Ja jeg var så ude at køre første gang som, jeg tror det var 14 årig. I mine forældre volvo, lang pokkers i vold.
Jeg ELSKEDE biler, og gør stadig, som lille og kunne simpelthen ikke vente på at jeg blev 18 år, så min far tog mig med ud der hvor kragerne vender og der ikke er noget i miles omkring som kan rammes og lign. Det var/er ikke farten der gælder for mig, det er glæden.
Det gik i et meget roligt tempo nogle hundrede meter, og så tøffede vi hjem igen, med min far bag rattet selvf.
Så fik jeg traktor kørekort som 15/16 årig på en landbrugsskole.
Og på min 18 års fik jeg så kørekort til bil, jeg var vild med biler dengang!- Men jeg syntes jo det var keeedeligt med de køretimer i kravlegård, min kørelærer var forbløffet og jeg havde klart en evne som mange mangler, ro, overblik og skide god (hans egne ord), så det gik tjept med at få et kørekort! 
Er stadig i en alder af snart 24, min nuværende bil er en SsangYong Rexton, en 4x4 og jeg ELSKER den

Åh hvor jeg elsker at høre den arbejde, dens automat gear, det fede anlæg jeg har sat i, dejlige læder sæder og kæmpe meget plads til alt muligt + hundebur 
Glæd dig, det er en frihed at have kørekort og bil.
Kan stadig se hvordan den berømte rundkørsel ved Tåstrup (Ikea) giver problemer, for selv bilister som ikke er under en kørelærers vinger!