Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Fundet kat kørt ned
Forfatter: 
Dato:  19-08-2009 23:44

Puha, så er man lige på vej hjem og kører af på motorvejen og så ligger der den fineste sorthvide kat død.

Hvad gør en klog, ud af bilen og lægge den ind til siden, tjekke øremærke, og det var der. Så hjem og søge. Jo jo katten er registreret men ingen ejeroplysninger. Så ringe til Falck som ville tage sig af det.

Forstår ikke hvordan man bare kan køre videre.

Nå, men nu får ejeren forhåbentlig vished i nat, når Falck eller dyrlæge kontakter dem.

Stakkels mis, den var stadig varm

0
0
Svar på denne tråd

godt at
Forfatter: 
Dato:  20-08-2009 06:00

du så gav dig tid til at stoppe

Min kollega kom i går morges forbi en påkørt hund. Den var død og kold,ingen halsbånd, men vi valgte alligevel at ringe til falck, for at hører om, de var info. det var de heldigvis, men de havde desværre ikke kunnet træffe ejeren (ham der havde påkørt den, havde taget halsbåndet med hundetegn for at give nr til falck), så nu kørte de ud for at hente hunden. Det er nogle triste skæbner for vores dyr, som desværre ikke kan undgåes, men så kan vi i det mindste sørge for, at evt. ejere får besked, og sørge for, at dyret ikke ender som en plet på vejen

Kom Nanna lige forbi og sagde

R.I.P Sejr, Brian & Ruben - Håber I hygger jer sammmen i hestehimlen mine søde drenge :(

0
0
Svar på denne tråd

ejeren af katten
Forfatter: 
Dato:  20-08-2009 06:30

Har nok bare (forhåbentlig da) valgt ikke at have sine ejeroplysninger stående offentligt.

Bare det er det frem for den ikke er registreret hos en ejer mere.

Men jeg ved at man kan vælge ikke at have registreret den offentligt, så det kun er falck og dyrlæger der kan søge på ejeren.

Det forstår jeg så ikke at nogen gør, altså vælger ikke at stå offentligt.

Jeg har selv en kat registreret, og alle mine oplysninger er offentlige, lige netop for at alle folk skal kune søge på min kat i tilfælde af han bliver fundet, så jeg kan få kontakt hurtigst muligt.

0
0
Svar på denne tråd

væmmeligt
Forfatter: 
Dato:  20-08-2009 06:40

Min kat blev ramt i weekenden, heldigvis kom billisten iknd og bankede på før høre om jeg ejer en kat der er hvid, og ja ganske rigtigt. Hvor var jeg glad for at han kom og sagde det, så jeg kunne finde Emil og komme til dørlægen, heldigvis klarer han sig selv om han var ramt i hovedet.

:-) Diana

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider