|
|
| Aftensmadtråden på ny =) |
|
|
Halløjsa... Ja, jeg sidder allerede og glæder mig til aftensmaden idag, for det er nemlig manden der skal være "kreativ"  Valget er faldet på en tærte, dog ved jeg ikke hvad han vil putte i den endnu...Så jeg tager gerne imod gode tips til lækkert tærtefyld...bare alt andet end majs, agurk, og ærter  Hvad står den på ude i det danske land hos jer til aften??
Lykkelig ejet af 3 skønne muskelhunde :) Har ikke noget at falde tilbage på, men hvorfor fanden skulle jeg falde, når jeg er skrap til at gå?!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tærte... |
|
|
Prøv med fyld af laks, masser af dild og feta ost eller mozarella. Eller med rejer, porrer/ forårsløg og ost. Med bacon og løg....
Hmm, ved endnu ikke hvad vi skal spise, men det finder jeg ud af i løbet af dagen 
Annette Det som fylder hjertet, fylder øjet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Uhhh det lyder dælme lækkert!! Tror jeg foreslår ham den med rejer, så skal der pore, forårsløg, peberfrugt og ost i... Mmmmmm..... Nu er jeg dælme sulten!! 
Lykkelig ejet af 3 skønne muskelhunde :) Har ikke noget at falde tilbage på, men hvorfor fanden skulle jeg falde, når jeg er skrap til at gå?!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen... |
|
|
Så velbekomme da  Og ps. tærten smager fakstisk bedst dagen efter. Jeg plejer at lave den dagen før og så lune den i ovnen.
Annette Det som fylder hjertet, fylder øjet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Orv, det må vi prøve næste gang...Idag skal den bare SPISES!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Mine forældrer kommer og spiser, men da jeg lever på SU budget, er jeg nødt til at finde på noget billigt og lækkert. Derfor har jeg besluttet mig for at lave en almindelig Knorr Lasagne med fuldkornspasta, men fyldet skal tilføjes peberfrugter og gulerødder, så det bliver lidt mere lækkert, og jeg regner og med at købe en ostesovs, jeg kan hælde i, så det ikke bliver alt for "Knorr-agtigt". Derudover laver jeg en råkost af gulerødder og rosiner.
Mvh. Julie
---
Medhjælper hos Vodagergård - Avl af danske oldenborg - Se mere på www.vodagergaard.dk
Alexia af Vodagergård †10.11.2008 -Du er savnet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Julie: Jeg har faktisk købt den der Knorr fuldkornslasagne, har ikke prøvet den før, men syntes det skal have et forsøg...Tror dog jeg vil bruge hakket kylling eller kalkun istedet for okse 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julie... |
|
|
Jeg laver tit knoor lasagne, da jeg faktisk synes de er rigtig gode. Men jeg tilføjer altid porre og løg.
Vi skal have boller i karry i aften. Manden skal til fodbold og han kan ikke lide det, men min 3 årig datter og mig elsker det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad |
| Forfatter:  |
Lilar |
| Dato:  |
01-09-2009 13:52 |
|
I dag skal vi have enten porretærte eller pitabrød. Linda.
At vide hvad man ikke ved er også en slags klogskab! *** Freja og Fenja - verdens smukkeste piger *** Mosegaards El Diablo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg synes, den smager godt med fuldkorn. Anderledes, men godt  Jeg har nu indkøbt røde snack-peber samt squash til at putte i, og så overvejer jeg også lidt hvidløg. Og så morney-sauce til toppen + evt. et lille lag i midten  Det skal nok blive super lækkert.
Mvh. Julie
---
Medhjælper hos Vodagergård - Avl af danske oldenborg - Se mere på www.vodagergaard.dk
Alexia af Vodagergård †10.11.2008 -Du er savnet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mad mad mad |
|
|
Vi skal have resterne fra igår - Lavede en ordentlig baljefuld kødsovs med alt muligt spændende i og nu da dte har trukket natten over smager det sikkert bare endnu bedre.. dertil skal vi selvfølgelig have spaghetti - en lækker salat og noget godt brød  Fantastisk med rester, i sær i dag så har jeg mere tid til at få gjort bilen efterårs/vinterklar med pusning polering støvsugning osv osv 
Mvh Elisabeth
Nu bosat på sjælland
Verden er i farver
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| manden min |
|
|
har bestilt stægt flæsk og persille sovs, så det er hvad vi skal have i dag, og desuden er jeg blevet syg, så det er ham der laver mad i dag...
Husk at leve livet mens du kan, om lidt kan det være for sent.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| llllllllll |
Stald Dalgaard |
01-09-2009 15:25 |
|
Flankesteak Jensens Whiskeysovs Kartofler Salat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg får helt lyst... |
|
|
... til tærte. Tror at jeg vil lave min porre/pastatærte i aften - den er så nem, fordi der jo ikke skal laves dej 
£isbeth & Baloo Prejudice is a great timesaver. You can form opinions without having to get the facts.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| i aften.. |
|
|
står den på lammefrikadeller, også tror jeg at jeg laver lidt ovnbagte rodfrugter til. også godt med tzaziki til!
*Kimmie*
Intet i verden er fordelt så retfærdigt som forstanden: Alle tror de har fået nok...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her står... |
Tine85 |
01-09-2009 16:52 |
|
...den på kyllingegryde her med pasta 
M.V.H
Tine K
&
Kavan K ( Udstyr sælges, se annoncer )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal have |
|
|
rester fra i går- frikardeller med flødekartofler (desværre stadig uden mornay sovs!!)... men mums alligevel... manden... tjaeh han spiser sikkert bare rugbrød med dunser og steg til*LOL* Men så er der nok heller ikke flere dunser tilbage... (De har det emd at forsvinde MEGET hurtigt her i huset)...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tirsdag... |
|
|
Her skal vi have wok, med kylling, nudler og forskellige grøntsager.... Og det gælder også i morgen da vi laver en god stor portion så der er til 2 dage 
Mvh Pia med den gule stjerne
Brødsgaards Leander
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi skal have... |
|
|
Fyldte skrubber med rejer og asparges. Detil ovnkartofler og salat. Meget nemt da jeg havde det hele i fryseren. (skrubberne blev fyldt for et par uger siden og kartoflerne - ja de er altså købt frosne.......  Salaten var selvf. ikke fra fryseren men fra haven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mig.... |
|
|
vi fik fiskefrikadeller m. kartofelsalat, majskolber, løgsalat og hvidløgsflute... og koldskål til dessert, -sidste sommerdag skulle lige nydes 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Vi skal have rester fra i går, pasta, skinke, grøntsager og tomatsovs i fad.
"If you can dream it, you can do it!" Walt Disney
Charmerende dressurpony sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Slurp... |
|
|
Det lyder bare lækkert... Her står den enten på minut nudler, rugbrødsmad med kalkun/gauda ost eller skumbananer 
Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Sofiemb : jeg ville klart ta' skumbananerne så 
Jeg har fået aftensmad nu, vi fik herhjemme hakkebøf, kartoffelbåde, broccoli, ærter og bearnaise sovs, lækkert lækkert LÆKKERT!
Hilsener Mie
Kanon lækkert ponyhingste føl sælges temperament og gangarter i TOP!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MAD....... |
|
|
Ris og karrysovs m. soyapølser til. Jeg er skabs-vegetar. 
Vrinsk fra Esma
Kun den der bestiger bjerget får udsigt over dalen..
Ask, believe, and receive.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sygemad |
|
|
Hmm, efter en 12timers fysisk hård arbejdsdag og med noget influenza lignende der er ved at snige sig godt og grundigt ind på mig, må den vist stå på en omgang hønsekød eller karry suppe.. Knap så kulinarisk udfordrende, men det er vist det eneste som et til at få ned, når både næse og hals er halvlukket....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|