude, vi har lige fået invitation til julefrokost.

Jeg mangler kun 2 ud af 20 julegaver, så der er ved at være

styr på det.

Det skal så også siges at jeg har termin den 19 dec og der skal der bare være styr på det hele inden.

Men bare gå igang du sparer også en del penge på gaver osv ved at købe nu.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider