|
|
| Hvordan opbevarer i underlag? |
|
|
Vi skal i gang med den helt store oprydning ude i stalden, da vi simpelthen har for meget der fylder. Jeg har indtil videre opbevaret mine underlag i en hyndeboks, men den er ikke særlig praktisk da den fylder i længden. Så er der nogen der har gode råd til hvordan man kan opbevare underlag? Mit skab er desværre for småt til at de kan være derinde.
Vh Maria If you always do what you always did
you will always get what you always got
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har brugt |
|
|
en hyndeboks der stod op. Lavede en sokkel til den, så den kunne åbne nemt af en gammel palle (det er jo egentlig bare et stykke træ ind under foran og bagved). Pt ligger underlag i flyttekasser stablet oven på hinanden.-Fordi jeg jo ikke rigtig bruger mit udstyr for tiden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Underlag |
|
|
Alle dem jeg ikke bruger ligger på loftet i sække 2 ligger under sadlerne (et under hver sadel ) 2 andre ligger på en hylde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Har de rene hjemme. De er på en saddelholder i vores "værkstedsrum" hvor der er varme på.
Hilsen Annecathrine
Indehaver af jordens dejligste fjordhest Store Mads Kirk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| To lange hylder |
| Forfatter:  |
inger christensen |
| Dato:  |
07-09-2009 09:17 |
|
er sat op på hele den ene side i sadelrummet. Øverste hylde er dyb, så der er plads til hestedækner. Nederste er lidt smallere, og der ligger alle underlag, opdelt efter type og pad ligger også på hylden i en stak. På den måde ser det pænt ud og det er nemt at finde det underlag jeg skal bruge. På modsatte væg, hænger der også lange hylder, hvor der står klodskasser. Dem bruger jeg til gamacher, bandager og alt det man ikke kan undvære. Når tingene er på den måde, opfodre man sig selv hele tiden til at holde orden og lægge tingene de rigtige steder.
IMC
Sadelrummet er udvidet, så ingen plads til motionsmaskinerne. Derfor sælges stepmaskine samt romaskine samlet for 500 kr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hylde... |
Heidi *Med 5 dejlige muler* |
07-09-2009 09:29 |
|
Jeg har en hylde på den ene side i sadelrummet, hvor mine underlag ligge. Dejlig nemt og det er let at se hvilket underlag jeg skal ha fat i 
R.I.P Mispige. 14 april 2005 - 17 august 08
R.I.P Leopold. 13 november 2000 - 17 juni 09
At begynde en gerning i vrede, er at gå til søs i storm.
Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg har mine i et skab ovenpå hinanden ude i skabsrummet i stalden.Der ligger de rene og velduftende, indtil jeg skal bruge dem.  Udover det, er jeg flink til at sortere i dem, så jeg kun har pæne og intakte underlag...synes underlag der er slidte og falmede, er noget så kummerligt, og kan skæmme selv det nyeste og pæne udstyr under rytter
Connie vs Zeppelin Se min nye tegning på min præs, eller på "opslag og billeder"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hænger |
|
|
Jeg er ved at lave sadelrum nu og der har jeg monteret et par billige håndklædeholdere - altså dem med svingarme - det er min plan at de bliver til de underlag der er i brug så de tørrer nemmere samt muligvis de par stykker jeg bruger mest. Resten bliver som andre fortæller det sorteret i stakke på en hylde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg har købt en rigtig smart rektangulær vasketøjskurv fra IKEA. En hvid i nylon, den har lige præcis målene til at et 17" dressurunderlag kan stå oprejst i den.. (Koster 99 kr) Der kan vel være omkring 10 underlag i, som står op, super smart, og så fylder den intet, og kan være i mit skab.. Så er der et "låg" på så den kan dækkes til. Billede, lånt af IKEA:  Mvh Mie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastisk |
|
|
Hvor smart med den idé fra Ikea - det var lige sådan noget jeg havde brug for. Jeg må strakt smutte derud og få fat i sådan en. Tak for tippet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Glemte lige målene, kommer her  Bredde: 67 cm Dybde: 30 cm Højde: 65 cm Volume: 130 l Mvh Mie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her hos mig |
|
|
Ja her hos mig ligger mine underlag rene ovenpå min tørretumbler. Dem der er på sadlerne er jo bare under dem på sadelophængene .
Mvh Karina
Stutteri Graven
Avl og salg af smukke ride Welsh sec D og wpbr .
Lækkert udtryksfuldt palominoføl sælges .Bliver stor kat I.
Kan evt købes på vilkår .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vasketøjspose |
|
|
Pokkers, i følge Ikeas hjemmeside fås den kun i varehuset i Tåstrup 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgjdhjkdghk |
|
|
Sæk i kælderen. Pænt lagt sammen, vasket osv. Så skifter jeg bare, når jeg synes.
Sagde Kristina med Starlight´s Sidney...
´Zar, Chiquita & Maddie` I er de klareste stjerner på himlen i mit univers...
Gjorde og piske sælges, se min profil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
A hva for noget? Jeg har da købt min i IKEA Gentofte! Held og lykke med jagten  Mvh Mie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har anskaffet mig en |
|
|
Var i Ikea i Tåstrup i går og købe en, og underlagene er allerede komme i - det er godt nok et af de bedste råd jeg længe har fået. Tusind tak for det. Det er ski da smart.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har alt for |
|
|
mange sadelknægte i mit sadelrum, så der hænger sådan nogle stykker, fordelt over et par sadelknægte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Underlag |
Lilar |
09-09-2009 00:41 |
|
Pt ligger ca halvdelen af mine underlag i en hyndeboks på vores lukkede altan, den anden halvdel ligger i stalden. Vores sadelrum er ved at blive lavet - vi får et skab hver, som går fra gulv til loft, så der bliver masser af plads til underlag (og andre ting). Linda.
At vide hvad man ikke ved er også en slags klogskab! *** Freja og Fenja - verdens smukkeste piger *** Mosegaards El Diablo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hjemmeside.. |
|
|
Hmm. okay. Men hvis man forespørger produktet på deres hjemmeside, står der bare at den kun forhandles i Tåstrup.. Og har desværre rimelig langt til Ikea så smutter ikke lige ind forbi og ser efter Men hører da gerne, hvis nogen sku finde dem i andre butikker end Tåstrup 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Orv, sådan en ikea |
|
|
dims skal jeg da også have. Tror især kæresten bliver ret tilfreds, over de ikke ligger rodet rundt på loftet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Underlag..... |
CarolineR |
10-09-2009 09:31 |
|
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor mange du har ? Men mine underlag har jeg liggende ovenpå mit stævneskab. De er jo ret nemme at stakke op ! Derudover har jeg dem der er i brug hængende over en sadelbuk så de kan tørre når jeg har redet....
Kat II Lærepony Sælges Dressur/Skovturs Hest Sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|