Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Når manden siger NEJ!!!
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 16:52

Vores lille ismule, som efter et trist liv, blomstrer op her, bliver pludselig både kontaktsøgende, sød og særdeles ridbar, tænker jeg, at nu er det måske tid at han kommer videre i verdenen, og skulle vi måske forære væk/sætte til salg....

(Det var aldrig meningen at vi skulle ha' ham - sådan blev det bare) (og vi har jo nogle stykker fastboende gennem mange år i forvejen.).

Manden har ingen hesteinteresse, men deltager i daglig pasning, påpeger jævnligt at de er sq da smådyre at ha' gående "de der dyr".

Og da jeg foreslår "nu er det måske "videre" tidspunkt for nu er dyret jo aklimatiseret og måske parat til et liv et andet sted(det er jo kun MIN interesse og koster en del budgettet efterhånden med 5 stk) råber min søde ægtefælle:

NEJ - han skal INGEN steder uden vi er 280% sikre på at det rette hjem er det rette hjem. Ellers bliver han her til han falder død om!!!!

Er det ikke fantastisk - at en mand - der kun pumper penge og energi i hesteholdet, pludselig forstår og fatter hestefolkets passion, sætter pengepungen til side og erklærer at hesteVELFÆRD er 1000 gange vigtigere end de kr dyret koster hver måned.

Han er sq go' er han.

Og har fået tilføjet et "STOR RESPEKT" i mit CV på ham.

Hva' siger din mand til alle dine mulige og umulige dyr?

KH:)

Annette

2 dejlige nyistandsatte værelser udlejes incl. stort køkken/alrum og kæmpe stue. Ideelt for venindepar.

3 km til Birkerød station.

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

Jo der må
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 16:58

man da sige du har skudt papegøjen der. Dejlig manden din er kommet op på dit niveau. Denne mule må virkelig ha ramt noget i ham.

Ja min bedre halvdel synes da osse de er dyre i drift men han vil alligevel heller ikke af med dem, han er dog ikke så tændt på at jeg skal have en mere til at ride på. Men jeg kender ham og man skal ikke bare tage et nej for et nej. Han skal lige have tiden til at bearbejde mine gode argumenter. Men jeg håber godt nok at jeg få mere held med den næste end jeg har haft med de to tidligere.

Mænd har bare sommetider lidt længere ned til bunden af deres hjerter end vi kvinder har. Men der ser ud til at din mand er kommet derned sammen med ismulen. Et eller andet sted vil det vel egentlig osse være synd for din mand hvis hesten skal flytte??

Køb dansk, det hjælper hele nationen.

RIP:

Bedstemor 27/09-28--06/11-08

Far 05/09-47--08/11-08

www.kolbaekgaard.webs.com

0
0
Svar på denne tråd

Marsvin
Forfatter: 

Hej

Ja jeg har kun et lille marsvin og min kæreste siger hver gang der kommer gæster at han er billigt til salg og de må tage ham med hjem hvid de gider... men når vi er alene og han tror at jeg ikke kan se ham eller høre ham så går han og snakker til marsvinet og fodre ham og nusser og forkæler ham han vil bare ikke rigtig være ved det hehe

Mvh Karina

Søger Part I Herning Området Skriv En PB :-)

www.sundhedmedfortjeneste.dk

0
0
Svar på denne tråd

Det ville min mand sige
Forfatter: 

Min mand siger "se at komme af med det umulige L*O*R*T"

Mvh

Signe

Dressursadel Windsore Elite 16,5" fit2 sælge

Highland Pony

Man er vel Skotte

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 17:00

Tjaa. min mand mener også de koster alt for meget og der er alt for meget arbejde med dem.

Alligevel køber han både gulerødder og æbler til disse ædedolke der skider alt for meget.

2 søde killinger bortgives

de er renlige og har fået ormekur.

Kan afhentes i 9362 Gandrup

Gratis part til tosset krikke søges.

Han er sort og kan ses på min profil.

0
0
Svar på denne tråd

Bare fordi
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 17:02

han er en mand og ikke har nogen videre interesse i hestene, er det jo ikke ensbetydende med at han er følelseskold....

Min mand har ca. samme holdning som jeg.... "Vi skal nok have solgt nogen.... Jah.... Nej, vi kan ikke rigtig undvære..... Og den der er jo sååååå sød...."

Zamangah

En ven er den, som ved alt om dig og som synes om dig alligevel

(Elbert Hubbar)

0
0
Svar på denne tråd

Min hader da alle
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 17:07

De inderligt overflødige dyr. "Man bliver bundet!" (Som om hans server er alene i 24 timer).

Men jo- han er blevet blød- for længst. Den rødhvide har opdraget ham.

Mvh
xtiny

"All problems are people-problems. No people, no problems!"

Citat tilskrevet Stalin

0
0
Svar på denne tråd

kdsæøf
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 18:15

Her er vi heldigvis enige om en ting....havde vi bedre tid havde vi også flere heste...her er det faktisk min mand der presser lidt på for at få en mere...ham der sørger for vi rider hos de dygtige undervisere, og ham der sponsorerer de fleste penge til vores hesteudgifter :)

vh Helle

0
0
Svar på denne tråd

tralala
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 18:29

det var da rart at få sådan en udmelding :)

Har heldigvis en kæreste har samme kaliber, han forstår mig fuldt ud og hjælper gerne med penge til min forkærlighed for alle dyr

Maria B.P
Lækker hingste på 1år efter Laurino/Davignon sælges
0
0
Svar på denne tråd

hhhhhhhaaaaaa
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 18:30

min mand er også med på sidelinjen da jeg sku have ny hest

var han helt vild for jeg sku have en frieser

og da jeg var oppe og prøve det smukke dyr

var han mere vild end jeg

og snakked endog om at købe ham til sig selv

han trasked rundt med dyret efter jeg havde redet

og prikked til mig iflere dage om hvor skøn han var

han ka stadig snakke om den friser idag 2md efter

jovvv tror den helt sikkert havde stået i vores stald

hvis vi havde haft vores egen stald hhhhaaa

ejer af skøn islænder

stjerna fra jagtgården,,, plads i løsdrift roskilde

til stor pony ikk hingstet ell hoppe er læskur pris 1000md

0
0
Svar på denne tråd

Ha ha...........
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 19:48

SUPER skøn mand du har dig der:-) Dejligt.

(Gid det var mig:-)

NY KIEFFER SOPHIA III TRENSE. SUPERTILBUD.

0
0
Svar på denne tråd

dejligt
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 20:49

med sådan en mand.

Min kæreste har også snart overtaget mine heste især den unge.

Når parten rider den gamle om Mandagen,kan jeg godt glemme alt om at ta ud og ordne den unge.

De skal nemlig træne til store heste dag næste år og så skal han løbe med hende når hun skal til kåring næste sommer,det er altså vigtigt at de allerede starter med at træne til alt det nu,det må jeg da vel kunne forstå

Han har også snakket om at købe en hest til mig til min fødselsdag og en til ham selv

Så her er det ham der presser på for at få flere heste og flytte på gård.

Han holder af næsten alle dyr bare ikke gnavere det er slangefoder

Skønt med en kæreste som deler samme interesse for dyr som jeg selv har.

Anette

Det er cool at ride på en gul

0
0
Svar på denne tråd

Dejlig tråd ...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 20:54

... for ihh hvor jeg tit tænker på det samme.

Din mand holder bare super meget af dig - og det er sikkert alle pengene værd for ham at se dig glad for din passion for heste :)

Og jeg klager bestemt heller ikke over min. Vi laver kæmpe hestemarker, bane, og hestestald helt fra bunden på under 1 år. Jeg har nu to heste og den 3. kommer til april

Hertil skal siges at vi har et stuehus (gården er købt sep. 09) der skal renoveres, men han er gået med til at hestene kommer i første række, og huset i 2. række

Vores mænd er dejlige :)

Line

- der venter føl efter Cortado april 2010

0
0
Svar på denne tråd

Snyyyyd !
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 20:57

Min kæreste er dybt uforstående og kan ikke fordrage heste (siger han - han nusser dog gerne min hest og min venindes for de er nu egentlig søde nok :b)

Men det er er værst tror jeg er de mange penge det koster .. Det kan han slet ikke se logikken i .. Så han så egentlig helst jeg solgte den ..

0
0
Svar på denne tråd

tja.....
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 21:05

Først mener han vi har nok, men han er nu glad for alle dem som på underlig vis pludselig bor her i huset :)

Sommerlig hilsen

Jytte Hansen

Som egentlig færdes på HN som privatperson :)

SÅ HUSK !!

at det egentlig ikke er tilladt at have sin egen mening hvis man sidder i en eller anden form for bestyrelse :)

0
0
Svar på denne tråd

Hehe..
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 21:07

Adian,

Din mand har lært det. At holde af hypzerne. ;-)

Jeg har ingen mand.

Vrinsk fra Esma

Kun den der bestiger bjerget

får udsigt over dalen..

Dejlig passerhest søges i Haderslev-området

:-)

Fremad i livet med healing og samtale

*Nu også healing af heste*

0
0
Svar på denne tråd

haha, de bløde mænd
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 21:17

Min hage faldt ned på brystet idag, da min mand sagde at han misundte mig de der gode ture i skoven på en efterårsdag. Og nu vil han egentlig gerne prøve at komme med en tur på hest.

Konklusion er det sted, hvor man blev træt af at tænke.

0
0
Svar på denne tråd

Godt opdraget
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 21:24

ham din mand ;) Har du selv gjort det? hihi

Jaaa men de er jo også en slags mennesker med følelser de der mænder...

Mit hankøn brokker sig til tider ret så meget... Så sent som idag havde han lige et sted han skulle vise mig, hvor opstalding er 400 kr billigere om måneden, meeen nixen min basse har det godt hvor han er nu, og der bliver han! BASTA!

Han brokker sig også over vores katte... at jeg giver dem meget mere mad end de har brug for (vi bruger royal canin hvilket er ret dyrt) og nu hvor missemor snart skal ha killinger, så falder han da bagover når han opdager hvor meget killinge foder koster... nå men pyt med det, det er jo hvad der gør mig glad og så gør det vel også ham glad....?!!

Altså jeg kan da godt se at der går mange penge til dyrene hver måned... men kan altså ikke undvære dem, så det må han bare lære at leve med.

*****Det sagde lillemor*****

Mor til Jonathan på 4 år og Karl-emil på 8 år.

Og så mine dyrebørn :) Niva på 4 år, Fritte på 1 år Tikko på 1 år og Issi på 9 år.

0
0
Svar på denne tråd

dejlig mand
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 21:40

Det lyder til du har en dejlig mand........

Min mand er ikke særlig hesteinteresseret. Han har f.eks. aldrig set mig ride Camelina. Men dog af og til været ude at klappe/ hygge lidt om hende, sammen med mig og vores drenge.

Han brokker sig aldrig over at hesten tager tid/ koster mange penge. Vi har stor respekt for hinandens interesser. Jeg er sikker på, at da han sagde "ja" til mig i kirken, da sagde han også "ja" til en hest i familien. Han vidste godt, at der ganske naturligt følger en hest med i købet, når det er mig han ville have....

MVH Britt

med dressurhesten "Camelina Kilen" :)

0
0
Svar på denne tråd

mænner
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 22:13

Ja, min eks kom to gange ud på gården for at se mig ride, på eget initiativ og uanmeldt, men først efter han var blevet eks.... Hmmm, han var sgisme også en sær snegl!

Men sikke nogle skønne mænner i har!

Venligst Jenni

"Tomorrow is another day without any mistakes"

Anne fra Grønnebakken.

0
0
Svar på denne tråd

dejlige mænd
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 22:16

Det var da dejligt:-) Det er nemlig SÅ flot set, at hesten har det godt fordi den er hos jer - og DERFOR blomstrer den op. Et forkert hjem ville måske ødelægge det igen.

Og ja, min mand er også dejlig. Han sørger for, at jeg har en stor 4x4 at køre traileren med - vi kan jo ikke risikere hestene får en dårlig tur. På vores sommerferie var vi ved vesterhavet og ride langs strandene, og han kørte personligt op og kiggede til min unghest da den skulle kastereres (tror han havde lidt ondt af den på en måde kun mænd kan have), og i sidste uge forærede han mig en vidunderlig trakehner vallak som jeg havde kigget laaangt efter på stutteriet, men ikke synes min egen pung havde råd til at betale. Og ja, udgifterne til den betaler han også, mod at han må ride på den når vi skal i skoven sammen. Han synes nemlig mine to ungheste er lidt for friske til ham

Ja, mænd kan virkelig være dejlige. Der skal altså også en ordentlig mand til at matche os hestepiger - vi er nemlig noget helt særligt!

To meget smukke trakehner-hopper sælges, kåret i hovedstambogen

7-9 år, 165 stg

Dressur på L-niveau

Kan rides ud alene og er nemme og rolige i håndtering

0
0
Svar på denne tråd

Dejlige mænd
Forfatter: 
Dato:  01-10-2009 23:02

Skønt at han har den indstilling

Jeg synes jo også selv jeg har guld gående herhjemme.. vi har (af forskellige grunde) ikke fælles økonomi (selv om vi er gift) alligevel betaler min mand halvdelen af opstaldning, forsikring, smed og dyrelæge til hypsen (som han ingen interesse har i).. da jeg pga sygdom stod helt uden indkomst og han var nød til at forsørge mig tilbød jeg at sælge hesten.. men fik et "nej, ville ikke kunne klare at se dig så ulykkelig som du ville være uden hesten" så han forsørgede ikke bare mig men også hesten i 8 måneder

Hilsen Signe og Stjerne guldklumpen Emma

0
0
Svar på denne tråd

Du er heldig
Forfatter: 
Dato:  02-10-2009 00:45

Min mand er overhovedet ikke interesseret i hestene. Har selv 3 stk gående plus en venindes hest. Muger selv ud hver dag og står for det hele. Forlanger heller ikke hjælp af ham - heller ikke økonomisk.

Har dog bemærket at det ofte tynder ud i æblespandene og gulerodssækkene. Endvidere finder jeg ofte "rester" efter æbler og gulerødder på folden.

Når jeg så spørger ind til om han har været ude ved hestene er det et"nej, hvorfor pokker skulle jeg dog gå derud" der kommer ud af mandens mund.

Men... når det ikke er migselv som tynder ud i forrådet kan det sku kun være ham.

Min veninde og jeg har tit moret os i det skjulte over det, og hvorfor han ikke vil indrømme at han engangimellem går ud og forkæler hestene ved jeg ikke men lidt sødt er det nu alligevel

Kunsten at hvile uden at raste består i at ile uden at haste.

http://www.kunstnerogbonderoev.dk

0
0
Svar på denne tråd

Mænd...
Forfatter: 
Dato:  02-10-2009 08:30

Herhjemme har vi en helt klar aftale ... Manden blander sig ikke i antallet af dyr, jeg blander mig ikke i antallet af biler ... ;)

Da jeg blev tilbudt Diesel, vores seneste i hundeflokken, tog det ham omtrent 12 sekunder at gå fra "Vi skal IKKE have flere hunde" til "Ej det skal være ham der, den tykke" ... (Og indrømmet, Diesel var den tykkeste i flokken..)

Da jeg gik på deltid her d 1 var hans første kommentar "Jamen så kan du jo lave en aftale med dig selv om at du skal køre ud til Faxi (min 2 års islænder der går og hygger hos mandens far) hver torsdag, så er der jo ingen der forstyrrer dig" ...

Men nu er han også bare generelt en fantastisk mand .. ;) ... Sådan en der bruger en søndag på at køre til den anden ende af landet fordi jeg har fundet den bil jeg bare må eje men som desværre står 300 km væk.. ;) ... Eller kommer med ladvognen og henter både mig OG bil fordi smagningen i whiskeyklubben var ekstra god - så bliver Guldlok for fuld til at finde hjem... ;)

Det har sg også taget 10 år at "lande" ham .... ;) ...

MVH ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

0
0
Svar på denne tråd

da jeg mødte
Forfatter: 
Dato:  23-10-2009 22:11

min mand mente han at heste kun var til bøffer. Men, men ,men for 6 år siden gav han mig min skønne araberhingst cooper i fødselsdagsgave, for 2 år siden forærede han mig så en dejlig avlshoppe og nu har vi lige bygget min drømmestald. Og så er foldene til hestene lavet så de kan ses fra køkkenvinduerne (hvor vi sidder og spiser) og han skal sidde så han kan se cooper, så han er vist blevet omvendt !!

COOPER OX

SE HAM PÅ

araberhingst.dk

0
0
Svar på denne tråd

trådstarter...
Forfatter: 
Dato:  23-10-2009 22:24

"min mand siger ingenting", da jeg ikke har nogen mand...

Men, ellers go for it, nyd livet...

Vh. Jill

Hvert græsstrå har sin egen dugperle

0
0
Svar på denne tråd

kære mand
Forfatter: 
Dato:  24-10-2009 15:24

Tja her startede balladen omkring dyrene inden for de første måneder (jeg havde en inde kat). "ja den kunne altså ikke flytte med ind i hans lejlighed.. og blabla".

Vi fortsatte forholdet for vi kunne jo godt li hinanden

Pludselig kom endnu en kat ind i mit hjem... Ak og ve. Jeg beholdte den til min dengang kærestes frustration. Han blev dog glad for dem begge to men med"DE katte er altså DINE"- tone

(Nu bor vi sammen og kattene flyttede med. Han fodre og køber dyrt foder til dem den dag i dag)

OOOg det med Hestene... Ja det kom snigende. Han nævnte altid "Det har vi ikke råd til og blabla"

Jeg kom til at passe lidt hest her og der og han var jo med. Han var skrækslagen for dem.. Men endte med at kunne hente på fold og lukke på fold. Tonen forblev altid.. "de er dyre og du har os katte"

(Hvad fik jeg i gave til 3 års dag??? EN HEST LEVERET VED RESTAURANTEN!! Hoppen er i dag drægtig betinget af at bliver det en hingst skal den hedde Elvis (han er elvis-fan)

Og så var der lige det med hunden som kom snigende ind i mit (og hans) hjerte for nogle måneder siden.... Samme historie.. det er dælme dyrt med hund og alligevel...

Han vil ik indrømme det men han er nok glad for de dyr og betaler det som skal til (jeg betaler os )

Den farligste af vore fordomme er at tro,

at vi ikke har nogen.

0
0
Svar på denne tråd

min dejlige
Forfatter: 
Dato:  25-10-2009 10:10

mand har skam sin egen hypper :D ..

han har altid ku li heste, men har aldrig haft sin egen.. det blev det så ændret på da jeg kom :D ..

han startede med at låne min venindes jyde dreng, og så sku jeg da sefølig ha min egen.. så han købte bøffe dyret til mig :D :D ..

da han så skulle aflevere jyden igen, begyndte han at kigge efter en til sig selv osse.. eneste krav var at det SKULLE være en belgier :D ..

så fandt vi smølfen, som han fik af mig :D ..

det godtnok mig der står for træning af hans lille smølf, men han er osse bedre til at være hygge onkel :D ..

findes ikke noget bedre end at ha en mand der deler ens interesse..

eneste minus er at jeg ikke må få en ridehest *gg* .. han mener jeg har nok i bøffen, madamen og muffedissen :D ..

vist godt jeg har ham, ellers fik jeg nok for mange heste *gg* ..

" jeg er ikke overvægtig, jeg er bare underhøj! "

citat Garfield

0
0
Svar på denne tråd

dofhmdflkhm
Forfatter: 
Dato:  25-10-2009 13:05

Jeg gjorde det klart for min kæreste, inden det blev alvorligt imellem os for 4,5 år siden, at hestene altid ville være en del af mit liv, og at han ikke skulle bede mig om at træffe et valg. For valget var truffet.

Han har ikke oplevet andet end sygdom, dyrlæger, penge, penge, penge MANGE penge til dyrlægeregninger i næsten 4 år og 2 aflivede heste, en kæreste der græder og bekymrer sig. Et pres økonomisk uden lige, og har tilmed tømt sin opsparing for at hjælpe mig og mine syge heste.

Da jeg i marts skulle sige et sidste farvel til min elskede hest, var han der for mig og stod med mig, imens dyrlgæen var der. En KÆMPE støtte.

Alt det vil jeg for evigt være ham dybt taknemmelig for.

Derudover skal det siges, at han er mere end hjælpsom, hvad praktisk hjælp angår. Han har lavet hegn i flere dage, kalket, bygget, kørt halm/hø/wrap, i det hele taget været hårdtarbejde mand på steder, der ikke en gang tilhørte os, kørt hestene rundt til dyrlæger, inseminering osv.,osv.

Men det er ikke altid nemt, og vi har sandelig haft vores diskussioner. Især pga. tiden det tager. Jeg bruger 3 timer dagligt på min hest. Og så alle de penge...

Jeg har en ny hest idag. Og vi har hesten en sted, hvor man ikke skal en hel masse praktisk, men bare har 2 arb.dage om året. Der udover står han på fuld pension, hvor jeg kun sørger for foder.

Min kæreste kunne godt have ønsket sig, at jeg havde ventet lidt, men han ved hvor meget det betyder for mig. Føler mit liv er værdiløst uden hest. Kender ikke til andet, og havde det ikke været for hestene i mit liv, ved jeg ikke hvor jeg havde været idag. Det rene overlevelse og terapi for mig som barn og teenager, og det har gjort mig helt følelsesmæssigt afhængig. Jeg er VIRKELIG heste-pige!

Men må sige, at jeg er begyndt at tænke anderledes. For der SKAl altså være plads til andre ting end hesten i vores liv. Man må jo også være rimelig.. Derfor har jeg også flyttet hesten til et sted der er mere "kæreste-venligt". Jeg prøver så vidt muligt at tilrettelægge min tid med hesten, fuldtidsarbejde på skifte-tider, veninder, familie som bor 120 km væk m.m., så vi fx får spist sammen (på ikke alt for vanvittige tidspunkter), og laver nogle ting sammen med kæresten, som HAN interesserer sig for, og som ikke altid inkluderer hest. I det hele taget planlægger, så det ikke ALTID er hesten, der kommer i første række.

Vi har begge en drøm om at bo på landet. Og GERNE med plads til "et par heste" og andre dyr, som han siger. Tænk at han elsker mig så meget, at han giver mig frihed til at elske og ikke mindst betale til disse skønne, prægtige, smukke og uanmindeligt "dyre i drift-dyr"

Kristina; lykkelig ejer af 5 års dressurvallak e. Salomon/Tango `Starlight´s Sidney`

KØBES: dressursadel; Bates Caprilli m. cair, 16,5 ", sort, GOD stand

SÆLGES: dressursadel, Isabell Werth wintec, 16,5" ...

0
0
Svar på denne tråd

kæresten
Forfatter: 
Dato:  26-10-2009 18:12

Idag opfordrede han mig sgu til at tage grimen med hjem til vask, og vores plys beskyttere kom i vaskemaskinen i VORES vaskemaskine, som ellers er totalt forbudt område for hesteting...

Kristina; lykkelig ejer af 5 års dressurvallak e. Salomon/Tango `Starlight´s Sidney`

SÆLGES: dressursadel, Isabell Werth wintec, 16,5" HELT NY

0
0
Svar på denne tråd

supermand!
Forfatter: 
Dato:  26-10-2009 18:40

Min mand er ligesom trådstarter og det er dejligt!

Selvom han nogle gange brokker sig lidt over de dyre tidsrøvere, så holder han meget af dem og ville aldrig udsætte dem for en tvivlsom fremtid eller gå på kompromis med deres velbefindende.

I hverdagen er det mig der passer og plejer dem, for det er mine heste og jeg nyder staldarbejdet, samt omgangen med hestene. Min mand accepterer fuldt ud at hestene skal have det bedste af det bedste og at jeg går meget op i dem.

Forleden blev vi inviteret til nytårsaften hos nogle gode venner og så sagde min mand til min store overraskelse "det er jeg ikke sikker på at vi kan, for vi skal være der for hestene den aften - de bliver meget skræmte over fyrværkeriet".....rørende!!!

0
0
Svar på denne tråd

Hihi det kunne have været
Forfatter: 
Dato:  27-10-2009 07:35

..min kæreste ;) håber at han når dertil engang.. min kæreste har også mange gange påpeget at jeg jo bare kunne have et kat ligesom ham, det er meget billigere og nemmere, og den passer nærmest sig selv.

En overgang pressede han meget på for at jeg skulle sælge hesten da den var stor og glubsk og farlig. Og DYR at have til at gå.. men efterhånden har han vist accepteret at det er min passion som jeg helst ikke vil opgive. Han hjælper gerne med at passe hestene, og jeg fornemmer at han bliver mere og mere glad for dem, dog uden at ville indrømme det.

Snakkede med en veninde en dag som berettede at hendes mand også var glad for hestene, dog uden at ville indrømme det, og der ville komme et tidspunkt hvor min kæreste også ville afsløre sig selv.. Så kom den dag hvor jeg tog den store ud af folden for at ride en tur og lod den bette pony være tilbage. Min kæreste spurgte, om den lille ikke skulle med og svarede ham at nej, den måtte bare blive tilbage og kede sig. Da jeg kom hjem igen havde han taget den ud af folden og trukket den helt ned til æbletræet så den rigtig kunne guffe æbler. Det viser bare, at selvom han er så hård udenpå,så er han alligevel faldet for dem.

Da jeg spurgte ham i går hvad vi skulle foretage os, svarede han også, at han havde håbet at vi kunne gå en tur op til hestene sammen. Han har lige lavet mig en ekstra indhegning og fældet træer så hestene kan gå ind i skoven og få skygge og læ når de er ude. Så mistænker ham altså for ikke at være så heste-afvisende,som han selv går og tror, at han er

Hvis din hest kunne tale - hvad mon den ville sige?

0
0
Svar på denne tråd

Elsker min mand.....
Forfatter: 
Dato:  27-10-2009 07:52

Med 6 heste, 4 stald katte og 1 hund ja så er der også udgifter her.

Min mand elsker alle vores dyr ligesom jeg, hjælper hvor han kan. Helt PERFEKT.

Han sys måske der blir smidt lige rigeligt med dyrlæge/smede regninger ind på kontoret...men ups sådan er det jo.

Stald Østergård

oestergaard.upfront.it/Forside

Bedækning tilbydes ved Ox hingsten Falkhan Expresso 2010.

Wallstickers sælges!

Roxette søger part.!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider