Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Oldenborg Championater??
Forfatter: 
Dato:  19-08-2009 12:12

Jeg har købt mig en 4-årig oldenborg vallak som godt kunne være klar til at gå noget 4-års championat.

Er der nogle der ved om Dansk Oldenborgforbund arrangerer noget i den stil? lidt ligesom DV´s egenthedstest og Trakhernernes championater.

Det er måske for sent med 4-års for i år, men næste år kunne det da være sjovt at ride noget 5-års

Jeg syntes ikke jeg kan læse mig frem til noget på deres hjemmeside.....

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-08-2009 12:24

På dansk oldenborgavl's hjemmeside står der lidt om brugsprøver, som jo tilsvarer rideprøver og egnethedstest for DV'er.

danskoldenborgavl.dk/ index.php?option=com_c...Itemid=161

Derudover kan du (sku jeg mene) stille ham i Dansk Rideforbunds Championat for Ungheste.

Det tidligere DSA, tror jeg...

Louise og Dam's Gennah <3

...man skal ikke forsøge at holde noget man ikke kan have i sine hænder...

Gråstribet hunkat på 1½ år, bortgives. Ideel muse/solsorte/regnorme-fanger!

0
0
Svar på denne tråd

Oldenborg i DSA
Forfatter: 
Dato:  19-08-2009 12:31

Vi startede vores 4 års Oldenborg hoppe i DSA eller Dansk Rideforbunds Championat for Ungheste i år. Det var i Mønterhøj i Åbenrå.

mvh

Pia Petz

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-08-2009 12:56

Der findes ingen championater udelukkende for oldenborgheste desværre :-(

Jeg tror slet ikke, der er nok oldenborgheste i ridning på det niveau, til at man kan lave et championat.

Det sker ind i mellem, at der afholdes ridestævner udelukkende for oldenborgere, men også til disse har tilslutningen ikke altid været lige god, hvilket er super ærgeligt.

Mvh. Julie

---

Medhjælper hos Vodagergård - Avl af danske oldenborg - Se mere på www.vodagergaard.dk

Alexia af Vodagergård †10.11.2008 -Du er savnet!

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  19-08-2009 13:56

Sikke en skam, at der ikke findes championater kun for Oldenborger - men det er nok rigtigt, at der ikke er rideheste nok på det niveau. Det kunne bare være sjovt at få ham bedømt/sammenlignet med andre heste af samme race

Jeg må prøve at starte DSA i stedet for. Det bliver dog først til næste år, da jeg tror det er for sent for i år.

Så har vi også noget at øve frem imod

Tak for svar!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider