|
|
| Fangerne på Fortet |
|
|
Så er det altså i aften at Sidney Lee skal have tæv af Stig Tøfting igen!!! De er nemlig oppe mod hinanden i Fangerne på Fortet!  Gad vide hvor længe Sid holder denne gang og hvor mange hvin og virkeligt lamme undskyldninger vi skal have fra ham denne gang??  Det begynder om fem minutter 
Tina et Unikum - ikke et plagiat
TinaU.dk
INsektmedlem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal lige til at |
|
|
slukke pc'en og finde en kold flaske vand frem. Glæder mig enormt til at sidde og grine min bagdel i laser!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Legende serie!!! YES!!! Sad allerede 15 min. før start foran skærmen 
Vh. Pernille
SÆLGES: Bates Maestro dressursadel 17" 5000 ,-.
Sælges også på Hestegalleriet.dk og DBA.dk *Det er viljen, der skaber vejen*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| for pokker da |
|
|
Det er jo helt vildt, så klam ham Sidney er.. og så står han oveni købet i lyserød skjorte og ble på hovedet 
MONICA & ROSSO nu også med Sussi Solskin {>
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Jeg sidder også foran skærmen og ser det Synes det er alt for komisk at fimsede Sidney er i lyserødt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Når man ikke har noget at lave, sådan en lørdag aften - Så er det klasse-underholdning  Bryder mig bare ikke om den mandlige vært, han burde have beholdt handskerne på 
Ejer af hoppedyret Shannon og pølsehunden Emma
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| argh havde da glemt det |
|
|
tis også havde glemt det, men heldig du lige sagde det Tina, så kan jeg da se den sidste halvedel!
Nu snart klar til kikserunder, så pas på derude.... >>>Kursus med Susan Kjærgård i Aalborg d. 29-30 AUGUST. Der vil være fotograf til stede hele weekenden Se præsentation for mere info<<<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumbum |
|
|
Det ser da ud til at Sidny vinder over ham 
Heldig ejer af den skønneste sorte perle  Hvil i fred min soulmate, vi ses når det er min tid ♥ M I S T R A L ♥ ♥ You are the sunshine of my life ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fusk det var god humor |
|
|
Aj hvor sjovt at sidney vandt den. Han havde da rimelig god koordination til det!
Nu snart klar til kikserunder, så pas på derude.... >>>Kursus med Susan Kjærgård i Aalborg d. 29-30 AUGUST. Der vil være fotograf til stede hele weekenden Se præsentation for mere info<<<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Øv jeg ville så gerne have set det, men er så uheldig at min nye lejlighed ikke er udstyret med kabeltv. Og så vidt jeg ved kan man ikke se det på nettet uden at betale 
"Noget meget smart, klogt, filosofisk eller yderst morsomt" Hvor er PRINS VALIANT? Rød, 17 årig vallak, 138 stg. Der er billede i præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fangerne |
| Forfatter:  |
Heidi *Med 5 dejlige muler* |
| Dato:  |
22-08-2009 21:21 |
|
Hvor er Sidney altså svanset... Han virkede lidt paf da Stig sagde det stod 2-1 efter hans hold havde vundet  Tina Lund skal være med næste uge, så der skal jeg ihvertfald se det 
R.I.P Mispige. 14 april 2005 - 17 august 08
R.I.P Leopold. 13 november 2000 - 17 juni 09
At begynde en gerning i vrede, er at gå til søs i storm.
Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Hold k*ft der blev grinet noget herhjemme da hende på løbebåndet hang fast haha  Ved nogle hvem der er med i næste uge udover Tina??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fab4... |
|
|
Det ene hold er Fab4(ved ikke helt om det er de 4 rigtige, men i hvert tildfælde 2 af dem) og det andet er så vidt jeg kunne se ham af danserne de mente Tina kærestede med(michael?), Eskild Ebbesen, og var den sidste Tobias?(Ham Tina dansede med)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456½ |
|
|
jeg synes bare ikke det var så godt som det var for 10 år siden!
Michelle
HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud
17" sort Kieffer Donau springsadel sælges. Se billeder på præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ok helt forkert |
|
|
Det var så slet ikke rigtigt Reklamen for dem allesammen kom lige... Tina, Eskild, Tobias og en pige jeg ikke kan genkende i farten. De to af dem fra fab4, også kunne jeg ikke se den ene og ikke genkende den anden, men han var ikke "en af dem". Afsnittet er ikke kommet på hjemme siden endnu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fangerne på Fortet |
linda |
22-08-2009 23:23 |
|
er det nogle som ved om det blive genudsendt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| åh nej |
|
|
er de nu begyndt på det pjat igen.
# Nvmb∑rS!x I'm not a number, I'm a free man!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej øv.. |
|
|
Det ville jeg godt have set - Må huske genudsendelsen i morgen  Sidney er altså sød!
-Veo; Veganer og dyreretsaktivist! Stald Nordlund www.LeoGio.dk Tinkeren Coco Ismulen Halla fra Hejelte Ismulen Ljufá fra Vestergaard Is'føllet Ljúf fra Nordlund . *Ungdomshuset, Jagtvej 69 lever stadig*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
EmilieBA |
23-08-2009 20:20 |
|
Sidney Lee - sød?? Ej Veo det kan du da ikke mene  Jeg synes han er rystende ulækker. Politikens Ditte Giese havde interviewet ham til dagens udgave og her fortalte han, at da han var 12 år, spillede han på de der arkadespillemaskiner i Scala indtil kl 24, hvor Scala så lukkede og han gik hjem. Aftalen mellem ham og hans forældre lød, at han skulle ligge i sin seng kl 01 og selv komme op i skole, så måtte han spille indtil han ikke gad mere... Jesus Christ altså - no wonder han er mærkelig med sådan en opvækst.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg er altså også nødt til at spørge om hvor det lige er henne at han er sød? Går ud fra at du mener sød på en nuttet måde og ikke sød på en 'jeg er meget underlig/sær og folk griner af mig'- måde.. 
"Noget meget smart, klogt, filosofisk eller yderst morsomt" Hvor er PRINS VALIANT? Rød, 17 årig vallak, 138 stg. Der er billede i præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sidney sød |
|
|
Altså han er sød og flink.. En rigtig hyggelig fyr.. Jeg har været til fest hjemme hos ham to gange, og det har været rigtig sjovt Men ja han er da helt sikkert noget for sig selv..
-Veo; Veganer og dyreretsaktivist! Stald Nordlund www.LeoGio.dk Tinkeren Coco Ismulen Halla fra Hejelte Ismulen Ljufá fra Vestergaard Is'føllet Ljúf fra Nordlund . *Ungdomshuset, Jagtvej 69 lever stadig*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Fangerne på Fortet |
linda |
23-08-2009 23:09 |
|
er det nogle som ved hvornår det blive genudsendt i morgen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Genudsendelse |
Louise-s |
24-08-2009 10:10 |
|
Ifølge www.tvtid.dk er det kl 20 på tv3 i aften
Mvh Louise
Portræt-tegning af din hest tilbydes - skriv til mig for billeder og tilbud
Søger en halvpart (en hest at ride) i Odense
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| genudsendelse |
|
|
Så fik jeg set genudsendelsen, Sidney klarede det da skide godt.. Det var de der tøsepiger, der ødelagde det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|