Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Keder du dig......
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 09:48

jamen så har jeg da en super god ide.

du køber dig da bare en gammel gård, for så kan jeg godt nok love dig 100%, at du aldrig mere vil komme til at kede dig.

I går var stalden færdig og så kom hypperne endelig ind i deres fine hvide bokse. De nød det alle 4 og sov meget længe her til morgen.

Udvendigt er staldbygningerne også kalket og sværted færdigt. En mur mangler dog stadigvæk at mures op igen, men det gemmes til senere på året.

Idag skal sadelrummet ryddes op og gøres rent.

Gårdspladsen skal også ha en god oprydning, da havemøbler og pavillion skal tages ned og gemmes væk.

I næste weekend er det så vaskehusets tur, da det længe har trængt til at få pudset murene indvendigt, samt der skal males og ryddes godt op.

Garagen trænger også til en gennemgribende omgang, foderrummet lige så og den gamele lade samt den gamle pony stald, og så er der også lige blikladen, og en mellemgang der skal algebehandles og et gammelt stuehus der skal ha nye rygplade og males og og og og og og... tjaa man bliver aldrig færdig.

Så keder man sig i det daglioge, ja så køber man da bare en gammel gård og så kan jeg love jer, at i aldrig nogen sinde vil kede jer mere.

Kan i nu alle sammen ha en dejlig søndag, jeg må vist hellere se at komme igang..

IMC

GULERØDDER SÆLGES

100 KG 50 KR. ELLER KOM OG HENT EN HEL TRAILERFULD OG SÅ FINDER VI EN PRIS.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 10:26

Ja, man kan købe en gammel gård, eller man kan starte på en uddannelse ;-) Så keder man sig bestemt heller ikke.

Jeg starter 3. semester i morgen, og da skolen er temmelig dårligt organiseret, er det først i dag jeg er blevet 100% klar over, hvilke timer jeg skal have i morgen, og dermed hvilke lektier, der skal læses. Så det er hvad dagen her skal bruges på :-/

Dog skal jeg liiiiige et smut ud forbi hestene og gå en tur med den 1 års + træne klikkertræning med hende :-) Hun skal fremvises til Gørlev Føl- og plagskue d. 13. september, så hun skal lige trænes lidt.

Rigtig god søndag.

Mvh. Julie

---

Medhjælper hos Vodagergård - Avl af danske oldenborg - Se mere på www.vodagergaard.dk

Alexia af Vodagergård †10.11.2008 -Du er savnet!

0
0
Svar på denne tråd

Gammel gård, selvstændig erhvervs-
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 17:33

drivende mand og to småbørn på under 2 år ... plus et par heste, der skal besøges 3 gange dagligt i en stald et stykke herfra (lukkes ind og ud, fodres mm.)... ja, og om lidt sandsynligvis også nyt job, som ligger et sted i Jylland (hvis alt går vel).

Jeg SAVNER at kede mig... det er flere år siden, jeg havde tid til at male eller læse en bog i fred.

Hvor må det være fedt, at jeres stald nu er færdig (tillykke)

Kender godt det, du beskriver... vi er bare ikke nået nær så langt

Vejen, som begynder i hjertet, må nødvendigvis krydse hjernen, hvis den ikke skal ende blindt!

... What the caterpillar calls the end of the world the master calls a butterfly.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider