Hej.
Har lige et glædes indlæg....
Lidt historie, for 2år siden blev købte jeg en dejlig DVére, Rocky den gang 12år.. Kunne ikke rides på tur, ville ikke gå i trailer, blev reden der hjemme på banen, det var faktisk hvad man kunne, nåede max 5 gange at få ham på tur... Ellers dressur, og en overgang spring... Pga flere ting måtte jeg finde et andet sted til ham, da jeg ikke kunne blive enige med ejeren der hvor han stod.
Han blev flyttet lidt den anden vej, ca 3km. Til et dejligt landsted, hvor der kun var ejerens egne 2 heste (det skal lige siges det andet sted stod der 22) Nå 3 uger senere.. Min hest går i trailer, red tur i dag det ville han gerne. Har fået den dejligste hest, har kæmpet med muk i 2år, har ikke gjort det vilde, ja det går væk nu, helt af sig selv..
Der er sket så mange ændringer, han nyder pludelig at være på fold, vil ikke være inde om natten, det ville han før. Han er blevet meget mere glad, nyder helt når vi rider, laver ikke ballade mere, vi køre ture, det rør ham ikke, han går lige op. Der er ikke længere noget der gør ham bange, han er blevet så rolig, og har fået en god papmor der har hjulpen mig rigtig meget, får andet foder nu også væk med alt det sukker. Det er så lækker, elsket ham før, men nu han er fantastisk, kan nu med ham som alle andre kan. Så efter 2år, er han helt igemmen drømmehesten.. er så glad jeg måtte dele det med jer.. Ved godt det er langt, sorry...
Men åh jeg er lykkelig i dag....
Knuss den lykkelige hesteejere.....