Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Skuffet over web tv fra Store Hestedagen
Forfatter: 
Dato:  09-09-2009 20:13

Troede lige jeg skulle se nogle dejlige heste og deres ryttere på sidens web tv, med stemnings bilelder, fra Roskilde i weekenden. Men skuffet blev jeg. Ikke meget med heste i klippet. Mest af tiden blev brugt på at 2 friske piger fra sekretariatet, prøvede at forklare hende der stod for indslaget, at de IKKE mangler frivillige til disse arrangementer. Lidt pinligt at se og høre på.

Og den unge pige, ved Western standen, ville da meget gerne have vist sin pony frem, da hun blev spurgt om, hvad hun lavede på dagen.Og hun svarede at hun rider western på sin dejlige pony.


Æv.

0
0
Svar på denne tråd
 
 enig....
Forfatter: 
Dato:  10-09-2009 09:53

Jeg synes ikke hende intervieweren var særlig god.


Hun spurgte om ja/nej spørgsmål hvilket virkelig kom til udtryk når folk svarede på dem..... Ja/nej...



Jeg havde også håbet på nogle heste at kigge på og ikke en dame der trækker en vogn...


Hilsen Helle - Nu med eget firma.....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Web Tv.....
Forfatter: 
Dato:  10-09-2009 10:13

Rosenkilde og Skovtrolden:


Først vil jeg gerne sige tak fordi I gav jer tid til at se det og komme med respons. Det er altid rart med noget feedback positivt som negativt


Store Hestedag var min absolutte debut i denne rolle og jeg vil helt sikkert tage erfaringen med mig i rygsækken !











Kat II Lærepony Sælges


Dressur/Skovturs Hest Sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 ok. Ja, og ledende spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  10-09-2009 11:49

som kun kræver ja, eller nej svar, gør indslag for kedelige.

Ser frem til næste gang, med et indslag med "gang i". Dt skulle jo også være en appetitvækker til dem der endnu ikke har besøgt hestedagene.


귀한 시간 내주 대단히 감사드립니다


Som vi siger på landet!!


En fjollet signatur, som så meget andet....


0
0
Svar på denne tråd
 
 hv spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  10-09-2009 11:52

jeg har altid lært man skal stille HV spørgsmål for disse kan sjældent besvarers med ja /nej


hvem, hvad , hvor, hvordan, hvorfor etc.



Blot et fif for ja dette indslag var også kedeligt set med mine øjne .



Karina







Wrap fra høsten 2009 sælges.

Frit valg mellem 1 og 2.slet

pris 350 DKK pr balle

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider