|
|
| Så fik Patrick Swayze fred |
| Forfatter:  |
Muttemor |
| Dato:  |
15-09-2009 06:51 |
|
- ja, så fik Patrick Swayze endelig fred. 
Registreret minishetlænderhingst søges til bedækning af shetlænderhoppe. Specielle farver søges - ikke sort. 3-års angloaraberhoppe sælges. Tilridning igang, super temp.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så skal |
Eva Lüchau |
15-09-2009 07:00 |
|
han ikke lide mere. Men sørgeligt er det nu alligevel - det var min første rigtige idoldyrkelse - hvor jeg har set Dirty Dancing og Ghost mange gange i træk - de kunne hjælpe med at kurere enhver kærestesorg dengang  /Eva
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Årrrh altså .... |
|
|
Ja så kan man bare sidde og tænke tilbage på "Dirty Dancing" for hulen en skøn mand ... Hvil i Fred..
Maja med den smukkeste ismule Valle
Mor til de dejligste drenge Emil 091103 Oscar 011207
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I radioen.... |
|
|
spiller de lige nu "she's like the wind" fra Dirty Dancing. Han var noget helt særligt... Hvil i fred.... /Mette
Søges: DH eller RDH hoppe af god dressurafstaming. 3-7 år. Primært til avl og skovture/let dressur. Godt eksteriør og gode rammer ønskes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad ..... |
|
|
:O( R.I.P Hvil i fred , havde håbet han klaret kampen ....
Bella 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejligt for ham |
|
|
for jeg mener han fortjente at få fred så dårlig som han var blevet. Jeg husker ham bedst fra serien Nord+ Syd........ Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øv at han skulle dø så tidligt |
|
|
Jeg synes det er trist at miste en så god skuespiller. Han er blevet kåret som den mest "ukrukkede" skuespiller, fordi han kunne bevare fødderne på jorden. Samt han var gift med den samme i mange år. Thumbs up for that.  Nu kan vi se frem til at, de viser alle hans gode film på tv igen. R.I.P /Jette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sørgeligt |
|
|
men det bedste for ham... jeg var så en af dem der sad klistret til skærmen når der kom nord og syd for at se den patrick .. altid noget han sov ind i ejet hjem
- Super lækkert enghø i minibig sælges ved Ø. Bjerregrav 10 km fra Randers-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hold da op... |
|
|
Det vidste jeg ikke  Alle de gange man har skrevet om ham herinde med links til artikler om at NU var han blevet syg osv har jeg gjort at man var opdateret uden nødvendigvis at søge opdateringerne... Og nu, til slut, hans død. Men ja, det er godt at han har fået fred. Han var alt for syg til at det på nogen måde var værdigt at leve med. Jeg husker ham bedst fra Dirty Dancing og Ghost.
Vickie. Som mangler HN's hjerte og sjæl. HN er ikke HN uden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åhh nej |
|
|
hvor står det?? 
when the winds are changing you can eather stand still? or get blown away..
Im standing still and proud of it...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rigtig |
|
|
trist er det... Han var mit første og eneste idol, kan huske at jeg havde plakater og billeder hængende i loftet da jeg løb tør for vægplads på mit "teenage-værelse".
Med streng disciplin kan man få sit barn til at gøre praktisk talt alt, undtagen at kaste sig i ens arme, når man kommer hjem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sørgeligt... |
|
|
... men med den forfærdelige sygdom har det nok været en udfrielse. Og han var heldig at dø med sin familie om sig. R.I.P - og tak for de mange timers god underholdning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Husker ham |
|
|
Jeg husker ham bedst fra Dirty Dancing og Ghost, Men også fra Dirty Dancing 2. Beundrede ham for at være en af de få store idoler der altid havde begge ben på jorden, og som man ikke hørte havde lavet noget "smuds". Forfærdeligt at han tabte kampen, men håber han har fået fred nu. R.I.P Patrick
"Dyr er ikke et legetøj, men et ansvar. DIT ansvar!"
SILLE FOREVER !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Dybt sørgeligt |
marianne *indi* |
15-09-2009 08:55 |
|
at høre at han mistede kampen til denne skrækkelige sygdom Men når det så er sagt så er det godt at han har fået fred også selvom han ikke længere er her mere  Jeg vil med det samme jeg kommer hjem sætte mig til at se min yndlings film over dem alle : Dirty Dancing. Og så ellers nyde de fantastiske stunder:) R.I.P Patrick
Hilsen Marianne
Der er overskabe, underskabe og klædeskabe men de bedste skabe er venskaber, og gid de altid må bestå
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Nu med fred |
|
|
Mange hilsener Ann-Rikka  Mor til englebarnet Tika R.I.P, Snorre og Danæ Hestene: Jossie(så længe det varer) og Chico (Der søger dygtig part, gratis, postnr.: 4241)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Asterix Hvil i fred min dreng Jeg vil tænke på dig fra nu af og for altid
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Patrick |
|
|
R.I.P
Enig, Road House, en super god film... 
-Christina
"Never ride faster than your guardian angel can fly."
1 ton træpiller i sække på palle sælges.. Kan leveres på Fyn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Patrick |
|
|
R.I.P. en stor stjerne .. endelig fik du fred for dine pinsler.. Du vil blive husket for dine roller især i Dirty Dancing og Ghost.
Heldig ejer af Pyrus Rævdal <3
Soya og Wolle altid i mit hjerte og savnet hver dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| R.I.P Patrick |
|
|
Endnu en stjerne er tændt på himlen Pas på dig selv, hvor end du er
VH Pernille Slår man ned blandt en flok hunde, hyler den, der bliver ramt
Livet er for kort til at undgå Pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :(:(:( |
|
|
sörgeligt er det men ikke overraskende... Mon ikke han er sammen med sin Tammen igen, et bedre sted  
Mvh. Christina 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja så fik |
|
|
Patrick fred..  Det var jo desværre ret sandsynligt at det ville gå den vej! Men det er sørgeligt, og jeg var kæmpe fan af ham i mine teenage år! Hele mit værelse var totalt tilklistret med ham på alle mulige plakater! Han var og er en stjerne af specielt materiale! Hjertet på rette sted og masser af talent! Hvil i fred, og ja nu er han sikkert sammen med dem som han mistede her, både hestene og menneskene... Margit
En sand ven er en der tror på en, når man selv er holdt op.
Livet er til låns-lev det fuldt ud!
Mor til den dejligste benjamin 02.10.07 Sov sødt Jiba ´88-09´
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| en kæmpe stjerne er tændt |
|
|
Sikken en stjerne vi har mistet - VRÆL - en af mine top skuespillere - vil altid blive husket RIP Patrick
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg er faktisk igang med en ny omgang Nord & Syd som kører på TV3, helt fantastisk serie. Han var en fantatisk skuespiller, håber de vil genudsende Dirty Dancing og Ghost 100 gange de næste 14 dage. Som lille pige var jeg da smaskforelsket i ham, mit højeste ønske var at danse med ham, synes bare han var skøn.
Til salg for avler: 9 års DH hoppe efter Bøgegårdens Lantano 5 års DS hoppe efter Bøgegårdens Quattro 4 års vallak efter Bøgegårdens Quattro
Stævneskab købes Send besked
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa... |
|
|
Dirty dancing kommer vist på lørdag på tv2... (tror jeg nok jeg har læst)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| savnet men |
|
|
aldrig glemt. R.I.P Patrick. Han var måske lille af størrelse men stor i manges hjerter og hoved. En hel igennem go mand er rejst til den anden side.
Kentaur Artemis bom 2, 17,5 tommer, sort sælges, skriv besked eller send SMS
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nogend er har |
|
|
set The Outsiders hvor han spille rmed som helt ung? Har læst bogen, men ved ikke om filmen er noget ved.
"Dyr er ikke et legetøj, men et ansvar. DIT ansvar!"
SILLE FOREVER !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åhh nej.. |
|
|
Så skulle det altså ske nu.. Jeg har lige fået det at vide af min mor, at Patrick Swayze er død. Det er så trist at tænke på, at han er væk. Det eneste positive er, at han nu er fri for sine smerter. Men han ville så gerne livet, havde så meget han gerne ville opleve. ØV! Patrick Swayze, 1000, 1000 tak for de skønne film, hvor jeg har nydt at opleve dig. Og som jeg set igen og igen. Jeg husker dig først og fremmest fra Diry Dancing, wauww, jeg sad med mit ungpigehjerte og blev helt forelsket i dig. Ghost, hvor jeg også sad og blev rørt over at se dig. Og Pointbreak, hvor du spillede den spændende og mystiske supersurfer Bodie, der ikke kunne få adrenalin nok.. Og som var meget spirituel og søgende.  At du så har et stort hjerte for heste i dit privatliv, gør dig endnu mere sød.  Jeg vil huske dig som en lækker, sexet, superflot og charmerende fyr. En fantastisk dygtig danser og sanger. Og endelig vil jeg huske dig som en fighter. Må din sjæl finde sin vej.
Vrinsk fra Esma
Kun den der bestiger bjerget får udsigt over dalen..
Dejlig passerhest søges i Haderslev-området :-)
Fremad i livet med healing og samtale
*Nu også healing af heste*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Iben.. |
|
|
Ja han spillede med i The Outsiders.
Vrinsk fra Esma
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| suk..... |
|
|
Så døde endnu en af de helt store. Var kæmpe fan af patrick da jeg havde set dirty dancing. og i nord og syd er han jo også god. may he rest in peace.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sørgeligt! |
|
|
Jeg sidder her og bliver helt rørt over de mange fine indlæg her i tråden og kan næsten ikke finde ord selv. Ingen tvivl om, at det er en stor mand vi har mistet, både som skuespiller, - men ikke mindst som menneske.
Jeg husker tydeligt da jeg på min andendag så Dirty Dancing, all by myself... da de andre tøser hellere ville se tre mand og en baby! - Bare synd for dem... Dirty Dancing, vil for mig altid fremstå som et sandt mesterværk. Jeg elsker simpelthen den film og denne "arv" er nu givet videre til min datter!
Skal jeg fremhæve en virkelig god "heste film" (mini serie) - må det være "Fuldblod" hvor den kvindelige hovedrolle indehaver, rent faktisk spilles af Patrick Swayze´s dejlige kone! Så ingen tvivl om at heste betød meget for dem...
Foruden de andre film, der er blevet fremhævet her i tråden, synes jeg også, at "Black dog" er en kanon god film. - Denne må være én af hans sidste!
Patrick Swayze - I.L.M
Lone
Stald Julshede, - Vi sætter de firebenede i centrum...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Now I´ve had the... |
|
|
...time of my life - det må være en passende afskedssang til Patrick  En stor stjerne - både som menneske og som skuespiller - har forladt denne verden. Jeg tror ikke der er nogen herinde - eller IRL som ikke "kender" ham og udelukkende for noget posetivt! En sjældenhed i hans branche... En film, som jeg især synes han har mestret sin rolle til fulde i er "City of Joy". "Dirty Dancing" er jo en klassiker, som kan sees igen og igen og igen og....Man bliver aldrig træt af den!  R.I.P og trøstekram til hele hans familie! Trine (Faxa)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| City of Joy |
|
|
Den har jeg aldrig set. Og den skal jeg absolut se indenfor nærmeste fremtid. Tak Trine.
Vrinsk fra Esma
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trist med alle |
JLH ♥Wannamus♥ |
15-09-2009 22:32 |
|
de store stjerner fra ens ungdom der nu forsvinder  Må de hvile i fred.
Mvh Janni
Ædelt og udtryksfuldt DV hingsteføl til salg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så mødes de igen... |
|
|
Ja så fik han endelig fred og jeg tror på at han nu er genforenet med sin yndlingshest araber hingsten Tammen der døde for nogle år siden.... Her er et billede af de to:  RIP....
................... Dækken sælges eller byttes. Se min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja supert sørgeligt. |
|
|
Stakkels mand. Min X har åbenbart været meget meget heldig. Han fik samme typpe kraft da han var 30år og blev helbredt. Det blev heldigvis opdaget tidligt og han havde gode odds fordi han var så ung.
Mange vrinsk fra Spotlight xx og Lene
Velgående hoppeplag sælges. Mor kårede i DH og kan selv kåres. Også i andre forbund.
Bomløs sadel sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Laban1 |
16-09-2009 13:28 |
|
Ridning er let, når blot man kan.
Hilsen Lene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tårer... |
Laban1 |
16-09-2009 14:01 |
|
Ja jeg måtte også knibe nogle stykker. Dejlig var han, og sikke en danser.
Ridning er let, når blot man kan.
Hilsen Lene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg så en udsendelse med ham i går på Zulu. Han var godt nok en fantastisk mand!!!
Mvh Connie
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience Bornholm sælges, skriv pb for info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Swayzes smukke sang.. |
|
|
Vrinsk fra Esma
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|