Jamen så rigtig mange gange tillykke med fødselsdagen, kan sige mig enig i at det sørme heller ikke gør ondt at blive 33, gjore det hvertfald ikke på mig da jeg blev det for en måned siden 
Og nej, du er ikke alene om at have fødselsdag, det har min yngste datter nemlig også, hun bliver 5 år. Så jeg glæder mig også til fødselsdagskage, men jeg må jo så vist selv gå ud og sætte igang og bage den 
Om jeg føler mig lykkelig...
Jo det begynder da helt klart at hjælpe 
I går blev jeg super lykkelig af, at se min datters kæmpe glæde over, at hun for aller første gang i sit liv, skulle prøve at få en ridetime på rideskolen... (Hun har dog selv en pony men det er jo ikke det samme)
Nøj hvor hun strålte som en sol, da jeg hentede hende i børnehaven og sagde at hun skulle skynde sig, for hun skulle op og have en prøvetime, og hun lyste om muligt endnu mere da hun travede rundt på den lille friske Frodo ponyen...
Og så er der jo det der med kærligheden, den har jeg sørme opdaget at den også kan ramme mig, efter at have været alene siden mini blev født, så er der sørme dukket en fyr op i mit liv, såååå, jo jeg tror da jeg vil beskrive mig som lykkelig lige for tiden 
Mvh. Pia