Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Andre der går til Aerobic?
Forfatter: 
Dato:  26-08-2009 12:22

Jeg har i dag, været til min første aerobic-time, og hold da helt fast hvor var det bare hårdt - man ku virkelig mærke at der skete noget med en!

Er der andre HNere der går til Aerobic?

Hvor længe gik der, inden i følte i ku "holde til det"? Og hvorlænge gik der inden i havde styr på alle trinene?

Jeg sys godt nok at jeg skøjtede rundt temmelig mange gange, da vi steppede! Og de andre var bare så gode til det - men de var jo også vant til det :)

Min veninde og jeg har bestemt at vi en gang om ugen skal til Aerobic og 2-3 andre dage om ugen træner vi normalt oppe i fitness. Så burde der altså snart at ryge nogle kg!

Mvh.

Regina Sørensen

Med den højtelskede RDH hoppe Wega

www.123hjemmeside.dk/vidtskue

0
0
Svar på denne tråd

ved mig
Forfatter: 
Dato:  26-08-2009 12:28

tog det ikke ret lang tid, før jeg ikke synes det var så hårdt mere, men trinene tja jo de er der da nogenlunde efter et år, meeeeen kan nu sagtens skøjte rundt i dem alligevel

Da jeg gik der for at tabe mig, synes jeg at jeg fik mere ud af at spinne, end step aerobic.

Christina

0
0
Svar på denne tråd

Jamen dog..
Forfatter: 
Dato:  26-08-2009 12:31

Jeg bryder mig bar ikk om at spinne, sys også gerne træningen må være sjovt :)

Puhaaaa et helt år, så har vi lang vej endnu, hehe.

Det jeg går til er ikke kun step aerobic, men også hvor vi træner ryg, mave og balance. En halv time-3 kvarter med at steppe og en halvtimes tid med vægte og øvelser på jorden - Puhha jeg er kvæstet..

Mvh.

Regina Sørensen

Med den højtelskede RDH hoppe Wega

www.123hjemmeside.dk/vidtskue

0
0
Svar på denne tråd

Ved os er
Forfatter: 
Dato:  26-08-2009 14:12

det i alt 5 kvarter, hvor der ind i mellem aerobic og step også er styrketræning.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider