Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Min mor og fars 120 års fødselsdag....
Forfatter: 
Dato:  18-08-2009 21:14

Min mor og far har slået fødselsdagene sammen, og holder i september en 120 års fødselsdagsfest med det hele, hvor venner og familie er inviteret.

Min søster, bror og jeg vil jo gerne finde på noget festligt, men vi har svært ved at mødes, da vi bor tre forskellige steder (kbh, Odense og Faaborg). Vi havde aftalt at mødes hjemme ved mine forældre i weekenden, hvor jeg skal passe deres kat, min søster kommer for at blive klippet ved den lokale frisør, og mine forældre skulle til noget tamtam på en friskole (nok endnu et jubelæum - jeg har ikke styr på alt hvad der sker i friskoleverdenen). Vi havde derfor inviteret vores bror, som bor tæt på vores forældre, så vi kunne have en eftermiddag sammen, for at komme på nogle gode idéer. Så langt så godt.

Nu er problemet bare, at min søster lige har snakket med min mor, og hun har besluttet sig for at blive hjemme fra jubelæet, for at være sammen med os, da det jo er så sjællendt vi er sammen. Det ville også være dejligt under normale omstændigheder, men lige nu er det et problem.

Vi har utrolig svært ved at samles igen, da jeg ikke har mulighed for at rejse til fyn så ofte, og vi vil jo også igang med at planlægge, da der kun er en måned til festen. Ja, vi er kommet sent igang :(

Er der nogen, som kan komme på en løsning, så vi kan få planlagt en sang/tale eller begge dele - evt. en sjov leg????

Forslag til hvad vi kan lave er også meget kærkommen.

Jeg håber, at der er nogen der kan/vil hjælpe os.

Mvh, Trine

Pennyblade købes. Se mere på præsentationen.

Pontus efterlyses, 15 årig New Forest på ca. 127 cm.
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-08-2009 21:28

Hvis I alle 3 har pc, så er Skype eller lign programmer jo nærliggende. Der kan I snakke alle 3 sammen, uden at skulle tænke på minutprisen.....

VH Pernille

Slår man ned blandt en flok hunde, hyler den, der bliver ramt

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Det kunne være
Forfatter: 
Dato:  19-08-2009 17:49

en mulighed. Jeg skal lige have tjekket op på, om min bror har fået internet i sin nye lejlighed. Mine søskende er dog ikke de mest teknologiske ;)

Andre idéer?

Pennyblade købes. Se mere på præsentationen.

Pontus efterlyses, 15 årig New Forest på ca. 127 cm.
0
0
Svar på denne tråd

Telefonkonfecerence
Forfatter: 
Dato:  19-08-2009 18:24

Så vist jeg kan huske kan man ved TDC lave en telefonkonference?? Måske er det gamle oplysninger, men måske kan man det stadig, det er da værd at undersøge, så kan i alle tre tale med hinanden samtidigt.

/Lene

Basse

198? - 15/09/08.

Nu med "Mini-Kæmpen" Cargo B - Fordi luften er bedre heroppe!

Kentaur Medea, 17½", Fit 2, sort, sælges. Sdr. Jylland. Skriv for pris.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider