Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Åh nej, nu gik det lige så godt
Forfatter: 
Dato:  18-09-2009 21:42

Manden er lige kommet hjem i dag efter næsten 14 dage (Eksportchauffør) Og nu troede han rigtig han skulle hygge med fjernsyn. Vi har hometrio og det har altså desværre ikke fungeret upåklageligt. Der har været en del teknikerbesøg, men for det meste i de sidste 4 uger har der været forbindelse.

Men ikke idag

Manden har rodet rundt med ledninger og kabler tændt og slukket uden held, så går han ud og henter den gamle antenne ind og er efter endt edderudbrud faldet ned igen og har slået sig til tåls med at det er DR1 eller TV2

Og hvad viser de ham så på TV2: Reklame for HOMETRIO

Godt jeg snart skal på arbejde

Mangler reg.smed? Kig på min præsentation. Sportspony føl: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/243767/3/

All-round hoppe :www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/247530/6/

0
0
Svar på denne tråd

Halløj
Forfatter: 
Dato:  18-09-2009 21:51

Jeg har også Hometrio og har prøvet at slukke og tænde og hvad jeg ellers kunne finde på.

Jeg har så lige været inde på deres hjemmeside og set at det var landsdækkende fejl fra deres side.Øv siger jeg bare.

Mvh

Michelle.

Dressursadel til salg,næsten ny.Kun 700kr. Se den på min præs*

0
0
Svar på denne tråd

Tak Michelle
Forfatter: 
Dato:  18-09-2009 22:01

Så er det jo en skam, at jeg skal på arbejde ellers kunne vi have drukket minustvkaffe (Regner med at du har regnet ud, at det er mig fra mejeriet )

Mangler reg.smed? Kig på min præsentation. Sportspony føl: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/243767/3/

0
0
Svar på denne tråd

når det virker
Forfatter: 
Dato:  19-09-2009 08:21

Jaja, "tøser" og os herinde midt på overdrevet kan slet ikke FÅ Trio. Men det lykkedes os da at få lige knap nok digitalt signal i går så vi kunne se DR2 istedet for de andre to popkanaler....

:Pia

*

"HIT" riste el. lign købes 2-4 m2 Sjælland

0
0
Svar på denne tråd

Midt på overdrevet
Forfatter: 
Dato:  19-09-2009 08:30

Ligger jo også nede i forhold til en af "Tøserne" Åh ordet "Tøserne" behøves ikke skrives i "" Jeg tager det som en kompliment og så er det dagens første

Jeg forstår bare ikke hvorfor i ikke kan få trio for det er jo kilometerbestemt i forhold til "Hovedsenderen" Der står ved varmeværket og dig selv "tøs" bor vel tættere på end mig?

0
0
Svar på denne tråd

tøseri
Forfatter: 
Dato:  19-09-2009 08:37

Det er faktisk så horribelt at vores næste-nabo i nr. 9, strisseren du ved, har Trio. Hvad er der, 200 meter derop? Men vores kabel kommer den anden vej fra eller noget... Vi kan heller ikke få anstændigt, moderne bredbånd, kun lige de mindste hastigheder. Ja, og så det digitale signal, især om aftenen er der ikke styrke nok på, vores antenne peger nemlig lige ind i grisegården for at kunne ramme Vordingborg, den anden vej er der en skov. Så når det analoge forsvinder skal vi rigtig til at hygge med stearinlys og noget, for tossekassen bliver da helt håbløs.

Nå, men vi sidder jo også for det meste ved hver sin PC.

:Pia

*

"HIT" riste el. lign købes 2-4 m2 Sjælland

0
0
Svar på denne tråd

Øv bøv
Forfatter: 
Dato:  19-09-2009 08:49

Det er bare uheldigt med netforbindelsen Men hvis Gerd skulle kede sig en uge eller to, kan han jo grave et antennekabel ned og over til vores mast og sætte antennen op

Men noget helt andet som vi benytter os af indimellem. Vi har ikke tv3 og de mindre tøser her i huset, er helt vilde med 2900 happiness, så den ses via nettet. Vi sætter et kabel på pc'eren til fjernsynet og så ser de happiness UDEN reklamer Og ganske gratis!

Nej, jeg antyder ikke at du kunne finde på, at bruge tid på lige netop denne serie, men ideen kunne måske bruges til, at se andet

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider