Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Bundet til sofa - hvad man kan lave
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 13:52

Hej alle.

Undertegnede har brækket skinnebenet i forsøg på at lære sin skønne hoppe IKKE at snurre rundt/stejle og løbe hjem mod stalden når man er på tur. Mens jeg er sygemeldt og venter på at smerterne fortager sig, er jeg bundet til seng og sofa. Jeg kunne godt bruge lidt inspiration til hvad jeg skal lave, for jeg er IKKE vant til at sidde stille!

Jeg arbejder hjemmefra et par timer dagligt, men det er begrænset hvor længe jeg kan stirre ind i en skærm - medicinen gør mig lidt groggy.

Rydde op i fotos

Jeg har både papirfotos som jeg skal have i mapper og elektroniske fotos som jeg gerne vil have printet. Hvor finder jeg billigst og bedst fede fotoalbums til mine mange hundrede billeder, og hvor er det billigst at få trykt billeder?

Bøger

Jeg har ikke læst bøger i mange år - men kunne godt tænke mig at fordybe mig i en spændende bog. Nogen anbefalinger? Den skal fange med det samme.

Andre gode idéer? Jeg er ikke den store fan af at se film, serier osv., jeg bliver hurtigt rastløs.

Hilsen fra Lise

www.kongelunden.com
0
0
Svar på denne tråd

Stieg Larsson
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 14:08

Jeg kan varmt anbefale at læse de 3 bøger af Stieg Larsson.

Én gang fuldblod, altid fuldblod..............

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn.
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 14:10

jeg er enig med lenaskov ;) Men jeg kunne nu også godt anbefale Jordens søjler og Uendelige verden af Kenn Follett :)

Nanna

:) :) :)

0
0
Svar på denne tråd

Gnave rebet over?
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 14:11

Ok, det er nok ikke løsningen når overskriften ikke var bogstaveligt ment, men jeg kunne ikke lade være.

Gøre orden i fotos er en god ide, og bøger kan man jo altid bruge.

Derudover kunne jeg finde på måske at lave noget hvor hænderne skulle bruges - f.eks. at strikke, male, tegne eller lignende.

Jeg er på ingen måde mesterstrikker, men kan da alligevel godt producere et par strømper - og når jeg kan, kan du også! Det er jo kun ret og vrang og at kunne tælle - det er til at finde ud af (og dejlige uldne sokker er gode at have til vinter når du igen er på benene og ude hos hesten)

Mht bøger der fanger fra side 1, vil jeg igen anbefale Desiree af Annemarie Selinko. Gammel bog, men ikke desto mindre spændende, sjov - og lærerig (og ikke så "krævende" at læse). Den er skrevet i dagbogsform, startende fra tiden under den franske revolution hvor Desiree er 14 år gammel og til hun som voksen kvinde ender det sted som hun nu endte. Den er historisk og de større begivenheder og de personer der bliver nævnt i den er nogen der reelt har levet.

£isbeth & Baloo
Prejudice is a great timesaver.
You can form opinions without having to get the facts.
0
0
Svar på denne tråd

Af puslespil...
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 14:16

... vil jeg i øvrigt anbefale at købe nogen fra Wasgij.

Der er det billede der er på æsken IKKE det man skal lægge - men kan være "samme sted X antal år før", "hvad ser personerne på billedet" eller "mystery - hvad sker der om et øjeblik"

www.spillehulen.dk/ default.asp?Action=Det...&Item=2704

(jeg plejer at lægge dem på en stor plade eller et stort malelærred, så det er håndterligt at sidde med - og at gemme væk når man ikke lige gider)

£isbeth & Baloo
Prejudice is a great timesaver.
You can form opinions without having to get the facts.
0
0
Svar på denne tråd

Hvis du bare
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 14:39

skal have underholdning så anskaf dig "Brian Laudrups Tænder" og læs læs læs Ellers vil jeg anbefale lidt forskelligt - Richard Yates (har bl.a. skrevet Revolutionary Road), Stieg Larsson, Patricia Cornwell - tag et kik på amazon's top 10 liste og lad dig inspirere.

Jeg plejer at få billeder fremkaldt fra pixum.dk

God bedring!

There are loads of reasons for loving a horse, sometimes it's no more than that sweet little way he stepped on some asshole's foot

Who am I?

www.freewebs.com/sinehn

0
0
Svar på denne tråd

lllllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 14:42

Jeg plejer at få billeder fremkaldt på foto.com

Venligst Stald Dalgaard

0
0
Svar på denne tråd

Lydbog
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 14:54

Du får en til at købe Femina til dig i denne uge - der er Kongemordet på lydbog:-)

Og med Bazar så jeg, at The Devil Wears Prada fulgte med og Se og Hør havde i denne uge Dirty Dancing med bladet.

Så skulle der være lagt op til lidt billig underholdning på sofaen i nogle timer:-)

Ridetøj i store størrelser sælges

0
0
Svar på denne tråd

Hvis du er
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 15:38

til krimibøger af den rigtigt gode slags der involverer heste på et seriøst plan så læs Blindfold af Lyndon Stacey. Den fænger med det samme.

Sikker på at lige den er oversat til dansk også.

Mvh Tina

Quality doesn't cost - it pays !

Tre gode Quarter Horses til salg.

Alle med gode afstamninger. Alle af egen avl.

http://www.alby-horses.com/

0
0
Svar på denne tråd

rettelse
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 15:45

Lige en rettelse til Sine(Aslan)'s indlæg.

Bogen hedder ikke "Brian Laudrup's tænder".

Det er brormand's bisser den handler om og hedder derfor

"Michael Laudrup's tænder".

Havde det været mig der var tvangsindlagt på sofaen, så var jeg gået i gang med at brodere en julekalender. Eller noget andet... Jeg eeeelsker at brodere...

God bedring med dig da!

Mvh Louise.

www.smaadyrsformidling.dk

Søger modeller til fotografering.

Børn og voksne i alle aldre.

Send pb for mere info eller se mere HER

0
0
Svar på denne tråd

hahaha
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 15:52

Jeg takker, Louise - der fik jeg lige forvirret de kære brødre - in any case; det er fantastisk læsning!

There are loads of reasons for loving a horse, sometimes it's no more than that sweet little way he stepped on some asshole's foot

Who am I?

www.freewebs.com/sinehn

0
0
Svar på denne tråd

brd. Laudrup
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 16:02

Sine(Aslan) - Deri har du ganske ret!! ;D

Mvh Louise.

www.smaadyrsformidling.dk

Søger modeller til fotografering.

Børn og voksne i alle aldre.

Send pb for mere info eller se mere HER

0
0
Svar på denne tråd

Hej Lise
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 17:51

Det lyder godt nok voldsomt - håber du bliver klar hurtigt :-)

Derudover kan jeg kun stemme i: Stieg Larssons triologi og Ken Follets Jordens Søjler + Uendelige Verden.

Pt er jeg selv halvvejs for anden gang i Jordens Søjler og man bliver lige betaget, berørt, forarget og overrasket over den for hver gang man vender en ny side.

Vickie.

Skøn lejlighed, 2 værelses, på Amager lejes ud.

5000,- i husleje.

Tilladelse til kat.

Indflytning; Hurtigst muligt efter 1. oktober.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har selv været
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 18:09

bundet til seng/sofa i en uge, og skal udstå endnu en uge endnu.

Jeg har fået tiden til at gå med lidt fjernsyn...faktisk ret lidt!

Læst et par bøger og gået igang med at sortere mine mapper, og få de ældre papirer ud.

Også har jeg jo rigeligt underholdning i den flytning vi sidder midt i, så har også haft gang i en del koordineringsting osv.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 19:20

Av av av - vil bare sige god bedring.

Hilsen fra Pony-mor.

Livet er for kort til -

Ikke at vælge sine kampe med omhu.

0
0
Svar på denne tråd

Et tip...
Forfatter: 
Dato:  24-09-2009 19:34

er lige her:

www.dr.dk/klassiker

Dejlige romaner lige i øret - ganske gratis.

Hilsen Helle - Mimi

0
0
Svar på denne tråd

Fotobøger
Forfatter: 
Dato:  25-09-2009 17:33

http://www.pixum.dk

Jeg har massere bøger og lydbøger vi kan hooke dig op med

Kh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  25-09-2009 20:16

Øv da altså, hørte godt at du var kommet til skade, skal du opereres?

God bedring!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider