|
|
| 4-6 års salgsheste - HVOR? |
|
|
Jeg ville høre om i har gode råd til hvordan jeg finder frem til 4-6 års gode saglsheste ??? Syntes ikke der er mange på nettet? Hvordan kommer man i kontakt med championats hestene? Der må da være nogle af dem der er tilsalg? Jeg var kort i Billund i går, men der var ingen salgsannoncer eller noget som helst - hvor finder jeg dog gode ungheste der har prøvet lidt?
R.I.P Topper - min engel!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prøv avlerne |
|
|
Hvis du var til championat og så noget du kunne lide, så er det jo nærliggende og tage kontakten der. Ellers så prøv og kontakte de større stutterier - de kan godt ligge inde med disse nytilredne heste som har været ude til DSA eller Egnethedstest. Hvis det er dressur og du også er interesseret i sjælland, så er Atterupgaard et godt bud. Se evt. www.atterupgaard.dk /Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et gæt |
|
|
Jeg vil gætte på at over halvdelen af de heste, der gik championat i går, er til salg. Det er langt fra alle heste, der bliver annonceret. Så hvis du så noget, du kunne lide, så ring og spørg rytteren eller ejeren om den er til salg. Ingen bliver fornærmede over at blive spurgt om sådan noget. Tværtimod!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ok mange tak |
|
|
Jeg prøver at ringe til de ryttere jeg har noteret mig. Det er dog ikke nemt at holde styr på alle de heste og ryttere. Men prøver at ringe rundt(hvis jeg kan finde numre?) og ellers sende en mail rundt til de større stutterier. Andre gode råd?
R.I.P Topper - min engel!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jan Bastrup |
|
|
Han har som regel gode ungheste til salg til fair priser, og han virker reel. Tror hans hjemmeside hedder noget med bastrup dressage. Prøv at google!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vores er solgt |
|
|
Vi havde vores vallak med i indledende første weekend i juli, her på Sjælland. 12 dage senere blev vi ringet op, om han var til salg, og nu er han svensker og kommer sandsynligvis ikke til start i mellemrunden. Lidt ærgeligt, men når prisen er god, så har man jo ikke råd til at sige nej.
Mvh Charlotte Züchten heißt: Denken in Generationen!
Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120 DV- og WM-Ungheste sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tænkte |
|
|
osse lige på Jan. Han har ovenikøbet lige fået nye emner hjem fra Tyskland. Hans hjemmeside er:http://www.bastruphorses.com Kan se på hans hjemmeside at han osse var i Billund igår. Giv ham et kald han er flink og har gode heste i stalden. (way out of my league) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prøv Hønnerup |
|
|
Prøv at ring til Stutteri Hønnerup, de har rigtig mange fine unge hest til salg, som ikke er annonceret: http://www.horsedressage.dk/ Jeg kan specielt anbefale Hønnerups Dioxin, det er en super dejlig Romanov hoppe, bronzemedalje... Har selv redet hende og hun er bare en ener! Helt fantastik temperament! Hun er ikke annonceret men ved at hun kan købes! Mvh. Lotte
¨˜"°º•Heimdals Knut•º°"˜¨
&
* Stendhedegårds Dorién *
Bare kald mig blåøjet! Men jeg tror på det bedste i folk og hvis de ikke lever op til dine forventninger, er det kun dig der er blåøjet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu kan jeg se... |
|
|
-at det er dressurheste du kigger efter, og jeg har kun springheste til salg, men vores er annonceret på horse.dk og wiegaarden. Det er også 4-6 års heste. Jeg tror du kan finde de "mellemgode" heste der, de rigtigt gode (og dyre) bliver nok ikke annonceret til salg, men kan som regel godt købes! Sådan én har jeg også i stalden. Kommer der et bud på den ved jeg at ejeren vil sælge den, men den skal ikke vises frem til alle og enhver, så den er ikke annonceret til salg. Som de andre siger, ring til dem du er interesseret i, evt. kan de henvise dig til andre der vil sælge. Tine
4 års Celebration hoppe,161 cm, stævneklar, 62.500,- 6 års Carano hoppe, 168 cm, La spring, 100.000,-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prisklasse? |
|
|
Det kunne være relevant at vide hvilken prisklasse du leder i? For jeg kender et par stykker der har gode dressurheste, men det er jo spild af din tid hvis så prisen er over dit budget. Synes nemlig jeg kan huske du havde en annonce på hest købes for lidt tid siden, og der mener jeg du havde skrevet en beløbsgrænse på.
Reni Nielsen, Stutteri Krone www.stutterikrone.dk
Sælges; Hingsteføl efter Rush Hour/Donnergraf/Weltloewe, 3-års velgående hoppe efter Londonderry/Bernstein (i proffesionel ridning)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du starter |
|
|
du starter bare fra en ende og kontakter de ryttere eller avlere der fremstiller hesten. Vi kontaktede Dennis Holst da vi ledte, og ellers så ved jeg at Stine Lynsøe også har emner til salg. alt er til salg for den rette pris. Kh mette
Team Lodberg Riders Coaching undervisning og uddannelse af hest og rytter tlf. 20924205
Nu har Team Lodbergs ryttere vundet 200 placeringer på 9 Måneder! Samt 5 mesterskaber!
Savner Illum!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tjaeh... |
|
|
Jeg startede ved at forhører mig ved mine træner som henviste mig videre, og samtidig pløjede jeg nettet tyndt. Dog holdte jeg mig primært til salgsstalde eller stutterier. Lad rygtet spredes at du leder efter hest i din omgangskreds! Jeg kiggede bla. på hest hos Niels Hegstrup,Stutteri Højris, Mikael Stevn, Astrid Green, Atterupgaard og Jan Bastrup. Det endte med at jeg købte hest hos Jan Bastrup, som ikke var annonceret til salg og ej heller ville blive. Primært endte det med at de heste jeg startede med at ville se og forhører mig om, aldrig var dem jeg afprøvede..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prøv..... |
|
|
www.hvalsoe-saul.dk der købte jeg min dengang 3 års hoppe der netop var tilredet og ja jeg ved de til stadighed har championatsheste til salg... Pia
................... Dækken sælges eller byttes. Se min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|