Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Udnytter du kursforskellen?
Forfatter: 
Dato:  14-09-2009 22:01

Ja kort og godt - udnytter du de skat, moms og kursgevinster der kan være ved at handle udenlands?

Herhjemme tjekker jeg som regelt både UK, Sverige, og Tyskland inden større ting købes. Dette være sig vinterovertøj til ungerne, HI-FI, TV, og meget mere.

Her på fredag pakker vi Prinsessen på 3 mdr i barnevognen og kører så til Helsingør og sætter bilen, og sejler til Helsingborg og handler vinter og efterårstøj til alle 3 unger.

Hjemmefra laves en liste med hvad vi SKAL have med hjem, og ind imellem falder vi så over andre gode tilbud derovre.

På sådan en tur sparer vi hurtigt et par tusinde, og nogle gange mere - men det er så også en del der handles til 3 unger og 2 voksne. Der suppleres stadig med tøj herhjemme, en del via nettet.

Handler du udenlands, og hvad handler du?

Mvh Eva :-)

Tøj og lækre tasker til mor, vinterovertøj til dreng str. 98-104, tøj til babypige:
www.trendsales.dk/ main.asp?site=view_use...rt=&status=

Mor til Mikkel 03 04 06 og Freja d. 01 06 09 :-)

0
0
Svar på denne tråd

Ja, så meget jeg kan
Forfatter: 
Dato:  14-09-2009 22:05

Jeg skal faktisk i morgen til Sverige og købe vintergarderoben til min søn på knap tre, kombineret med et besøg i Skåne dyrepark.

Jeg kommer ret tit i Sverige, og handler altid bleer, det tøj vi nu lige står og mangler og tit også andre ting.

Man sparer jo, hvor spares kan!

Venligst Rikke

0
0
Svar på denne tråd

Ikke specielt...
Forfatter: 
Dato:  14-09-2009 22:09

... men hvis jeg foretog så store indkøb som i skriver om, ville jeg da også gøre det.

Jeg køber bøger hjem fra Amazon.co.uk - men det er mere fordi de bøger jeg vil have ikke altid kan findes i en danske boghandel.

Jeg har aldrig købt en "vintergarderobe" på en gang - jeg køber bare det jeg nu har brug for hen ad vejen. Men jeg kan jo også genbruge det meste fra år til år - det kan man ikke når man har småbørn der vokser ud af det.

£isbeth & Baloo
Prejudice is a great timesaver.
You can form opinions without having to get the facts.
0
0
Svar på denne tråd

Ja da....
Forfatter: 
Dato:  14-09-2009 22:16

Jeg handler også gerne udlands, hvis det kan betale sig.

Vi har køb alt hvor foto udtyr i USA, 2 linser samt hus dansk pris 25.000,- Amrikansk pris 15.000,-

Og Tv + anlæg i Tyskland, og lige for tiden er jeg ved at kigge western sadler i USA og UK.

Racerbane samt racerbiler bliver også, købt i UK over ebay, og det skam godt betale sig, frem for at købe det her hjemme i Danmark.

Mvh

Signe

Vi må ikke glemme Eros

www.heste-nettet.dk/forum/1/1936247/ 1936247/

Highland Pony

Man er vel Skotte

0
0
Svar på denne tråd

Lisbeth..
Forfatter: 
Dato:  15-09-2009 07:04

Nej, med småbørn, så kan man skifte hele garderoben stort set - 2 gange om året - sommertøjet og vintertøjet :-S og så må det gerne være billigere :-D

Til os andre, er det kun hvis vi falder over noget specielt når vi er afsted, for som dig kan det sagtens bruges over flere år.

Dog skal jeg have opdateret mit tøj her til vinteren - sidste vinter var jeg gravid - så noget af det er blevet lidt udspilet ved maven

Signe - sjovt du skriver det - vi har også handlet kamera, ekstra linser m.m. hjem fra USA. Meget billigere :-)

/Eva

Tøj og lækre tasker til mor, vinterovertøj til dreng str. 98-104, tøj til babypige:

0
0
Svar på denne tråd

bestemt JA
Forfatter: 
Dato:  15-09-2009 08:11

jeg handler rideudstyr i UK+SE, dvs mest online

Foder i SE (skal afhentes i SE)

hår/stylingsprodukter (til mennesker)i UK

Karina

0
0
Svar på denne tråd

hårprodukter...
Forfatter: 
Dato:  15-09-2009 08:20

Jeg handler især hårprodukter i UK.

Kan varmt anbefale www.beautybay.com

Tigi produkterne er halv pris af, hvad den er hos frisørerne i DK.

Mie

0
0
Svar på denne tråd

mie82..
Forfatter: 
Dato:  15-09-2009 08:25

jeg handler her:

http://www.lookfantastic.com/

og jeg bruger primært Redkens produkter og det er under ½ pris af DK......faktisk koster en voks 220 hos min frisør for for ca 300 kan jeg få leveret 3 i DK

Karina

0
0
Svar på denne tråd

rideudstyr
Forfatter: 
Dato:  15-09-2009 09:00

Vil i anbefale nogle gode svenske hjemmesider, med rideudstyr og børnetøj hvis i lige kender nogen??

MVH Line

0
0
Svar på denne tråd

yesyes...
Forfatter: 
Dato:  15-09-2009 10:41

Jeg har netop købt et kradsetræ til katten. Jeg fandt det i DK til 1200 bobs, i England til 750 og i Tyskland til den nette sum af 650 kr.

-jeg gider personligt godt lede lidt på nettet, når man kan finde tingene til næsten halvpris andre steder end i DK. Der kommer så en smule transport på, men det er typisk omkring 50 kr for tunge ting med GLS direkte til døren.

Jeg kigger både dækner, hifi, tøj, dyreartikler og foder til diverse dyr på ejendommen.

Mvh

Anette

Skønt vejr idag...

0
0
Svar på denne tråd

Linse..
Forfatter: 
Dato:  15-09-2009 19:13

Der er mange. Gå evt. på www.google.se og søg på det du skal have. F.eks. barnkläder - så kommer der mange op :-)

/Eva

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider