Nu var det min fej-hos-de-små i bryggerset- og skift underlag mmm dag- MEN!. Men så har der være oliefyrsservice- og måleren på fyret er defekt, hvorfor manden hælder vand ud- i hele bryggerset. For fyret mangler IKKE vand.
Jo, der er et "afløb", det sidder 1½ cm oppe i væggen.
Nu er gulvet meget ujævn beton, så på trods af min ryg (der skaber sig åndssvagt i disse dage), måtte jeg skovle vand op med en fejebakke- og gribe til klud og spand.
Da manden (min) så også havde sat min nye (brugte kommode) i vandet- og påstået- han måtte rydde bryggerset, så oliedimsen kunne komme til. Så var det vist GODT, han gik i seng!
Jeg er lettere negativ, med PMS- og slet ikke humør til at se gulvet sejle, de smås bakker sejle deres egen sø, og vådt kattefoder svømme rundt.
At rydde betyder i mine øjne ikke- at man flytter to papkasser ind i vaskerummet- og en kommode ½ meter OG lader en ny stå og sjoppe! Og så lukker bryggerdøren, så de kun har en bakke.... Og har skidt i køkkenet...
GRRR!
Forresten kunne "service"-fyren IKKE skifte den defekte måler....
Nå- jeg fik fejet, vasket, skiftet bakker- og hentet tørre aviser (Tip "Boligavisen" er tyk- og gratis!). Og vasket foderskåle og det løse af. En skøn dag i vand og damp. 
(Jeg kunne ikke høre, der kom nogen- og blev ikke vækket... Pga ryggen sover jeg ikke meget- men tungt.)
For god ordens skyld: De får pillet bæ op af bakkerne dagligt- og de tømmes hver 2. dag helt. De er trods alt 5 små og to mødre til 3 bakker. Jeg må nok købe en til.