Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

inspiration til kødsovs
Forfatter: 
Dato:  22-09-2009 10:07

Jeg har lavet en kæmpe gryde kødsovs, der er lavet lasagne af noget af det og der er spist spaghetti med kødsovs af noget andet af det og nu er jeg nået til 3. og sidste dag og her er jeg blank, så hjælp mig og fortæl hvad jeg nu skal finde få. Pandekager med fyld spiser familien ikke, så det duer ikke..

Spænedende hvad i finder på :-)

Vh Lena

Man bliver ikke større af at gøre andre mindre!!
0
0
Svar på denne tråd

shepards pie
Forfatter: 
Dato:  22-09-2009 10:12

... læg et godt lag kartoffelmos over saucen og gratiner i ovnen :-)

Christina & Alle De Forfærdelig Mange Kongelige

skingur@gmail.com

Vil du købe æselfoder på sjælland til mig og aflevere det i jylland hvis du alligevel er på farten?

0
0
Svar på denne tråd

chili con carne
Forfatter: 
Dato:  22-09-2009 10:14

kan være et godt bud når pandekager afvises

Karina

0
0
Svar på denne tråd

giver Skingur ret
Forfatter: 
Dato:  22-09-2009 10:23

Det er bare GUF! Kom evt lidt revet gulerod i kartoffelmosen og lidt rasp på toppen (hvis det er noget i kan lide)

"Dyr er ikke et legetøj, men et ansvar. DIT ansvar!"

SILLE FOREVER !!
0
0
Svar på denne tråd

Foccacia
Forfatter: 
Dato:  22-09-2009 10:24

Du kan lægge en durumdej sammen og putte kødsovs og revet ost på toppen. Ind i ovnen og du har nogle lækre foccacier med en gang salat som tilbehør.

Smager mums!!!

Tina et Unikum - ikke et plagiat

TinaU.dk

Foreviget forevigt
Fotografering tilbydes. Kontakt pr pb for pris!

Tør du sige din mening?

0
0
Svar på denne tråd

Lidt forslag...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2009 10:27

Bland saucen med ris og fyld det i halve peberfrugter eller udhulede squash, drys med revet ost og ind i ovnen med dem.

Hjemmelavet pizza med kødsauce og diverse grøntsager?

Mousaka - tilsæt lidt kanel i saucen og læg den lagvis med aubergine (og evt. kartoffelskiver), øverst hældes en blanding af æg og mælk og der drysses med ost. Ind i ovnen med den. Færdig.

Shephard's Pie - laves egentlig med lammekød, men okse kan vel bruges. Læg saucen i et fad og dæk med kartoffelmos. Ind i ovnen med fadet til overfladen er gyldenbrun.

... og så skal jeg da vist tænke mig om hvis jeg skal komme på mere!!

... sagde Ditte, nu med skønne Enzo!

0
0
Svar på denne tråd

Mums...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2009 10:30

... jeg bliver helt lækkersulten ved tanken om shepherds pie eller en god chili con carne med masser af chili og chokolade i :-)

Endnu et alternativ - hvis kødsovsen er forholdsvis "tør" i det, er at lave en kødtærte.

Tærtedej i en form, sovsen i - gerne med tilføjelse af nogle grøntsager der er kogt næsten møre og lidt revet ost ovenpå - og så et låg af mere tærtedej - enten helt eller i fletværk

£isbeth & Baloo
Prejudice is a great timesaver.
You can form opinions without having to get the facts.
0
0
Svar på denne tråd

og hvad blev det så.....
Forfatter: 
Dato:  22-09-2009 20:33

Tusind tak for jeres hjælp. Jeg havde bestemt mig for det dersens Shephard's Pie, men så fik vi besøg, så røg tiden og så lavede jeg canneloni. Det vakte nu også vild jubel, men jeg syns nu, at det smagte som lasagne :-)

Vh Lena

Man bliver ikke større af at gøre andre mindre!!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider