Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

jeg - en indbrudstyv...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2009 13:39

ja kære hn...

det følte jeg da i vertfald igår.. puuha...

sagen er den at min kære mor og jeg skal i bilka, super, vi gåt ud og smækker døren, hvorefter min mor udbryder: "jeg glemte nøglen derinde!"

daværende tidspunkt: ca. 20.00

øv, nå. men der går lidt panik i den, og det ender med at vi kører i bilka så der lige kan tænkes over sagen, min mor udbryder så: " jeg tror nok vinduet på toilettet er åbent"

fint siger jeg så, så kan vi sagtens komme ind..

hjem kommer vi, og går om på bagsiden af huset, og kigger 6m op på det hersens toiletvindue... Fuuuuu*k der var højt op..

men vi havde en mega lang stige, byggede an afsats at fliser, stilte stigen derpå, og jeg kravlede derop ad..

jeg er er dog ret så højdeskræk, så knap så fed oplevelse at stå der på den meget vakkelvorne stige..

naboens hund gør helt vildt kl. var omkring 21.00 på dette tidspunkt, og tænker at lige om lidt kommer menneskerne sikkert farrene ud og råber

( de ved jo ikk ligefrem at det jo er os der bor dig) men nej der skete ikke noget...

jeg kravler ind af dette meget lille vindue hvor jeg kun lige knapt kan være og ind og låse op.. puuha...

behøver jeg sige min mor var ret så pinligt berørt over det ?

^*~ Nadja & Max ~*^
.:* Nu med den skønne Max Nobel *:.

- en rigtig rytter behøver ikke pisk og spore.

- en rigtig rytter RIDER sin hest i harmoni, dyr og menneske imellem!

0
0
Svar på denne tråd

hihihihi
Forfatter: 
Dato:  26-08-2009 21:36

MInder mig om da jeg var barn; min mor glemte SÅ tit nøglerene og smækket ude blev vi.

Som regel stod et af soveværelsesvinduerne på første sal på klem og så kravlede hun bare op på havelågen, videre til terasseoverdækningens spær og gennem et vindue -det var nærmest helt normalt.

MEN den dag, da alt var lukket på forsiden og der kun var badeværelsesvinduet åbent, da var det værre:

Det er sådan et lille et på ca 45*45 cm og det sidder højt! Eneste mulighed for entrering var op på denne trævæg rundt om bagskuret, fæste med hænderne på betonmuren og så førte hun langsomt det ene ben op til det lille vindue. Min mor er en lille dame og heldigvis smidig, uden at lyve endte hun i spagat og hægtede sig med en fod og et par fingre til vindueskarmen og trak sig så ind!

Pinligt berørt? Næh, det var jo helt normalt;-)

Nervepirrende? Jepper, det kan jeg sværge på!!!

Godt I kom ind:-)

Venlig hilsen Sarah.

Det er menneskeligt at føle.....

0
0
Svar på denne tråd

pinligt...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2009 21:44

Pinligt men eneste løsning næsten..

Sakra: fniser hysterisk og længe ;D :P :D

Super dejlig Ford Mondeo sælges!

'97 model, 5 døre, trailertræk til 1250kg, mørkeblå næsten sort, centrallås, servo. Kørt 190.000.

Kr. 57.000

Skriv PB om mere/bud

0
0
Svar på denne tråd

amigo.
Forfatter: 
Dato:  27-08-2009 21:48

din fryns!

Sidder du der og griner af min dybt traumatiserende barndoms oplevelse?

Du sku skamme dig sku du!!!!!!!!!!!!!

Og hvis du griner af den helt normale afdeling af min barndom, ja så sku du os skamme dig! Bare fordi mine forældre ik ku få 1,4 barn var de jo nødt til at ty til andre midler for at opnå en vis normalitet ik? Så vis dog lidt empati for søren (og sarah!)....

:D

Venlig hilsen Sarah.

0
0
Svar på denne tråd

sikke da
Forfatter: 
Dato:  27-08-2009 22:00

*uuuh jeg griner endnu - endnu mere*

Hehhehe, Sakra du er sgu herlig!

kæmpe krammer til dig - bliv ved at være sådan, Trunte ;D :P

*fnis* men den episode med minimumsvinduet har sgu brændt sig fast ;D

Super dejlig Ford Mondeo sælges!

'97 model, 5 døre, trailertræk til 1250kg, mørkeblå næsten sort, centrallås, servo. Kørt 190.000.

Kr. 57.000

Skriv PB om mere/bud

0
0
Svar på denne tråd

amigo.
Forfatter: 
Dato:  27-08-2009 22:51

Du er en skat:-)

Jeg skal nok blive ved at være sådan; jeg ka jo ikke andet...med den barndom hehehe

Vil du ha en nethinde brænder mere, så here goes:

Min mor højt oppe i et æbletræ i Vestskoven i de tyndeste grene i en mildt sagt hypermobil positur: Nedenunder to døtre (søsteren og jeg) der rystende står og holder et lagen udspændt "så æblerne ikke blir stødt når jeg smider dem ned". Ja tak skævben, vi var da mere bekymrede for at hun blev stødt...

Og by the way; VI to småtøser måtte ikke klatre op efter æbler, vi ku jo falde ned og slå os....

Og fik jeg så lige nævnt at min mor iøvrigt er højdeskræk?

GGGGG

Venlig hilsen Sarah.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider