Trist at hører ...
Håber du snart kommer ovenpå igen.
Nu har jeg aldrig haft det på samme måde, så kan ikke rigtig tale af erfaring.
Men jeg synes nu det ville være en god idé at tale med personalet om det, selvom du måske ikke bliver udskrevet lige nu. Det vil kun vise at du er engageret og troværdi i at ville få det bedre. I stedet for at ville prøve at snyde dem.
Udover det vil du få ro i sindet, og hjælp til at komme videre. Og det ville da være dumt at blive udskrevet for tidligt, så når du kommer ud ikke er på toppen, og så stopper med at spise igen. Så du skal tilbage og starte forfra. 
Tænk på alt det du kommer til at kunne når du får det bedre og bliver udskrevet fordi du har det bedre, og ikke pga. løgn.
Du kan spise hvad du vil, og med det mener jeg at du helst skal spise noget
Men så er du da selv herrer over hvad du spiser. Så du kan spise alt det sunde (magert kød, fisk og masse grønt), som er godt for kroppen til at bygge msukler op.
Ligesom når hesten skal fodres med det rette for at kunne bygge nødvendige og flotte muskler op 
Du er snart på benene igen, og udskrevet. Har det super godt og er glad. Vi tror på dig, så nu må du tro på dig selv.
Tænk på alt der gør dig glad. En ting der kan hjælpe en til at blive mere positiv er at skrive tre ting ned hver aften, de tre bedste ting der er sket den dag. Og man skal skrive tre glade ting, ikke negative