|
|
| jeg kørte galt |
|
|
ved slet ikke hvor jeg skal starte..men sagen er den at jeg i dag total smadrede vores nye mazda 626. Der er jo lagt de her små sten rundt omkring på vejene,sådan nogle man skal køre fast med tiden,vi har dem bare liggende i et meget meget skarpt sving på "vores" vej,et sving man tager så langsomt at stenene åbenbart ikke bliver kørt fast. Jeg kom i dag kørende på vej hjem og havde egentlig -syntes jeg selv- taget farten godt af,men på vej ind i svinget skred bilen sidelæns hen ad vejen.landede frontalt ned i grøften og rullede ud på min nabos mark hvor den landede på taget....... En nabo så det og kom ilende mens jeg fik løsnet selen og presset døren op så jeg kunne komme ud.Der var glasskår overalt. Jeg ringede efter min mand der kom ilende og sagde noget med at "du har nok ikke kørt efter forholdene" han blev sur,ringede til politi,forsikring,ncc,falck og det hele. Kørte mig hjem,tilbage til bilen efter sin varmeovn jeg havde været i byen og hende,som lå i bagagerummet der næsten ikke var til at få op,hjem og skælde lidt mere og så ud og pløje..... Jeg sidder nu alene med to sure trætte børn der bare ikke vil sove,for de kan da godt mærke der er noget ved mor.Jeg har hovedpine,kvalme og ondt i lænden. Min nye bil er total smadret,jeg havde lige været i banken og betale min nye hestetrailer...som jeg nu ingen bil har at sætte den på.Vedikke hvad jeg vil med det her......nok bare have lidt luft for mine tanker. Har senere på dagen hørt at der på 14 dage er væltet 4 børn på cykler,en kvindelig motorcyklist er væltet og nu mig.
chianti og ataya 2 x irish cob
nu med hjemmeside carrickstables.dk samt 1 stk.ster hoppe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er ærgeligt |
|
|
med bilen ubetænksom mand , du har min ville ha drønet mig på skade stuen , hvilket jeg syntes du skulle også i forbindelse med forsikring etc og når du nu har kvalme og ondt i hoved og lænd er det meget dumt andet selen kan ha lavet skade i din maveregion.
Vh Berit
www.jlt-tinkere.dk
Sælges Tinkere 2 års sort broget hoppe forv.stg 147 4 års sort broget hoppe stg 155 9 års kåret sort broget hoppe stg 158 ifolet evt med føl v/siden 2 gode årg 09 hingsteføl . ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bønder!!! |
|
|
Det er da vist din tur til at skælde ud nu, for den måde din mand behandlede dig på, er da bare totalt langt ude. Kan han så se at falde ned og støtte sin kone, og bekymre sig lidt mere om dig, end en skide bil, varmeovn og pløjemark!!  Der er sgu da ingen der smadrer sin nye bil med vilje!! Tror du ikke du skal en smut ind omkring skadestuen, eller i hvertfald lægen. Du lyder som om at du både har fået knubs i kadaveret og et kæmpechok. Jeg var nok død af skræk hvis det skete for mig  Rusk din mand og bed om noget omsorg. I det mindste må han da tage sig af ungerne... Kæmpe trøstekram fra mig.  Held og lykke med helbredet og forsikringen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| altså mænd |
|
|
Først og fremmest har jeg ondt af dig. Det er så skræmmende at køre galt, og du har nok mest af alt brug for et trøstende knus og måske en tur på skadestuen? Jeg håber du kan passe lidt på dig selv ellers. Man ved aldrig hvad der kommer af følger efter sådan et uheld, så blive hellere tjekket. Hovedpine og kvalme tyder på hjernerystelse, og lændesmerter kan godt være alvorlige. Min lillebror kørte galt, og der gik flere måneder før de opdagede at han havde forskubbet en hvirvel i ryggen. Så synes jeg din mand skal have et spark i bagenden - han kan dælme da ikke være bekendt at skælde dig sådan ud! Der er da ingen i verden der bevist kører galt og smadrer sin nye bil og påføre sig selv skade!! Hils fra mig og bed ham lave the og nusse om dig når I kommer hjem fra skadestuen! God bedring! og stort trøstekram herfra!
To meget smukke trakehner-hopper sælges, kåret i hovedstambogen 7-9 år, 165 stg Dressur på L-niveau Kan rides ud alene og er nemme og rolige i håndtering
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eeeeeeee |
|
|
Føøj hvor ubehageligt. Sikke en grim oplevelse.  Men kan du så se og komme forbi skadestuen og blive tjekket. Og så synes jeg iik din mand kan tillade sig og skælde dig ud over det. Selvfølgelig køre du iik galt og smadre bilen og giver knubs til dig selv ! Men Håber du snart er frisk igen selvom det noget af et kæmpechock og få.
Min mening ! Lev med den , eller lad være ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gnavne gamle mænd |
|
|
For at gøre det hele meget værre er der i dag blevet ødelagt en traktor og en plov er knækket..ikke for at lyde som en nikkedukke der siger ja og amen,men på en måde forstår jeg godt herren i huset er blevet sur da alt bare er gået i stykker i dag,men samtidig er jeg da lidt ked af at han reagerer på den måde....man elsker jo sin mand og ville blive glad for lidt omsorg sådan en dag......jeg sidder foran den bærbare,mens han pløjer og ind imellem sender en sms "har du det godt?" nej jeg har det skidt,er meget rystet og ked af det og vil puttes i hans store stærke arme og have lidt omsorg....hvorfor er det altid kvinden der skal være den stærke? jeg har s.. også brug for lidt omsorg ind imellem. øv hvor er jeg skuffet...... Så tak for jeres omsorg og søde ord...det er altid dejligt man kan gå herind og få det..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Omsorg |
|
|
Husk at fortælle ham hvad du har brug for.... Han kan ikke mærke hvordan det er inde i dig.... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Undskyld men |
| Forfatter:  |
AnjaFP |
| Dato:  |
23-09-2009 19:58 |
|
se da for h....... at sige til din mand, hvordan du har det. Du har den fineste mulighed når han alligevel spørger, hvordan du har det. Der står ikke i din pande, at du har det skidt og ja det kan godt være han burde være lidt mere omsorgsfuld, men på den anden side, så er han en mand. Og mon ikke en tur på skadestuen ville være på sin plads, du har lige væltet rundt i en bil.
Hilsen,
Anja En dosis sæd fra His Highness sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har lige |
|
|
sendt manden en sms og fortalt at jeg har det dårligt og godt kunne bruge ham.Han mangler dog at pløje lidt endnu,men har lovet at skynde sig så han kan komme ind.Jeg har små børn der sover og ingen til at kigge efter dem,så ingen skadestue i aften.Jeg har som sagt kvalme og ondt i hovedet,ligesom oppe i toppen af hovedet om man kan sige sådan,og har lidt ondt i lænden,men dette kan dog skyldes at jeg brækkede ryggen der tilbage i 95.Jeg ved ikke om det er besværet værd at køre helt på skadestuen for det......er det besværet værd at tage derud og blive kigget på ? jeg har ikke et eneste blåt mærke fået......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg stemmer |
spender 1 |
23-09-2009 20:07 |
|
i koret her. Du er altså nødt til at sige lige præcis hvordan du har det, ellers vil din mand blive ved med at tænke på at bilen gik i stykker- for du siger jo ingenting, og er tydeligvis ikke gået i stykker (eller hvad?.. skidt træk ikke at tage på skadestuen!!). Mænd er så visuelt orienterede, hvis han ser en krøllet bil og en dig der står op vil han himle op over bilen, men er DU også "krøllet" skal du se at piben får en anden lyd! Jeg er godt nok ked af det på dine vegne, men dækker forsikringen ikke den slags ting, lyder da underligt du ikke får ny bil?? Og så selvfølgelig.. GOD BEDRING!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja mette |
|
|
det er værd at køre på skadestuen med det for DIN egen skyld.
Vh Berit
www.jlt-tinkere.dk
Sælges Tinkere 2 års sort broget hoppe forv.stg 147 4 års sort broget hoppe stg 155 9 års kåret sort broget hoppe stg 158 ifolet evt med føl v/siden 2 gode årg 09 hingsteføl . ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hjernerystelse er ikke at spøge med |
|
|
Hvis du har hjernerystelse er det absolut ikke at spøge med, og det lyder det en hel del til du godt kunne have. Så burde du faktisk holde dig fra både com og fjernsyn, og su skal vækkes flere gange i løbet af natten, så kom heller ind og blive tjekket. En af min kærestes venner fik et knæ i hovedet i fodbold, og var de lige lidt omtumlet bag efter men ikke andet. Han har efterfølgende været sygemeldt i 6mdr. haft pause fra håndbold i 2 år og kan ikke spille fobold mere fordi han ikke opdagede at han havde hjerne rystelse(en meget let en) og derfor ikke tog sine forholdsregler. Hans balance, hukommelse og især koncentration røg sig noget en tur, og det er ikke helt optimalt når man er skole lære. Han har fået det hele trænet rimeligt op igen, men det er IKKE som det var. Det kunne have være undgået med en tur på skadestuen, og så havde fulgt de forholdsregler han ville have fået.
"Når man går mere op i at komme den rigtige vej til målet, end målet i sig selv"
Fantastisk lærepony udlånes i nordjylland. Se præs. for mere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det går nok |
|
|
jeg går da ud fra jeg får en ny bil.vi har kun haft den 1 mdr og selvfølgelig har vi kasko på den.taksatoren kommer onsdag om 1 uge....men jeg er ckokeret,vred,ked af det og tænker hele tiden "hvad hvis børnene havde været med" Jeg er så glad for jeg var alene.ncc har været og feje stenene væk i svinget...og manden har lige sendt en sms.."du kunne have været væk nu" Jeg elsker ham og tror han er ligeså chokeret som mig,måske bare hans måde at reagere på...nu vil jeg gå ind og putte,kan se traktoren er på vej hjem.Måske jeg kan få nogen til at sidde hos ungerne mens jeg tager ud til et tjek....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stakkels dig |
|
|
Jeg stemmer med i koret der siger at pløjemark må være pløjemark - du skal på skadestuen! Kan i ikke få en nabo til at sidde og holde et øje på børnene så må I vække dem og tage dem med. JA, det er synd for dem - men det er endnu mere synd hvis du får varige skader på ryggen eller i hovedet på grund af en uopdaget hjernerystelse! Jeg kan godt forstå at både du og manden er kede af at bilen er smadret - men den er en TING! Den kan erstattes. Det kan du ikke! En hjernerystelse som man vælger at ignorere kan give varige skader. Det er ikke til glæde for hverken dig, din mand eller dine børn. Boede jeg bare i nærheden, kom jeg såmænd gerne og sad i jeres stue og holdt et øre på ungerne mens i tog på skadestuen - men jeg har tjekket din præsentation, og der er lidt langt...
£isbeth & Baloo Prejudice is a great timesaver. You can form opinions without having to get the facts.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaa................ |
inger christensen |
23-09-2009 20:24 |
|
traktor og mark, kan vist godt vente til i morgen. MEN DET KAN HANS KONES HELBRED KNAGMER IKKE.. Har lige fortalt min gemal det. han rystede på hovedet.. Kan du så se at få din kære gemal til at komme ind og passe ungerne. så ringer i til lægvagten og får ham til at vurdere om du skal ha tilkaldt en ambulance.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvis jeg boede |
|
|
i nærheden af dig, komjeg og holdt øje med børnene, men desværre.. kan du så se at få manden hjem og komme på skadestuen...
MVH. Stella Jakobsen mor til Oliver 30/06-04 Daniella 24/11-05
venter en prinsesse, termin ca. 30/1. 2010 opstaldning søges nær 8800 hurtigst muligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eeeeeeee |
|
|
Ja hvis jeg os boede i nærheden var jeg gerne kommet og kigget til børnene, men bor desværre på fyn. Håber på Lidt opdatering om hvordan du har det ? God bedring.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| god morgen |
|
|
Ja,jeg endte med at skælde lidt på manden,han ringede til sin mor der kom og sad hos børnene og vi tog til skadestuen.Heldigvis var der ikke sket noget alvorligt.Jeg har fået et tryk i brystet fra selen og en god hjernerystelse.lænden gjorde ondt fordi jeg jo har haft brækket noget i den for mange år siden som voksede forkert sammen,så når jeg får et slag eller vrid gør det bare nas....Jeg fik lov at komme hjem på den betingelse at manden holdt et øje på mig hele natten. Nu er ungerne kørt i skole og dagpleje,manden er ude på markerne og min mor har tilbudt at komme og varte mig op hele dagen.Jeg er træt i hele kroppen,lidt som når man er faldet af hesten dagen før,jeg er øm i brystet og ryggen og har jo så en god hovedpine. Tusind tak for alle jeres trøstende ord,det er meget værd når man sidder alene og ikke har nogen at tale med..... Og så kan man nok lære at bide stoltheden i sig og fortælle manden at man har brug for ham. Ved nærmere eftertanke tror jeg han er blevet vred fordi han blev forskrækket da han så bilen ligge nede på marken...Han har ikke skældt mere siden vi kom hjem fra skadestuen....faktisk taler han slet ikke om det her til morgen,men er gået ud og lader som ingenting.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Godt du kom afsted |
|
|
Men pas nu på med at side for meget ved computer/fjernsyn når du har en hjerne rystelse. Hjernen skal have ro til at komme sig. Skulle jo gerne have den blev hel igen... 
"Når man går mere op i at komme den rigtige vej til målet, end målet i sig selv"
Fantastisk lærepony udlånes i nordjylland. Se præs. for mere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| der kan du selv ser! |
|
|
De garvede HN´ere havde ret igen-igen  God bedring til dig!
Mvh.
Charlotte "Holopainen" Berwald <3
!! Nightwish !!
* Blodsøstre * Du findes stadig, må jeg få dig? * Sort Engel * Skabt af Ingenting * Begravelsen * Kom her, jeg er det firkantede mareridt! *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| god bedring |
|
|
God bedring. Godt du fik sagt hvad du havde brug for, og husk endelig at tage godt imod din mors tilbud. Det er ikke så tit nogen har ondt af en 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Godt... |
|
|
... at i kom på skadestuen - og at der ikke er sket ny skade på din ryg. Jeg synes det vil være en god ide hvis din mor kommer og opvarter - eller måske endnu mere hvis hun gør det i aften når børnene er hjemme og skal passes og underholdes. For DU har mest af alt brug for at ligge roligt i din seng uden lys, computer, fjernsyn eller andet. Din hjerne skal have tid til at hvile sig - den skulle jo gerne blive hel igen!
£isbeth & Baloo Prejudice is a great timesaver. You can form opinions without having to get the facts.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| god bedring |
|
|
godt du kom af sted.... nu skal du bare slappe af, og nyde at blive vartet op *S*
MVH. Stella Jakobsen mor til Oliver 30/06-04 Daniella 24/11-05
venter en prinsesse, termin ca. 30/1. 2010 opstaldning søges nær 8800 hurtigst muligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Godt du fik |
AnjaFP |
24-09-2009 17:53 |
|
fortalt manden, hvordan du havde det og godt du kom afsted på skadestuen. Vi reagere altid forskelligt på situationer og manden din har sikkert reageret på den måde, fordi han blev forskrækket over hvor galt det kunne have gået. Og ja du skal lære og bide stoltheden i dig, det vil i få et langt bedre forhold af. God bedring,
Hilsen,
Anja En dosis sæd fra His Highness sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eeeeeeee |
|
|
Godt at høre. God bedring. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pyhh sikke en omgang |
|
|
det er godt at høre at du slap nådigt fra den tur. Skidt med bilen, den kan erstattes, men du kan du på ingen måde. De der små sten har vi også og de er godt nok farlige. Jeg har selv været tæt på at det gik galt et par gange. Den ene gang skulle jeg bare bremse for enden af vejen - hvor der er ret dårlig oversigt- og selv om jeg allerede havde sænket farten meget, ja så skete der ikke så meget da jeg bremsede. Bilen gled frem og antispinddimsen trådte i kraft (som når der er superglat om vinteren).Jeg holdt næsten halvt ude på den tværgående vej før jeg holdt stille, men heldigvis kom der ingen biler på tværs.God skytsengel jeg har  Så alle HN´er vær ekstra opmærksomme på de små grå møgsten, det er helt vildt som de påvirker bremse og styrefunktionen - selv ved meget lav fart. Mvh Pernille
Wrap af Solfaxi urtegræs sælges. 1. slet fra juni'09, ca. 110 kg pr balle sælges for 200,00 kr. pr. stk. Henv. til Pernille tlf. 40405902
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mere frisk |
|
|
Kære alle hn´er... Tusind tak for alle jeres pæne ord.Jeg har fået slappet godt af og passet på mig selv.Desuden har hele familie og sviger familien været enormt søde og ringe flere gange og høre hvordan jeg har det...selv vores post har været helt inde med et brev,bare for at se hvordan det gik  Jeg er træt i dag,og har stadig ondt i toppen af hovedet,lidt ligesom der står en og river i håret...men det går vel snart over. Manden mente vi skulle have rødvin til maden i går aftes,jeg sagde det nok ikke var så godt jeg drak alcohol med mit hovede....behøver jeg at sige jeg måtte trække på smilebåndet da hans eneste kommentar var "gælder det også s.x"  Tusind tak for jeres omsorg... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øhhhhhhh |
|
|
Hende der lå i bagagerummet?????
I vore dage opdrager man ikke sine børn Man financierer dem! Medlem af Bullerklubben, på Facebook!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ups.... |
|
|
Kørte mig hjem,tilbage til bilen efter sin varmeovn jeg havde været i byen og hende,......her skulle så stå i byen og hente 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|