Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Glæder mig til fødselsdagskage i dag ;)
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 08:02

Så oprandt dagen, hvor jeg fyldte 33.. Hvert år får jeg en let bekymring. Den går mest på om det nu er i år jeg kommer til at føle mig gammel, man hører jo det sker.. Men..Nææ, stadig ingen panik. Jeg er glad for at jeg er kommet så langt uden 30-års krise, plasticoperationer og andet i den stil... Jeg har min base, et hjem, en sød kæreste, en dejlig søn, en fantastisk familie, nogen super venner og starter snart på drømmejobbet.. og så står der hele 3 muler i stalden lige p.t. !

Er i bund og grund meget tilfreds og glad og føler mig rigtig heldig..

Nu vil jeg tage på arbejde og give mulerne et morgenkys på vejen

Inspireret af Esma "3 gode ting idag-tråd", vil jeg da spørge ud i forum.. Føler i jer også lykkelige og hvorfor?

Rigtig god dag til alle jer HN'er!

The mind is like a parachute - it only works when it's open!

Reality is that part of the imagination we all agree on

0
0
Svar på denne tråd

så får du da
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 08:31

et stort tillykke med dagen herfra

livet består af både solskinn og regn og sammen bliver de til den vakreste regnbue

0
0
Svar på denne tråd

fødselsdag
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 08:40

Tillykke og hurra skal da også lyde herfra.

Jeg er bestemt også lykkelig.

Har 1-års dag med manden i dag og om 1 måned og 2 dage skal vi "giftes" igen.

Huset er sat til salg, har en mulig køber og skal så flytte på landet og have hesten hjem i baghaven og mere plads til alle de andre dyr.

Så jeg klager ikke... :D

Alle ønskes en dejlig dag!!

0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 08:47

med fødselsdagen- og lidt sjovt, min mand har osse fødselsdag i dag, og han fylder søreme osse 33 år i dag*LOL*

www.nikon-pics4u.webs.com

2 bokse udlejes i 6040 Egtved

NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke...
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 10:52

Jamen så rigtig mange gange tillykke med fødselsdagen, kan sige mig enig i at det sørme heller ikke gør ondt at blive 33, gjore det hvertfald ikke på mig da jeg blev det for en måned siden :)

Og nej, du er ikke alene om at have fødselsdag, det har min yngste datter nemlig også, hun bliver 5 år. Så jeg glæder mig også til fødselsdagskage, men jeg må jo så vist selv gå ud og sætte igang og bage den :)

Om jeg føler mig lykkelig...

Jo det begynder da helt klart at hjælpe :)

I går blev jeg super lykkelig af, at se min datters kæmpe glæde over, at hun for aller første gang i sit liv, skulle prøve at få en ridetime på rideskolen... (Hun har dog selv en pony men det er jo ikke det samme)

Nøj hvor hun strålte som en sol, da jeg hentede hende i børnehaven og sagde at hun skulle skynde sig, for hun skulle op og have en prøvetime, og hun lyste om muligt endnu mere da hun travede rundt på den lille friske Frodo ponyen...

Og så er der jo det der med kærligheden, den har jeg sørme opdaget at den også kan ramme mig, efter at have været alene siden mini blev født, så er der sørme dukket en fyr op i mit liv, såååå, jo jeg tror da jeg vil beskrive mig som lykkelig lige for tiden :)

Mvh. Pia

TRÆF I NORGE

september

se inde på arrangementer :)

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke.....
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 11:18

Tillykke med dagen, håber du og alle de andre, som har fødselsdag i dag, får en dejlig dag....

Jeg er nu nået den astronomiske alder af 45, uden livskriser eller andet, min holdning er, at det er et personligt valg. Men sådan er der så meget, som i livet er valg...

Hilsen Vibeke

R.I.P. Freykur, 8 År

R.I.P. Line Vaps, 10 år

Hva ska jeg skrive?

www.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider