Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Underskrift med blokbogstaver?
Forfatter: 
Dato:  07-09-2009 23:44

Ja, jeg kom til at spekulere på om dette egentlig er lovligt? At skrive under på noget med blokbogstaver?

En underskrift skal vel være personlig og må ikke kunne efterlignes. Den er vel som et fingeraftryk? På den anden side skriver folk jo forskelligt, nogle skriver tydeligt navn, andre blot en krudsedulle.

Årsagen til at jeg kom til at spekulere over dette er en lang forklaring, ikke noget vigtigt/alvorligt, men hovedsagen er, at køberen af min tidligere hest underskrev kontrakten med blokbogstaver. Dengang studsede jeg lidt over det, men syntes ikke jeg kunne sige noget til det.

Er der nogle herinde, der skriver under med blokbogstaver?

... sagde Ditte, nu med skønne Enzo!

0
0
Svar på denne tråd

Min.....
Forfatter: 
Dato:  07-09-2009 23:46

Min mand gør, han skriver nogle skrækkelige kragetæer, hvis han ikke skriver blokbogstaver, så det gør han altid..

Det har aldrig skabt problemer, hverken ved køb at gård, campingvogn eller andet stort....

Men aner ikke noget om det, for har altid gået ud fra, at det jo skal afspejle personens underskrift, og sådan er min mands bare.....

Hilsen Vibeke

R.I.P. Freykur, 8 År

R.I.P. Line Vaps, 10 år

Hva ska jeg skrive?

www.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Min mors underskrift
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 00:14

Var meget nydelig formskrift, hun var lærer og beherskede både formskrift og skråskrift lige som de ideelt set burde se ud. Det havde hun da aldrig vrøvl med...

Jeg skriver også blokbogstaver, hvis andre skal læse det (adresser mm)- min egen klo er et selvopfundet miks af formskrift, trykte bogstaver og den skråskrift, jeg aldrig har kunnet skrive pænt.

En underskrift SKAL ikke være ulæselig- og selv blokbogstaver er personlige.

Mvh
xtiny

Til salg:

5 vimse killinger.
Stuerene

Tager mus og det løse

1 blå han, 1 sort hun og 1 tabbybroget han. Moren er siamkryds.
2 smukke rene sorttabbier (1 han, 1 hun).
Søger nye hjem 2/9. Henv pr pb.
0
0
Svar på denne tråd

Alle skrifttyper...
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 07:55

er tilladt og alle typer er lige svære at efterligne - vil endda påstå, at en krusedulle (som min) er nemmere end skråskrift ;-)

TinaR

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram 250108

0
0
Svar på denne tråd

Bumbum
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 07:59

Min mand underskriver med blokbogstaver. Han kan ikke skrive andet og det har aldrig givet problemer.

R.I.P Fighter, den smukkeste stjerne på himlen

0
0
Svar på denne tråd

Blokbogstaver
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 08:19

Jamen så fik jeg opklaret det!

Tak for svarene!

... sagde Ditte, nu med skønne Enzo!

0
0
Svar på denne tråd

min kæreste....
Forfatter: 
Dato:  08-09-2009 08:28

... skriver også under med blokbogstaver... Og det er IKKE til at efterligne - så er min krusedulle nok lettere

Hilsen Helle - Nu med eget firma.....

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider