Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Turridning i Gesten 6621 og omegn
Forfatter: 
Dato:  22-09-2009 20:40

Er der nogle der ligger inde med viden om hvor man må ride i Gesten og omegn ? Jeg ved der fra før har været ridestier i mosen og i skoven mod Lunderskovvej, men hvem ligger inde med viden herom ? Det er for farligt at ride langs Gestenvej, jeg er flere gange blevet chikaneret af bilister og lastbiler selvom jeg trækker hesten og hun er så trafiksikker som man nu kan være som hest. Jeg er ellers glad for at have hende stående hjemme, men tør snart ikke ride ud mere.

MVH Naja

A bad day of RIDING- beats a good day at work!

0
0
Svar på denne tråd

ikke langt
Forfatter: 
Dato:  22-09-2009 20:54

altså OVER Gestenvej slipper du nok ikke helt ;-)

Men når vi rider en tur så ad Storkevej, øster Gesten Mosevej, og rundt og ender på Stilundvej

Og ellers kan du også ride hen ad "sten ved lugtesøen" -henne ad Stilundvej går der en grus/sti/vej ind til venstre som ender ude ved Gesten Kærvej -ikke en super lang tur men OK hyggelig

Hvad der er på din side af Gestenvej ved jeg ikke helt -men man kan vel ride bagvejen mod Andst ad Øster Gesten skovvej og så til venstre ad .......?...vej

Og HALLO det kunne da være rart at have nogen at ride tur sammen med...???...

Hilsen fra

Strit 77

-Ikke noget der ikke kan limes...

-Den der frygter vind og vand er ikke en rigtig handymand!

Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

hej igen
Forfatter: 
Dato:  23-09-2009 23:34

Ja det kunne være super rart at have nogle at ride med Skriver lige til dig på pb.

Det er vist de ture jeg rider lige nu, til højre ad Glipstrupvej er der bare at ride ligeud til vejen ender i t kryds på trafikeret asfaltvej.. og så er der næsten 3 km til ridebanen når jeg en gang kan komme igang der igen. Jeg må vide hvad lugtesøen er for en

MVH Naja

A bad day of RIDING- beats a good day at work!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider