Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Mac makeup,andre fans?
Forfatter: 
Dato:  15-09-2009 16:26

Uhmm altså manden min er lige kommet hjem efter endnu en tur i USA,og han havde som sædvanlig været en tur forbi min abselutte farvorit kæde MAc makeup!!

Dejligt at blive forkælet!! har efterhånden produkter for en mindre formue..

Er her andre fans?

Synes simpelthen bare deres produkter er de bedste!!

MvhHotbandit!

Dejlig direkte person uden omsvøb savnes!!

www.123hjemmeside.dk/ElvisogEmma

0
0
Svar på denne tråd

jeg har desværre
Forfatter: 
Dato:  15-09-2009 16:28

ingen af deres produkter men de skulle så vidt jeg har hørt være super gode. Og derfor håber jeg da en dag på selv at finde ud af det.

www.nikon-pics4u.webs.com

2 bokse udlejes i 6040 Egtved - en el begge evt. gratis mod hjælp i stalden

NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har været fan
Forfatter: 
Dato:  15-09-2009 16:35

siden jeg boede i New York, alt mit make up ( - mascara) er altsammen MAC

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Deres mascara
Forfatter: 
Dato:  15-09-2009 16:47

Ja jeg elsker deres mascare (plush lash) og deres øjenskygger + en af deres meget lette foundations :)

Skønne produkter

/Mette

0
0
Svar på denne tråd

Mascara
Forfatter: 
Dato:  15-09-2009 16:48

Hej,

denne gang har jeg også fået creame derfra,umiddelbart er det godt!

Mvh. mascare så fik jeg simpelthen manden til at tage 3 forskellige med hjem,da de tilsammen koster mindre end hvad jeg normalt giver for 1,jeg tænkte at jeg lige så godt kunne prøve..

Jeg vil gerne have store fyldige vipper..

Plush lash synes jeg simpelthen giver for lidt,der skal mange lag på før det begynder at ligne noget..

Pro lash,synes jeg derimod er god, der skal godt nok også et par lag til,men så giver den også noget og vipperne bliver ikke stive eller klistrede..

Har i nogle gode fif til must have produkter?

eller bare fif i det hele taget?

MvhHotbandit!

0
0
Svar på denne tråd

fuldstændig fantastisk
Forfatter: 
Dato:  15-09-2009 17:03

er strobe cream

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

hvad bruger du den til?
Forfatter: 
Dato:  15-09-2009 17:11

Opstramning eller fugtighed noget helt 3?

saxet fra hjemmesiden

The ultimate quick fix for the skin. Super-powered with potent botanicals; de-snoozes, de-stresses, moistens, freshens and boosts the look of dull, flat or tired-looking skin with a fully loaded vitamin zap and a mega dose of green tea. Brightens and clarifies with iridescent particles and antioxidants. Enhances the effects of light on all skin and in all lighting conditions from sunlight to spotlight.

MvhHotbandit!

0
0
Svar på denne tråd

elsker mac!
Forfatter: 
Dato:  15-09-2009 17:18

ja jeg er også MAC fan!

Har længe brugt DIOR, men syntes det blev lidt for blingbling og dullet. Og så synes jeg det er helt fantastisk at MAC er så glade for forskellige farver! Dvs der da må være noget til alle typer!

Jeg er helt vild med deres mineralpudder, som dækker ligeså godt som foundation, men er meget lettere at have på huden!

Har dog aldrig prøvet deres mascara, da jeg sværger til diorshow og når det skal være endnu vildere, den fra eyeko..

Har aldrig prøvet deres creme, så kunne godt tænke mig at høre hvad i bruger og til/mod hvad?

Sofie med Spøgelset
"A good horse is never a bad colour"
Mark Rashid

5 søde killinger mangler nye hjem! Blanding af trefarvet huskat og rød Norsk skovkat! Se præs..

Klar til at flytte i efterårsferien.

0
0
Svar på denne tråd

Strobe cream
Forfatter: 
Dato:  15-09-2009 17:29

bruger jeg som ja øh det hele, den udglatter, udligner, fremhøver og .. ja den er vidunderlig og drøj i brug

Men jeg går heller ikke med make up til hverdagen, og alligvel har jeg 17 forskellige MAC øjenskygger :-)

mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

greve...
Forfatter: 
Dato:  15-09-2009 17:48

har det præcis ligesom dig. Gør heller ikke med makeup til hverdag. alligevel har jeg også masser af MAC makeup og som sagt dior og lidt andet hist og her..

Den dag noget af ens elskede makeup er blevet for gammelt eller indtørret, inden man har nået at bruge det op, er sorgens dag! (fnis..)

Sofie med Spøgelset
"A good horse is never a bad colour"
Mark Rashid

5 søde killinger mangler nye hjem! Blanding af trefarvet huskat og rød Norsk skovkat! Se præs..

Klar til at flytte i efterårsferien.

0
0
Svar på denne tråd

MAC forever
Forfatter: 
Dato:  15-09-2009 18:14

MAC er det bedste. Jeg har efterhånden fået raget en del til mig, men overhovedet ikke nok hvis du spørger mig.

Deres Strobe Creme er fantastisk!! Generelt synes jeg bare deres produkter er fantastiske ;-D

Jeg kan bedst lide deres Pro Lash mascara, den klumper ikke som jeg synes de andre gør, og så fremhæver den mine lange vipper godt :-D

Sasser

0
0
Svar på denne tråd

yep.....
Forfatter: 
Dato:  15-09-2009 19:54

Jeg holder mig generalt til body shops produkter, da jeg kan stå mere inden for det, men mac laver udn tvivl den bedste neglelak på market, er dybt afhængi af den :)

de laver også de bedst makeup "redskaber" (pensler, vippebukker osv.)

Mvh.

L Nielsen.

0
0
Svar på denne tråd

Det har Liv ret i
Forfatter: 
Dato:  15-09-2009 20:27

mht redskaber, alle mine pensler etc er fra MAC, selv min penselrenservædske er derfra :-)

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Også stor fan
Forfatter: 
Dato:  15-09-2009 21:18

Jeg er kæmpe fan af alle Mac produkter, og har ikke fundet noget andet mærke som har kunne leve op til den kvalitet som Mac har..

0
0
Svar på denne tråd

pensler osv.
Forfatter: 
Dato:  15-09-2009 21:48

Hej,

sjovt at se at vi er flere som bare er vilde med mac!!!!

Det er altså også bare godt ,og som flere skriver så laver de nogle fantastiske pensler!! kvaliteten er høj og de holder bare!!

Jeg skammer mig næsten, men efterhånden har jeg nok alle de farver øjenskygge som klæder mig,og der er mange!!!

Men de er bare så lækre!!!!! og som en anden skrev ,ja det er næsten til at tude over, hvis noget bliver for gammelt inden man synes man er færdig med at bruge det,men så er der jo en grund til at købe nyt

Andre der vil dele tips ang. gode produkter eller hvordan de bruges?

MvhHotbandit!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider