|
|
| Tv2 - Skønhedsdronning på 9 år |
|
|
Hvad hulen sker der lige for de mødre på tv2 lige nu??
"jeg vil ikke have et grimt barn" - hvordan kan man se sådan på sin datter?
I min verden skal små 6-9 årige piger da lege med barbie, kæpheste (findes disse længere??) eller klappe ponyer - ikke udstilles som små sexede modeller.
Er jeg helt tabt her?
Stine - som sidder og bliver lidt forarget.
Galopmenneske - med forkærlighed for military og pinto
Forædlet, super elastisk og top charmerende Casir Ask-hingsteføl sælges! Klar til december/januar. Evt bytte med DH-avlshoppe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi var... |
|
|
Det var vi lige enige om at oprette en tråd om 
Rikke - nu med Fellini ( og med Nynne) Fotografering tilbydes, skriv for nærmere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Eva *Aslan* |
| Dato:  |
03-09-2009 20:30 |
|
jeg er enig - det er chokerede hvad der forventes af de små piger. Som ja som du siger, burgte lave sådan nogle pige-barbie-ting..
Med venlig hilsen evA med sine skimler Aslan og Onegin jo flere skimler jo bedre!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej det er ikke |
CamillaX |
03-09-2009 20:34 |
|
første gang sådan et program er der.. Og hver gang zapper jeg væk, kan IKKE holde ud at høre på de mødre som udlever DERES drøm gennem sin datter. - Sådan et indhold plejer programmer at have.. Ingen tvivl om at nogle børn måske godt kan lide det, men for filan, det er sg da tisse hårdt for sådan et barn, sikke et press!!
Så læs dog hvad der bliver skrevet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm.............. |
MaFilaNoir |
03-09-2009 20:36 |
|
jeg syndes også at det er sygt! Har en veninde der lærer sit 2 årige barn bokstaver og kan genkende og bruge 7 bokstaver  Mine børn er altså børn og skal ikke hverken være @!#$ "dyr" eller små genier i deres alder eller når de er 9år!
Ma Fila Noir er tilsalg søg på hendes navn på gulgratis.. Det hedder ikke kamp/dræber hund! MEN dårlig hunde ejer!
Stolt ejer af en vel opdraget muskel hund <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg må indrømme.. |
|
|
Jeg må indrømme at jeg hænger på - af ren forargelse og nysgerrighed! Jeg forstår slet ikke de mødre der, der presser deres barn sådan. Og som ikke kan høre at de synger pivfalsk  Stakkels piger..
Forædlet, super elastisk og top charmerende Casir Ask-hingsteføl sælges! Klar til december/januar. Evt bytte med DH-avlshoppe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| EJ det da løgn |
CamillaX |
03-09-2009 20:43 |
|
mand,,, slog lige over i pausen fra et andet program! Super godt at dommerne valgte at belønne et helt naturligt smukt udseende og en pæn kjole, istedet for de sminkedukker. Men stakkels piger, de bliver jo om nogen SÅ skuffede når de ikke vinder, for de har altid fået at vide DE er bedst, smukkest, osv osv... Der er sg noget galt oveni hovedet på de mødre..
Så læs dog hvad der bliver skrevet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Sidder med kæben på gulvet* |
Camilla (Felur) |
03-09-2009 20:44 |
|
Jeps, giv dem nogen ordentlige nederlag inden de fylder ti år! Sådan! De mødre skulle aldrig have haft børn?!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej @!#$ jeg.. |
|
|
Ej @!#$ jeg kunne pande hende moderen en, hvis barn sidder omme bag i bilen, og tydeligvis ikke syntes det er sjovt - mens moderen overhovedet ikke fortryder at have slæbt hende med, og sat en masse forventninger op
Rikke - nu med Fellini ( og med Nynne) Fotografering tilbydes, skriv for nærmere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| så godt |
|
|
Traileren til dokumentaren går.Og vidste med det samme at det møg gider jeg ikke bruge min tid på. Sygt, totalt usmageligt, mødre der har pip i kasketten. At udsætte deres børn for sådan noget. Deres liv som børn er ødelagt, stakkels børn. 
Annette Det som fylder hjertet, fylder øjet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Der blev vist sendt en lignende udsendelse for år tilbage, denne her er dog produceret i år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den eneste nogenlunde fornuftige mor |
|
|
var hende "den fattige", hendes barn var så heller ikke pacet til at have en forestilling om at skulle vinde hele badullen og blive supermodel/sanger/skuespiller.
"Jeg har ondt af folk der ikke drikker, Tænk at vågne op om morgenen og vide, at man aldrig får det bedre" Frank Sinatra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Arose.. |
|
|
Enig, min kommentar var sjovt nok også, at hende den lille på 7 er da den af de piger der kommer længst her i livet.. Og så var der den mor der sidder og fortæller om hvordan hun aldrig synes hun var ligeså pæn som sin mor, og derfor aldrig blev tilfreds med sit udseende... O...M...G ! Hvordan kan hun være SÅ blind, tænker man bare???
The mind is like a parachute - it only works when it's open! Reality is that part of the imagination we all agree on
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| urrhiehgergvrei |
|
|
jamen de skal da starte et sted og så er plastik kirugi som 7 årig da meget federe end en barbie hest LOL syge forældre
INTET NYT ER GODT NYT........ARH
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Plastik kirug |
|
|
hun havde bare fået sat ørene ind til hovedet, det er der en del også her i dk der får gjort. så lidt poppet op fra producer. men ellers syg forestilling, gad vide hvornår det kommer her til dk, tænk på fotokonkurrencer hos fotografer
Hvornår har du lavet en foderplan til dine børn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|