Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Øjenlæge/optiker
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 19:03

Jeg har i mange mange år haft kontaktlinser, og min styrke er efterhånden rimelig stærk, men har de senere år været stabil.

Jeg går til jævnlige tjek v min optiker, men kunne godt tænke mig at få min styrke målt "rigigt" v en øjenlæge.

Jeg ligger tæt på, at kunne få en eventuel laser-operation af øjnene betalt af det offentlige, og umiddelbart vil jeg mene at det er en øjenlæge der skal måle mine øjne og evt indstille mig til en betalt laser-op fremfor min optiker?!

- Eller hvordan foregår det?

- Og koster det noget at få en tid hos øjenlægen og "bare" skal have sin styrke målt?

- Og hvad er det præci styrken for en betalt op ligger på nu? Jeg er nærsynet m bygningsfejl, og sidst jeg tjekkede var grænsen vist omkring -6 i styrke?

- sagde Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Overskriften
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 19:09

Jég vil mene at henvisninger indstillinger osv skal gå gennem din læge hvis det er det offentlige der skal betale..

Held og lykke med det

Mvh

Elisabeth

Du var, Du blev, Du er

R.I.P mit elskede hjertebarn

Cacharel

16.05.96 - 07.09.09

Der findes ingen som dig - du vil for altid være i mit hjerte, du min smukkeste stjerne

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-09-2009 19:18

Grænsen er + - 6 ... det er desværre det eneste jeg kan bidrage med ...

Held og lykke

//Dorte - som er opereret og ikke har fortrudt ét sekund

0
0
Svar på denne tråd

Det er gratis
Forfatter: 
Dato:  18-09-2009 12:04

Og idag skal man ikke have en henvisning, det er bare at ringe til den nærmeste, eller den man gerne vil til og bestille tid..

Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)

.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider