Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Appelsinhud - kan man??
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 19:31

Hej. Ja her kommer et underligt indlæg..

Min veninde og jeg sidder lie og snakker appelsinhud.. Hun mener kun det er ældre damer der får det, jeg er uenige mener alle kan få det lige meget alder, nogen der kender svaret på dette??

Og hvis man først har fået det, hvordan kommer man så af med det igen og kan man?? Min veninde siger det er ikke noget problem, en eller anden crem fra matas, jeg mener ikke det kan komme væk inge.. Nogen der kender svaret??

Hehe ja underligt men er nød til at vide det;)

Rocky - min dejlige hest....

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 19:34

Jeg har haft det siden jeg var 15

Man skal ikke tro, man skal vide.

0
0
Svar på denne tråd

Appelsinhud
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 19:42

Desværre er appelsinhud ikke noget der først kommer når man er gammel. Jeg er 33 og har haft det i nogle år, og jeg synes ikke jeg er gammel.

Der findes mange forskellige cremer og behandlinger med tvivlsom virkning på markedet.

Nogle forskere mener det er arveligt.

Hilsen Benedicte

SÅ BLEV DEN GED VIST BARBERET

Farvel min Bella, den smukkeste stjerne på himlen. :-(

Dejlig cremello quarter hoppe sælges

http://wisemice.dk/salg.html

0
0
Svar på denne tråd

En creme fra matas?
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 19:43

Haha, det lyder næsten for godt til at være sandt :D

Jeg mener de fleste kan få det. Nogle har mere tendens end andre. Mange tøser fra min folkeskole havde da fået lidt i de sidste klasser på måsen og på lårerne.

Så en gang sådan en dims på nettet, som skulle "suge" appelsinhud væk. Altså simpelthen sådan en dims man satte på appelsinhuden, og så trak man op i et håndtag så der blev dannet vakum. Det skulle gøre sindssygt ondt, og man skulle få en del blå mærker efter sådan en behandling, men har også hørt at det virker :D

- sagde Cecilie

The wind of heaven is that which blows between a horse's ears.

0
0
Svar på denne tråd

haha nej
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 20:08

er 31 og har haft det siden teenager årene dog mere markeret nu end dengang ;-)

Lykkelig ejer af en vallak og en hingstebasse.

Flere lækre NF ungheste sælges

Ta kontakt pr PB

Har DU tænkt over din samvittighed for nyligt???

0
0
Svar på denne tråd

Kan/kan ikke
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 22:18

Joo jeg har da også haft det nogle år - der hvor jeg har rigeligt store depoter - altså bagen.

Det skyldes noget bindevæv der ikke fungerer godt nok. I praksis betyder det i hvertfald at øget blodomløb kan mindske det. Man skal altså træne mere og sidde mindre.

Det kan da godt være en creme også kan øge blodcirkulationen, men det vil altid være mere effektivt at træne det væk, da det også fjerne fedtdepoterne.

Men jo, man behøver ikke være gammel for at få det. Jeg kender kvinder i starten af tyverne som har det på vinkeflæsket.

Medlem af Bullerklubben

Nu også på Facebook

0
0
Svar på denne tråd

Appelsinhud - kan man??
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 23:08

Så der er ingen tegn på, man kan fjerne det igen?? Er ikke helt sikker på hvordan det ser ud, men tror evt jeg er ved at få lidt;) Så der er ingen alder og højst tænkeligt heller ingen kur mod det... Hmm hårdt liv at være kvinde....

Rocky - min dejlige hest....

0
0
Svar på denne tråd

ja jeg tror
Forfatter: 
Dato:  09-09-2009 08:13

nu desværre nok jeg er ved at få det selv- je ger 25. Så hvis det kun er gamle der får det så siger jeg tak da

www.nikon-pics4u.webs.com

2 bokse udlejes i 6040 Egtved

NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd

Netop.
Forfatter: 
Dato:  10-09-2009 09:08

Det er da kvinders naturlige fedtceller, og har man fedt på kroppen så sætter det sig som kugler, ikke som et lag.

Babyer har skam også appelsinhud, læs smilehuller.

STOR BOKS i Karlslunde udlejes/sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4

Venlig hilsen Gitte
0
0
Svar på denne tråd

hahahah
Forfatter: 
Dato:  10-09-2009 10:01

Jane Ø; Vinkeflæsket?? Hahahaha.... Hvad hulan er det??

Nå, men jeg har også snerten af det - men mest fremtrædende hvis jeg glemmer at drikke vand, eller i en periode ikke rider eller træner.

Jeg talte med Kirste fra Hestens Helse om det, og hun sagde, at hun havde solgt Back on Track gamascher til mennesker (ligner en helt almindelig gamaschebuks), til en del kvindelige ryttere sidste år, og de var vendt tilbage og havde sagt, at efter de havde redet med de der gamascher hele vinteren, havde de fået de flotteste ben og deres appelsinhud var HELT væk!

Så ja, der ligger et par i mit skab.... Håber de kommer til at virke:-)

Come back

for just one moment

Your star looks bright

I'm still wondering why your time

here on earth was so short

and I can't seem to get it right

you'r still missing in my life

0
0
Svar på denne tråd

sig appelsiiiiiin
Forfatter: 
Dato:  10-09-2009 16:59

Alle kan få appelsin hud, der forekommer også i pubertets årerne.

Jeg tror på det handler om motion og god kost. Et godt blodomløb er så godt.

Når man har været i bad så brug massere af fugtighedslotion over hele kroppen og massér cremen ind på lårerne osv :) Det har en effekt

Trine Pilgaard
- |Chester|
<3 Musse <3

msn; Vixenish@pc.dk
0
0
Svar på denne tråd

appelsinhud
Forfatter: 
Dato:  10-09-2009 18:26

Piger/damer i alle aldre får det/kan få det. Langt de fleste har det i mindre grad, nogle større grad. Det er affaldsstoffer, som kroppen ikke får nedbrudt. Det sætter sig som (fedt) buler på kroppen - især baller og yderlår.

Man kan ikke fjerne det med alverdens "mirakel" cremer, men træne det væk, drikke masser af vand, undgå for meget fedt, hvidt brød, og mindske salt i maden (salt binder væske).

Sagde Kristina med Starlight´s Sidney...

´Zar, Chiquita & Maddie` I er de klareste stjerner på himlen i mit univers...

Gjorde og piske sælges, se min profil

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider