|
|
| Hvad skal du se kl. 20.00? |
|
|
Ja som overskriften siger... "hvad skal du/i se i aften" nu er der jo kamp om seerne igen mellem tv2 og dr1. Vild med dans eller talent 2009. Vi skal se talent 2009 og optager vild med dans. Vi gør det sådan fordi vild med dans slutter næsten samtidig med at afgørelsen kommer på dr1 og vi vil ikke se afgørelsen før showet. Så når talent er slut ser vi vild med dans og så skal vi se dyner....
Hilsen Helle - Nu med eget firma.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| No doubt |
|
|
Vild med Dans - helt klart. 
Vrinsk fra Esma
Kun den der bestiger bjerget får udsigt over dalen..
Dejlig passerhest søges i Haderslev-området :-)
Fremad i livet med healing og samtale
*Nu også healing af heste*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kl 20.00 |
|
|
Godt jeg lige var herinde i dag. Vidste slet ikke, at det var i aften, at Vild med Dans startede. Tror også, jeg optager det og ser Talent kl. 20.00. Sidste år så jeg Vild med Dans og syntes, at Talent var et opreklameret, dårligt program. Men i år synes jeg faktisk, der er rigtig mange spændende talenter med, som jeg er spændt på at følge. Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Indtil videre |
| Forfatter:  |
CamillaX |
| Dato:  |
18-09-2009 19:18 |
|
INTET. For TDC er fuldstændigt nede, og vores signal er væk. Typisk, på den eneste aften vi egentlig rigtigt ser tv her i huset, og har en aften hjemme sammen, så ryger lortet. Så intet her, men kommer signalet igen, skal vi se Talent09 og optager vild med dans, så det skal jeg se imorgen. Hvis TDC signalet vil  Kryds fingre!! 
There's a crack in everyting, that's how the light get's in
Love is not finding someone to live with, its finding someone you can't live without
1 undskyldning..
Så læs dog hvad der skrives
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal se |
|
|
min eneste ene dybt i øjnene, mens vi deler den sidste sjat amarone fra aftensmaden, mens han trækker endnu en amarone op. Vi skal nemlig fejre det har været en elite-dag!
Mange hilsner
Marie Nu med Super dragen Alavon Petit -Og pige-hesten Tøsen er blevet jyde pige
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I aften |
|
|
Vi skal se vild med dans..... Louise
Mor til 2 vidunderlige drenge.......
Illum tilbage på HN.......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fjernsyn |
pjemm |
18-09-2009 19:33 |
|
Jeg gider ikke se nogen af delene. Mit tvbehov er heldigvis ikke særlig stort, så jeg laver bare noget andet. :Pia
*
"HIT" riste el. lign købes 2-4 m2 Sjælland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| den bedste underholdning |
|
|
af de to er selvfølgelig talent.
# Nvmb∑rS!x I'm not a number, I'm a free man!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi skal se |
|
|
Talent, men zapper nok lidt over på vild med dans,for min datter på 7 er vild med Bassim... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| At skulle.... |
|
|
At skulle vælge mellem et talentprogram med møgirriterende unger, der alt for mange gange har fået at vide at NEEEEEEEJ hvor er du dygtig og et danseshow hvor de efterhånden er løbet tør for kendte at de inviterer Thorsen og et Belafonte-familiemedlem, jeg ikke har en anelse om hvem er...! Hmmm, jo den er godt nok svær! 
Tina et Unikum - ikke et plagiat
TinaU.dk Foreviget forevigt Fotografering tilbydes. Kontakt pr pb for pris!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tv i aften |
Annemettems |
18-09-2009 20:02 |
|
Jeg har lige tændt tv`et på TV2 Vil da se "vild med dans" Synes egenlig at konceptet er en anelse brugt snart, men er jo en tøs...så elsker bare alt det glimmer og de flotte kjoler  Plus at jeg, synes det der danse halløj er så fascinerende, bare jeg selv kunne danse halvt så godt, som dem i programmet plejer at gøre 
Sagde Anne Mette Livet er en fest, når man sidder på en Fjordhest!! Tænk ikke for andre, deres hjerner skrumper, og din eksploderer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vil tro... |
|
|
... at jeg zapper lidt rundt til jeg finder ud af at der ikke er noget jeg gider se - og så slukker jeg. Kan ikke se TV2 og talent blabla gider jeg ikke se. Der er nok noget på BBC
£isbeth & Baloo Prejudice is a great timesaver. You can form opinions without having to get the facts.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vild med Dans |
|
|
Er der noget bedre end pandekager mums og Vild med Dans i fjernsynet ? MH Janne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vild med dans |
|
|
Sagde Janne - der havde et virkelig fedt HN-træf 2009
Sælges: Lædergjord med maveplade - 110 cm - Send PB -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Skal se talent 2009.. Søndag ser jeg så genudsendelsen af vild med dans..
Asterix Hvil i fred min dreng Jeg vil tænke på dig fra nu af og for altid
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen af delene |
|
|
Vi havde egentligt IKKE regnet med at skulle se nogen af delene. Jeg synes de har skrabet bunden rent deltagermæssigt i "Vild med dans". Men hvad vi slet IKKE havde regnet med var at vi måtte en akut tur i Bilka og købe et nyt fjernsyn, heldigvis har de længe åbent. Men så gik den aften. 
Mvh Charlotte Züchten heißt: Denken in Generationen!
Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120 DV- og WM-Ungheste sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen af delene |
|
|
Jeg så ingen af dele, da jeg foretrak at være tilskuer til et westernstævne istedet Hvilket var 100 gange bedre underholdning end det TV'et kunne byde på!
Hilsen fra Tine og hafferne Flicka & Frigg Mangler du opstaldning i postnr. 8544? Så kontakt mig, jeg kan muligvis hjælpe dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tukryujhfll |
|
|
Zapper rundt, er ved at være lidt træt af Vild Med Dans efterhånden. Men har da fulgt med de andre gange.. I øjeblikket kan jeg høre Dirty Dancing i baggrunden... En klassikker jeg har set 100 gange siden den blev vist 1. gang 
Sagde Kristina med Starlight´s Sidney...
´Zar, Chiquita & Maddie` I er de klareste stjerner på himlen i mit univers...
Gjorde og piske sælges, se min profil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TinaU/Minski |
Xoco ♣Marlee♣ |
19-09-2009 21:45 |
|
TinaU: enig - svært valg  Eller - jeg er så først nu hjemme og har overstået bad,indkøb osv efter en dag i stævnets tegn hvilket hele weekenden står på(dressur idag,babyspring imorgen)  Så jeg tror bare jeg skal stene hvad der nu er i tv inden uret ringer kl 5 imorgen tidlig(skal være i stalden kl 7  Minski: uh ja - eller Columbo og Barnaby 
Xoco og Marlee
Ba.theol. juni 2011
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|