Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Kræft-undersøgelse
Forfatter: 
Dato:  31-08-2009 21:17

Hej I vidende Hn´er.


I det område jeg bor i, er der utrolig mange, især kvinder, som bliver ramt af kræft.


Jeg tænker, om det kan være noget fra vores vand, jordstråler, what ever, som skyldes de mange kræfttilfælde.


Det mit spørgsmål går ud på er, hvordan pokker undersøger man, hvordan der kan være SÅ mange tilfælde, på et forholdsvis lille område?

Er det embedslægen, politikere eller hvilken instans, kunne tænkes at stå for sådanne undersøgelser?


Håber det er forståligt det jeg har skrevet.



En glad hest er en naturhest!!!




0
0
Svar på denne tråd
 
 Er det kræft
Forfatter: 
Dato:  31-08-2009 22:02

I de samme organer?

For hvis ikke, så er det uheldigt- men ikke signifikant.



Mvh
xtiny




Til salg:

5 vimse killinger.
Stuerene

Tager mus og det løse

1 blå han, 1 sort hun og 1 tabbybroget han. Moren er siamkryds.
2 smukke rene sorttabbier (1 han, 1 hun).
Søger nye hjem 2/9. Henv pr pb.
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm....
Forfatter: 
Dato:  31-08-2009 22:07

Er kvinder særlige modtagelige for jordstråler da? ellers er der jo ingen forklaring på at de skulle rammes oftere.





A good horse is never a bad colour.
mine dejlige "ponyer"
Katinka og Thor. <3
Søger regn/overgangsdækken i str. 145, pæn stand omkr. 300 kr.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er ...
Forfatter: 
Dato:  31-08-2009 22:25

hovedsaligt kræft i underlivet, brystet, samt hjernen der er angrebet.


Aner ikke om kvinder er mere modtagelige for jordstråler, jeg ved blot at her skal være mange jordstråler, da vi bor tæt på havet.

Kender ikke meget til jordstråler eller andre ting der skulle fremprovokere kræft.


Er "blot" bekymret og nysgerrig efter, om man kan finde ud af, hvad det skyldes, at alle disse mennesker bliver syge.



En glad hest er en naturhest!!!




0
0
Svar på denne tråd
 
 Beklager
Forfatter: 
Dato:  31-08-2009 22:35

De bliver syge- fordi, de bliver syge.

Der er ingen særlig grund.


Hverken sprøjtemidler eller højspændingsmaster.


Det gør mig ondt for dem- de ønskes god bedring. (Y) (Y) (Y)



Mvh
xtiny




Til salg:

5 vimse killinger.
Stuerene

Tager mus og det løse

1 blå han, 1 sort hun og 1 tabbybroget han. Moren er siamkryds.
2 smukke rene sorttabbier (1 han, 1 hun).
Søger nye hjem 2/9. Henv pr pb.
0
0
Svar på denne tråd
 
 I.............
Forfatter: 
Dato:  31-08-2009 22:59

Man kan vælge at holde sig for øjnene, og ikke ville se verdens udvikling, eller man kan overveje, ganske som du, om nogle ting hænger sammen.


Hvis man i de sidse mange år havde holdt sig for øjnene, så var der ufattelig meget, som i dag er ganske accpteret, som man havde fornægtet i dag også.


Så jeg er da glad for, at nogle tænker, overvejer og forsøger at forstå, det er den måde, at vi finder div sammenhæng.


I min verden, er jeg sikker på, at kunne man få forskere til at kigge de rette steder, så vil man finde en sammenhæng på mange ting.


Jeg har selv flere gange oplevet sygdomme i spec områder. Har selv overvejet hvordan det hang sammen, og jeg tror man skal kigge i flere forskellige retninger. Man skal overveje jordstråler, så skal man overveje radon, højspænding og måske mere...


Det er viden indenfor visse områder, at dyr (unger) dør af at være under højspænding. Fagfolk vil ikke erkende, men fakta er at dyr dør/har større dødelighed.

Problemet med at erkende det er, at gør man det, så lægger man områder øde, og det vil man ikke. Derfor acceptere man ikke fakta..


Ganske som da man havde værdier for nitrat i drikkevand, da man så fandt ud af, at man ikke kunne nedbringe dette, til det acceptable, så hævede man blot grænsen for nitrat.


Jo - hvis man kan få forskere til at kigge, så er der en sammenhæng, men vent 10 år, så er vi meget mere vidende, for der er kræfter som arbejder på at få sådan noget frem..


Ligeså med huse, hvor folk døde unge.... hvorfor mon det sker flere gange i træk i samme hus? Tilfældigt, ikke i min verden...


Godt alle ikke blot fornægter, tænk en stilstående verden vi havde.....



Hilsen Vibeke



R.I.P. Freykur, 8 År

R.I.P. Line Vaps, 10 år



Hva ska jeg skrive?


www.mellemhaven.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Først tænker jeg
Forfatter: 
Dato:  01-09-2009 00:50

ved dit indlæg om det er noget du mener eller det også er statistisk bevist ?


Nogen gange kan vores bevidsthed jo snyde os, forstået på den måde at kender vi 2 hesteejere i vores omgangskreds der får dødfødte føl; så har vi en tendens til at tro der er mange dødfødte føl i år og det er jo ikke sikkert der er på landsplan.


Man skal jo heller ikke glemme at der også er et socialt aspekt i hvilke sygdomme man får - feks med brystkræft har det jo betydning i hvilken alder man får sine børn, hvor mange man får og ikke mindst om man ammer sine børn.


Det er jo også nok socialt betinget med rygning/passiv rygning for bare at give et eksempel.


Mvh Janni


Ædelt og udtryksfuldt DV hingsteføl

til salg

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vibs...
Forfatter: 
Dato:  01-09-2009 07:40

Jeg kan ikke lukke øjnene for det, men har jo ikke hverken midler eller evne til at undersøge om der er en sammenhæng.

Men gid jeg havde.

Dog har jeg da evnen til at kunne kontakte diverse instanser, hvis jeg blot vidste hvem man kontakter.

Så ja...det nemmeste ville være at lukke øjnene for virkeligheden...vi to er vist enige.


JHL: Dette er ikke statistisk bevist, så ja, det er kun noget jeg tror/mener.

Dog snakker vi om mange mennesker, inden for en rimelig kort radius, med ikke særlig mange mennesker...så synes da det er foruroligende ad helvede til.


Der er ikke noget mønster med hverken socialt eller genetisk.


Og xtiny: Den er for letkøbt, at de bliver syge, fordi de bliver syge.


Jeg bliver da angrebet af influenza osv. FORDI jeg har været sammen med nogen der har smittet mig...altså bliver jeg ikke syg, bare for at blive syg....der ER en årsag.


Selv lider jeg meget af migræne, og nu jeg tænker over det.....har jeg dælme fået mange anfald, EFTER jeg er flyttet til dette område.


En gut jeg kender, arbejder i jordstråler.....

Han fortalte, at der i et hus, boede en mand, der døde af kræft.

Næste husejer, havde soveværelse i samme rum, sengen stående på samme sted og lå i samme side, som afdøde gjorde.

Han fik OGSÅ kræft, men efter at min ven havde været ude at måle for jordstråler, OG han derefter flyttede sengen til et andet rum, blev han rask........

Tankevækkende....



En glad hest er en naturhest!!!




0
0
Svar på denne tråd
 
 hesteprut
Forfatter: 
Dato:  01-09-2009 08:03

Den med jordstrålerne, ja undskyld mig, men for den som ved lidt om det, da er det sund logik

Det har jeg både set og hørt om mange gange.... hørte for ikke længe siden, om en dame, som havde lagt 3 mænd i graven, boende i samme hus, de havde blot overtaget mandens plads i sengen.


Men - det er langt langt det letteste, at påstå det ikke findes, for så skal man ikke til at sætte sig ind i tingene. Dog har jeg den holdning, at ønsker folk at gå gennem livet med skyklapper, så er det ikke min opgave at pille dem af, så disse mennesker, kan jeg kun syntes det er synd for, at de slet ikke er udstyret med blot en kende nysgerrighed og videnbegærlighed.


Her omkring hvor jeg bor, er der helt utrolig mange lunge sygge. Havde jeg vundet i lotto, ville jeg have fået området undersøgt, men det er desværre ikke lykkedes mig endnu...


Men - der findes ufattelig meget, som ikke lige fysisk kan bevises, men som dem som virkelig ønsker denne viden, ville blive meget forundret over at vide.


Kommer lige i tanke om, at jeg har boet et sted i Aalborg, mange år siden, da var mit hus virkelig skidt jordstrålemæssigt.

Jeg fik solgt og gik videre i livet, så efter mange år, taler jeg med en ejendomsmægler et helt andet sted, han vidste, at det område jeg boede i, var ganske forfærdelig, jordstrålemæssigt, og havde nægtet at sælge huse der


Lidt sjovt, for denne ejendomsmægler, i dag død, havde INTET med den alternative verden at gøre, kun hovedrysten, men dog var han helt klar over, at det var et meget skidt sted.


Slutteligt, så kender jeg en, som har opfundet noget, som kan fjerne stråling fra mobiler, master o.l. Hun har fået verdenspatent på det, men kæmper en kamp med at få det ud i produktion.

Hun har fået målt på det i Kina, USA, og Schweich (staves?), forskere på meget højt plan er meget frustreret, for det virker. Men ingen virksomheder vil bruge det, for gør de det, erkender de at der er stråling, at den er farlig.

Det kan medfører kæmpe sagsanlæg, for hvad har de så ikke udsat folk for, inden dette blev montere - så jo, der findes rigtig meget vildt farligt omkring os, men vi bliver kun fodret med det vi skal vide, resten skal vi selv finde ud af....


Så behold dine sunde skepsis, læg mærke til tingene omkring dig, en dag kommer der måske en løsning.


Hilsen Vibeke



R.I.P. Freykur, 8 År

R.I.P. Line Vaps, 10 år



Hva ska jeg skrive?


www.mellemhaven.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Vibs....
Forfatter: 
Dato:  01-09-2009 08:21

Det er fanme utroligt, at de kloge (?) ikke vil tage den med strålingen til sig..eller rettere ophævelsen af den.

Det kan da godt være at de får kæmpe sagsanlæg på halsen, men det skal jo så også bevises at det er de stråler fra forskellige ting, der har forårsaget feks. en hjernesvulst ved mobilsnak.

Det har der jo været snakket om at der er en risiko for at få, ved at tale i mobil.


Jeg beholder, som du, min sunde skepsis, men vil dog stadig se, om jeg ikke kan gøre et eller andet.....


Og jordstråler... hvorfor i alverden skulle de ikke være farlige...der findes jo mere mellem himmel og jord end vi er klar over...

Enhver ved jo at et lyn (himmelstråle(?)) kan dræbe....



En glad hest er en naturhest!!!




0
0
Svar på denne tråd
 
 hesteprut
Forfatter: 
Dato:  01-09-2009 08:40

Problemet ved jordstråler er, som ved så meget andet , at for at få det "anerkendt" skal læger medvirke i forsøg...


Rigtig mange forsøg ang alternative ting, det nægter læger bare at medvirke i...


Se det er skide smart, for så kan enhver læge jo stille sig op og sige, at det ikke er anerkendt, at det virker..


Rigtig smart, for de sætter selv dagsordnen for, hvad som virker og ikke virker...


Lidt sjovt, så så jeg også Anette Heick blive fri for sin astma, via alternativ behandling. Lægen nægtede at det virkede, lidt sjovt, for det var ikke, at hun var fri for medicin, som var fordelen, næh hun skulle priktestes.

Havde han været klog, havde han sat himmel og jord i bevægelse, for at få den mand, som havde hjulpet Anette, til at komme til sygehuset, undersøge hvad han kan, hvorfor - og om det vitterlgt virker på andre også.

Men det gider lægen ikke, han gider uddele sit medicin.


Typisk eksempel, når man kigger på den danske lægestand...


Men man saver jo heller ikke den gren over, man selv sidder på - dog ligegyldigt, at folk blive smadder syge af bivirkninger


Den med de strålinger fra div ting, jeg kan roligt sige, at det er en videnskab at få sådan noget igennem, der er SÅ mange, som kun forsøger at spænde ben, for det folk opfinder.


Der er noget vi skal vide som menneske, men der er ufattelig meget, som aldrig kommer til vores kendskab, fordi alt alt for mange, kun forsøger at spænde ben, vi skal jo ikke vide det....


Hilsen Vibeke



R.I.P. Freykur, 8 År

R.I.P. Line Vaps, 10 år



Hva ska jeg skrive?


www.mellemhaven.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Det kan
Forfatter: 
Dato:  01-09-2009 18:59

virkelig p*sse mig af, at lægerne ikke er mere lydhøre overfor andre behandlere, specielt når "kunderne" taler af erfaringer der har været positive.


Kan jo håbe på at bøtten vender engang.



En glad hest er en naturhest!!!




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider