Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

11 september...
Forfatter: 
Dato:  11-09-2009 11:14

11. september er der andre end mig der tænker tilbage på denne dag ?

Tænker på hvor meget denne dag forandrede verden og for alvor fik manges øjne op for hvor hurtigt vores hverdag kan blive en katastrofe.

0
0
Svar på denne tråd

Næææh......
Forfatter: 
Dato:  11-09-2009 11:17

egentlig ikke

Kun når jeg som nu bliver mindet om det

0
0
Svar på denne tråd

Jo nu hvor
Forfatter: 
Dato:  11-09-2009 11:19

Du siger det.
Men ikke noget jeg i hverdagen tænker over

Har du købt en knn blanding ved navn Angels Wings???

Hvis ja kontakt mig da venligst ;)

0
0
Svar på denne tråd

11. September.....2001
Forfatter: 
Dato:  11-09-2009 11:19

Jo jeg sendte en tanke "over there" og kan stadig ikke forstå at det kunne ske.

Jeg er blevet mere frygtsom for at rejse, og tænker mere over mit liv end før.

Men ellers er det jo bare en dato - det kunne lige så godt være sket d. 12. et eller andet.

God fredag til alle og lad os alle håbe på at sådan en katastrofe aldrig kan ske igen.

DELTAGER HN-TRÆF 2009

Hvor verdens behov og dine talenter mødes, der findes dit kald!

0
0
Svar på denne tråd

ikke specielt
Forfatter: 
Dato:  11-09-2009 11:21

Næ ikke specielt.

Jeg synes, at der har været så mange beviser på konflikter imellem religioner og magt , så gider ikke tage mig af det .

Verden bliver alligevel kun styret af penge ( næsten)og hvem , der har de største kanoner.

Forøvrigt så synes jeg at der bliver sat alt for stor fokus på et attentat på fede Amerikanere .

Hvad med hvad med dengang Vietnam eller andre lande blev angrebet af vesten.

Hvad med at mindes alle de stakkels mennesker , der blev bombet,fik atombomber i hovedet og andet.

Og hvad med alle de små danske mors drenge, der piver fordi virkeligheden går op for dem, og at de faktisk skal udføre hvad de får løn for .

Tror nu ikke, at vi folk her i vesten skal pive så meget OGSÅ pga den 11 september .

Mvh Karina

Stutteri Graven

Illum tilbage på hn...

Avl og salg af smukke ride Welsh sec D og wpbr .

Lækkert udtryksfuldt palominoføl sælges .Bliver stor kat I.

Kan evt købes på vilkår .

0
0
Svar på denne tråd

Næææh.........
Forfatter: 
Dato:  11-09-2009 11:33

egentlig ikke.......

Det er da kun fordi, du lige har nævnt det, at jeg komme i tanke om det.

Mvh

Signe

Vi må ikke glemme Eros

www.heste-nettet.dk/forum/1/1936247/ 1936247/

Highland Pony

Man er vel Skotte

0
0
Svar på denne tråd

Det var
Forfatter: 
Dato:  11-09-2009 11:35

faktisk det første jeg tænkte på i morges da jeg mødte på arbejde og åbnede min kalender. Så mange familier som blev ramt.

Jette K

0
0
Svar på denne tråd

min mands fødselsdag
Forfatter: 
Dato:  11-09-2009 11:39

og hvor er det træls at folk altid skal sige nåe ja det er jo samme dag som ...

ja der er ingen tvivl om at det er ganske forfærdeligt det som er sket, men det har helt sikkert ændret vores liv på flere måder..

Mvh Hotbandit!

Dejlig direkte person uden omsvøb savnes!!

www.123hjemmeside.dk/ElvisogEmma

0
0
Svar på denne tråd

fødselsdag
Forfatter: 
Dato:  11-09-2009 12:00

Jeg har en veninde med fødselsdag, så det er egentlig kun pga jeg alligevel tænker på dagen, at jeg også husker det andet.

:Pia

*

"HIT" riste el. lign købes 2-4 m2 Sjælland

0
0
Svar på denne tråd

Det er sjældent
Forfatter: 
Dato:  11-09-2009 12:01

jeg tænker på det, uden nogen har mindet mig om det.

Men jeg tog mig faktisk i imorges, at lige skænke datoen en tanke, da jeg så det var den 11. september.

Mvh. Tine

Fotografering?

Klipning tilbydes i Midtsjælland

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=47&i=1880&...y=desc&e=0

Test-hest søges til GRATIS klipning i uge 37. Indenfor storkbh, Køge og Ringsted. Send pb

0
0
Svar på denne tråd

jeg tænker mest
Forfatter: 
Dato:  11-09-2009 12:06

på den 11 sept som den dag min mor har fødselsdag og som den dag min mormor døde...

Jeg tænker ikke så meget på det der skete d. 11 sept i USA- men vi snakkede meget om hvad der mon skete til næste år på min mors fødselsdag da min mormor døde året efter det i USA

Mvh Melanie

Ejer af det fantastiske Charly- dyr;-)

0
0
Svar på denne tråd

Kun.....
Forfatter: 
Dato:  11-09-2009 12:10

Det er kun fordi, jeg blev mindet om det via medierne, ellers var det højest sandsynlig gået mine næse forbi, at det i dag er den 11. og dermed 9/11.

Det var frygteligt, at det kunne ske. Vi skal ikke glemme det, ligesom vi heller ikke skal glemme 2. verdenskrig og flere andre begivenheder - vi skal tage ved lære af det.

Men man skal heller ikke sidde og ruge over det hele tiden, livet går videre og er for kort til, at jeg vil bruge en masse energi på at tænke på det.

Hilsen fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

Mangler du opstaldning i postnr. 8544?

Så kontakt mig, jeg kan muligvis hjælpe dig.

0
0
Svar på denne tråd

dadada
Forfatter: 
Dato:  11-09-2009 15:07

Ja jeg tænker på det hvert år, for lige precis den dag (og de efterfølgene dage) lå jeg på sygehuset, og vidste ikke om jeg kom ud og så dagens lys igen!

Men det gjorde jeg, og jeg er dybt taknemlig, så jo, jeg husker den dag meget godt!

Købes: Weatherbeeta dækkener 100g, se præs...

Sælges: 2 stk. nye weatherbeeta regndækkener str. 135 og 145.

Se præs. for mere info...

Er livet ikke skønt, at leve for at være til ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-09-2009 17:36

Jeg tænkte lidt på det. Især efter jeg så en udsendelse på TV2 onsdag aften, om ofrene og de sidste minutter inden det hele styrtede sammen.

Må det aldrig ske igen.

VH Pernille

Slår man ned blandt en flok hunde, hyler den, der bliver ramt

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Ja lidt ..
Forfatter: 
Dato:  11-09-2009 17:49

Men kun når jeg lige bliver mindet om det ..

Selvfølgelig er det frygteligt ..

0
0
Svar på denne tråd

Hold da op.
Forfatter: 
Dato:  11-09-2009 18:06

Jeg har ikke skænket det en tanke før denne tråd... altså at det er den 11/9 idag... ellere rettere, hvad denne dato betyder i verdens historien.

jeg har ellers gloet på kalenderen en del gange idag, og også godt vidst der var d. 11/9, men ikke tænkte på det som 11/9 2001.

-Og det er jeg egentlig lidt "flov" over, at man så relativt kort tid efter, kan glemme alt om sådan en forfærdelig dag.

-Men det viser jo i bunde og grund hvordan vi mennesker er helt unikke til at komme videre, selv efter uhyggelige begivenheder.

0
0
Svar på denne tråd

Ja, det gør jeg
Forfatter: 
Dato:  11-09-2009 18:43

men nu er jeg også på det nærmeste "pro-amerikaner"...

Og "mine" unger i skolen slipper heller ikke for at blive mindet om det. De vil faktisk meget gerne tale om det (på engelsk).

Med venlig hilsen
Mette

0
0
Svar på denne tråd

praxis..
Forfatter: 
Dato:  11-09-2009 18:51

Jeg så det samme program.

Og ja jeg tænker over det og tænder lys. Ligesom jeg gør natten til 5.maj, og gjorde for soldaterne på flagdagen(i mangel af flag).

Som en anden skriver: må det aldrig ske igen.

Xoco og Marlee

Ba.theol. juni 2011

0
0
Svar på denne tråd

jeg tænker..
Forfatter: 
Dato:  11-09-2009 19:48

Jeg tænker specielt på alle de uskyldige amerikanere der blev dræbt denne frygtelige dag! Tusind tanker til de efterladte!

Og jeg græmmes over folk i denne tråd som udtaler sig uden form for medfølelse for medmennesket. Det kan godt være at det er religion og magt det har handlet om, men tror du virkelig at de folk der var på arbejde i WTC den dag, havde nogen form for indflydelse på det punkt? Naarj, så skidt være med dem, en fed amerikaner eller to der dør, det behøver hele verden ikke gå i stå af!

Jeg tænker især på denne dag, fordi min kæreste var i USA på denne dag, og to timer efter angrebene skulle ham og hans familie have været på besøg hos et familiemedlem og hans kollegaer. De fik aldrig sagt farvel til familiemedlemmet. Hvis det bare var sket to timer senere, havde jeg ikke haft min skønne kæreste idag.

Så uanset om det er nogle fjolser der flyver ind i et tårn, eller idioter der beslutter sig for at bombe Vietnam, så er det forfærdeligt for alle de uskyldige! Også selvom det er fede amerikanere!!

.. Trine ..

Samson <3

0
0
Svar på denne tråd

11. september..
Forfatter: 
Dato:  11-09-2009 20:50

Jeg har tænkt på katastrofen d. 11. september flere gange idag.. det berører mig.

Vrinsk fra Esma

Kun den der bestiger bjerget

får udsigt over dalen..

Ask, believe, and receive.

*The Secret*

0
0
Svar på denne tråd

9/11........
Forfatter: 
Dato:  11-09-2009 22:14

www.youtube.com/watch

Vi er jo alle forskellige. Men for mig gjorde 9/11 et stort indtryk. Ingen havde regnet med det mareridt der ville ske lige netop den dag, ingen ville forudse det hvis det skete igen i morgen.

Derfor er det altid vigtigt at tage med sig at huske at leve og være lykkelig hver dag....

0
0
Svar på denne tråd

i dag er en dag som alle andre
Forfatter: 
Dato:  11-09-2009 22:35

men dengang det skete sad jeg som alle andre og var total forstenet af de billeder tv viste, detvar som taget ud af en skrækfilm.

og ud over det er det i dag min nieces fødselsdag, så det er nærmere det jeg forbinder med d. 11 september

miniature hingsteføl sælges- evt bytte med ok campingvogn, der ikke kan/skal synes.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider