Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Landbrugsregnskab.... hvor?
Forfatter: 
Dato:  22-09-2009 08:59

Ja jegg er under uddannelse til jordbrugsteknolog og vi har produktionsøkonomi på skemaet.

Mit problem er at vi skal analysere et regnskab fra en landmand, men jeg har vitterligt ikke kunne finde en der vil lægge det frem fordi det ser så dårligt ud for tiden...

Jeg har skrevet til Gefion, nordjysk landboforening og agrovi. ingen svar.... :-(

Jeg har talt med 5 landmænd og det kan naturligvis holdes hemmeligt hvem det er og hvor det er gården er.

Hvem kontakter jeg???

Er der nogen af jer der ligger inde med et sådant regnskab jeg må analysere på. Det kommer naturligvis ikke længere end til de 10 jeg studerer sammen med. og navn og adresse an naturligvis holdes hemmeligt hvis det ønskes....

Hvad pokker skal jeg gøre....???

Hilsen Helle - Nu med eget firma.....

0
0
Svar på denne tråd

ring til dem
Forfatter: 
Dato:  22-09-2009 09:05

Jeg synes du skal ringe direkte til nogle konsulenter hos landboforeningerne.

Jeg sidder selv i Gefion, og hvis du har skrevet et brev, lander det sikkert hos nogle ledere, hvor det aldrig kommer videre.

Så gå på nettet og find tlf. nr til nogle af deres konsulenter og spørg dem. De kender landmændene personligt, og ved hvem der muligvis ville synes det var ok

Sender dig lige en pb med nogle navne

0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor ikke bare
Forfatter: 
Dato:  22-09-2009 10:45

lave analyse på et gammelt regnskab??

Sagde Janne - der havde et virkelig fedt HN-træf 2009

Sælges:

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB -

0
0
Svar på denne tråd

Jannej
Forfatter: 
Dato:  22-09-2009 10:55

Ja... gud må vide hvorfor...?

Men det må vi ikke....

Det skal være up to date... Men jeg tror at Lukiluke har hjulpet mig på vej...

0
0
Svar på denne tråd

Så har jeg....
Forfatter: 
Dato:  22-09-2009 12:02

fået løst mit problem.