|
|
| Dagens madtråd |
|
|
Hej hej .
Hvad er dagens menu hos jer i dag ?
Vi skal nok køre halm senere i eftermiddag,så det skal være lidt nemt med maden her.
Vi skal have æggekage med flæsk og fyld i bestående af porre,rød peber og kogte kartoffeler .Og så godt brød til.
Mvh Karina
Stutteri Graven
Avl og salg af smukke ride Welsh cobs Bedækning tilbydes af Welsh sec A+D
Hø/wrap sælges
Opst. tilbydes til 1 hingsteføl Palominohingsteføl m/papir sælges bliver 1èr .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg..... |
| Forfatter:  |
Vibs 1 |
| Dato:  |
19-08-2009 13:29 |
|
Jeg er inviteret ind til min datter til høns i tarteletter hjemmelavet selvfølgelig  Så ka' det ik' bli' møj bejer  Se - det er fordelen ved store børn 
Hilsen Vibeke
R.I.P. Freykur, 8 År R.I.P. Line Vaps, 10 år
Skulle du mangle wrap, super kvalitet, 1. slet 2009, minibigballer, Nordjylland - så skriv...
www.mellemhaven.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øj jeg kunne |
Bente 3 |
19-08-2009 13:37 |
|
godt spise tarteletter!!!! Muuuums! Her står den i aften på pandekager med is  Jeg knokler med at rydde op i den gamle stald, så vi skal lidt godt  Og Lars har træningsfri dag, så menuen behøver ikke være med masser af KØD 
Bente 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad |
Lilar |
19-08-2009 13:45 |
|
Vi skal have tortilla wraps med oksefars, kylling, diverse grønt og revet ost. Linda.
At vide hvad man ikke ved er også en slags klogskab! *** Freja og Fenja - verdens smukkeste piger *** Mosegaards El Diablo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja jeg |
|
|
tabte et væddemål, så jeg skal lave mandens og knægtens livret til aftensmad i dag. Stegt flæsk med masser af nye kartofler og persillesovs. Havde jeg nu vundet væddemålet, havde min mand taget sushi med hjem fra yndlings sushi baren, men nu nå jeg istedeet for, nøjes med et godt stykke rugbrød, en advocado, tomater og hytteost, for det der stegte flæsk kan jeg absolut ikke lide....
Pernille
Team CoDa ox - Endurance
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Herhjemme ska vi ha' noget kyllingegryde (nyt fra slagteren) med brune ris og grønt..
Hilsener Mie
Kanon lækkert ponyhingste føl sælges temperament og gangarter i TOP!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| karry... |
Louise (Lukas) |
19-08-2009 14:01 |
|
Kylling i karry med en ordentlig røvfuld grøntsager. serveres med ris og dampet spidskål.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikkert |
Jasper |
19-08-2009 14:03 |
|
slik  ej - jeg aner det ikke!
Pia
Til dem der har tilgode.......ja, I troede åbenbart ikke nok!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi skal.. |
|
|
Grille kylling og have pastasalat og majskolber ved siden af. Vejret er jo skønt 
"No man is worth your tears, and the one who is, won´t make you cry" Aloysius - Elsket og savnet. Hver eneste dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| noget med kylling |
|
|
her bliver det noget med kylling, og grøntsagerne jeg har hjemme .. troede ellers jeg skulle, fik jeg standset selv ved at skære mig godt og grundigt i fingeren .. for søren det gør nuller naller 
Malouh'sen Flere ting sælges - Tjek annoncerne ud 
Nu uden sin Hængemule .. I Hjertet gemt, men Aldrig glemt
Det svære ved problemer er ikke at løse dem , det svære ved problemer er at erkende de er der ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tror... |
|
|
... at jeg laver en portion kartoffelsalat, og tager nogle frikadeller ud af fryseren - så er der også til frokost på arbejdet i morgen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Middagsmad |
|
|
Her står den på fodboldkamp med den største så det bliver bare en gang toast før kampen, og så har jeg lovet at vi laver pandekager med is når vi kommer hjem fra kampen  Men ville nu ellers gerne haft tarteletter... Mvh. Pia
Nyt Norges HN-træf ud på sensommeren...
Følg med på arrangementer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pga en tråd igår om |
|
|
laks, sksl vi i aften have laks, med spinat af en art og nye kartofler.. Tænker tit, hvor er vi mange der laver stegt flæsk og persille sovs, vi fik det i øvrigt i går. Tror sjældent der er en mad tråd, uden den menu, som altså er bår dejli
Kentaur Artemis bom 2, 17,5 tommer, sort sælges, skriv besked eller send SMS
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pernille |
|
|
Pernille - jeg vil gerne være med i jeres væddemål, desværre er der ikke nogle sushibarer på Mors  Vi skal have rødspættefileter leveret fra Skagenfood kl 4.12 i nat (hunden vækkede os, så jeg er sikker på tidspunktet ) med nye kartofler, smørsauce og grønne bønner.
Mvh Alice Nu med to smækre RDH-hopper i stalden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Rester af lasagnen fra i går med godt flytes og en stor skål salat til.  Har lige spist en avokado med citron og rejer til frokost MÅMS 
Michelle
HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud
17" sort Kieffer Donau springsadel sælges. Se billeder på præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Linda-N |
19-08-2009 16:33 |
|
Jeg er lidt utraditionel idag. Min eneste fridag hele ugen, så jeg laver flæskesteg med hele svineriet til...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| risengrød.... |
|
|
ja det er nok lidt atypisk for årstiden - men jeg skal have risengrød... med frugt grød...
Hilsen Vivi og hul-i-hegnet-hesten
"ingen hest har græsset forgæves" - steffen brandt ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
|
|
Dolmades med græsk inspireret salat
Annette Det som fylder hjertet, fylder øjet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Isabella 1 |
19-08-2009 17:11 |
|
Her står den i aften på kartoffel/porre suppe m. pastinak i... Selvom det ikke lige frem er suppe vejr..  Kram!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her griller vi |
|
|
Jensens ben- og masser af salat... Og brød med pesto til..
¤Sarah¤ Masser af tøj og sko til salg. Se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| llllllll |
Stald Dalgaard |
19-08-2009 17:14 |
|
Frisk pasta med spinat og med en sauce lavet af mild ostesauce (Karolines mornay 5%), løg, spinat og skinketern. Guf!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Havde en |
|
|
Unghane i køleskabet. Så idag skal vi have HANS i asparges. Serveret i tarteletter. Der kommer også nogle ærter og lidt grønne bønner i, så det bliver lidt sundere. Resten af det grønne må vi indtage som frugt i aften.
En rigtig hest har sår i mundvigene og bliver banket 4 gange dagligt!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nemt... |
|
|
Er lige kommet hjem med datteren fra ridning, så som altid skal onsdagsmenuen være nem. Idag bliver det tun blandet med rødløg og purløg, med revet gulerod, hytteost og æg til. Enkelt, nemt og tilmed sundt .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hamburgerryg |
|
|
med nye kartofler, bearnaise sauce, og noget grønt som jeg ikke har defineret endnu 
Karina82
STUD BASK
Counting all the assholes in the room... And i'm definetly not alone Nu med skimmel princesse kandidat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gammeldags æblekage |
|
|
Ja, altså desserten  Aftensmaden består af frikadeller, ris og så en eller anden sovs fra Knorr.
Salvia
Det er ved vejs ende at alting begynder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| trutterut |
|
|
Ja jeg gider ikke rigtig lave mad idag så det skal være så nemt som mulig derfor: Pasta men Kødsause 
Knabstrupperen - en race i fremgang Hugo Boss
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi har fået |
lilleulv |
19-08-2009 20:58 |
|
usund ris med tomater, pølser og løg..... Smagede i øvrigt rigtigt godt!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Vi fik pasta skruer, skinke, hvid sovs, dette i et fad og i ovnen med revet ost på toppen. Dertil salat
Hilsen Annecathrine
Indehaver af jordens dejligste fjordhest Store Mads Kirk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|