Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Argh- vand vand overalt
Forfatter: 
Dato:  17-08-2009 20:43

Nu var det min fej-hos-de-små i bryggerset- og skift underlag mmm dag- MEN!. Men så har der være oliefyrsservice- og måleren på fyret er defekt, hvorfor manden hælder vand ud- i hele bryggerset. For fyret mangler IKKE vand.

Jo, der er et "afløb", det sidder 1½ cm oppe i væggen.

Nu er gulvet meget ujævn beton, så på trods af min ryg (der skaber sig åndssvagt i disse dage), måtte jeg skovle vand op med en fejebakke- og gribe til klud og spand.

Da manden (min) så også havde sat min nye (brugte kommode) i vandet- og påstået- han måtte rydde bryggerset, så oliedimsen kunne komme til. Så var det vist GODT, han gik i seng!

Jeg er lettere negativ, med PMS- og slet ikke humør til at se gulvet sejle, de smås bakker sejle deres egen sø, og vådt kattefoder svømme rundt.

At rydde betyder i mine øjne ikke- at man flytter to papkasser ind i vaskerummet- og en kommode ½ meter OG lader en ny stå og sjoppe! Og så lukker bryggerdøren, så de kun har en bakke.... Og har skidt i køkkenet...

GRRR!

Forresten kunne "service"-fyren IKKE skifte den defekte måler....

Nå- jeg fik fejet, vasket, skiftet bakker- og hentet tørre aviser (Tip "Boligavisen" er tyk- og gratis!). Og vasket foderskåle og det løse af. En skøn dag i vand og damp. ;-)

(Jeg kunne ikke høre, der kom nogen- og blev ikke vækket... Pga ryggen sover jeg ikke meget- men tungt.)

For god ordens skyld: De får pillet bæ op af bakkerne dagligt- og de tømmes hver 2. dag helt. De er trods alt 5 små og to mødre til 3 bakker. Jeg må nok købe en til.

Mvh
xtiny

*** The truth is out there- but the lies are in your head***

0
0
Svar på denne tråd

Forresten ER manden i hundehuset pt
Forfatter: 
Dato:  17-08-2009 20:55

Nu har han fablet om, at hans servere kunne stå under trappen (fremfor fx fornuftige ting som rengøringsgrej)- og vi har betalt (blodpenge) så TDC kunne flytte stikkene.

Så går det op for ham- at han ikke kan have sine ting der- og en monitor. Han har da kun haft 3 år til at overveje dét?

Jeg troede, han ville bruge det hvide computerbord (jeg har også tænkt i 3 år), som jeg stillede under trappen til det samme. Nåååh- ja. Planen er videre (det har vi også diskuteret en zingillion gange!)- at en snedker sætter en dør i- med pianohængsler og laver hylder- og lukker af nederst under trappen.

Er der nu NOGEN, der undrer sig over, at ting tager tid- her i huset? ;-D

Undskyld- hvis jeg er irriteret og uretfærdig, men i dag er jeg eksta pms i vådt og fugtigt vejr.

Mvh
xtiny

0
0
Svar på denne tråd

ja, så er
Forfatter: 
Dato:  17-08-2009 23:38

der da lige tre gode grunde til at glæde mig over at jeg ikke har tre ting jeg ellers tit sukker efter:

en mand, et fyr og et bryggers:D

Venlig hilsen Sarah.

Det er menneskeligt at føle.....

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har kun en ting at sige
Forfatter: 
Dato:  17-08-2009 23:40

Tena lady, gør hverdagen lettere

0
0
Svar på denne tråd

I think
Forfatter: 
Dato:  17-08-2009 23:46

Sakra- er sjovere. ;-D

Bind- dutter ikke- jeg kommer til at vralte som en trebenet and- og bløder igennem.

På den anden side, så er manden, fyret og bryggerset ikke ret tit til gêne. Så...

Mvh
xtiny

0
0
Svar på denne tråd

tena lady
Forfatter: 
Dato:  17-08-2009 23:46

er dælme ikke nok, der. Det er Libero junior der skal investeres i....

Venlig hilsen Sarah.

0
0
Svar på denne tråd

ja altså
Forfatter: 
Dato:  17-08-2009 23:58

de skal jo bruges til at suge gulvet tørt med ik, du ska ik ha dem på jo....;-)

Lå engang i telt med datteren, så kom dette famøse uvejr med vandsøjletryk uendelig og vandet fossede ind i bække ved syningerne og regnede gennem teltdugen, løsningen:

Libero junior langs kanten hele vejen rundt, datter og mig ind på midten med regnslag over os.

Vi sov tørt hele natten:-)

Kan varmt anbefales!

Venlig hilsen Sarah.

0
0
Svar på denne tråd

De siger selv
Forfatter: 
Dato:  18-08-2009 00:10

De siger selv i reklamerne at Tena er fantastisk, det er jo falsk markedsføring så

0
0
Svar på denne tråd

Ak okay
Forfatter: 
Dato:  18-08-2009 00:26

Til gengæld måtte manden spise pasta med spinat- og fløde. Det må vel være HÆVN?

Især, da det var krydret med muskatnød.

De små er IGEN lukket inde. Så jeg lige kan lægge mit rene tørre tøj på plads. De sagde JUHUEE- og vimsede i det. Katte! ;-D

Mvh
xtiny

0
0
Svar på denne tråd

hehe sjove mislinger
Forfatter: 
Dato:  18-08-2009 00:35

de er nu skønne de små:)

Men puha kan sgu godt forstå din ryg ikke har det godt nu når du har måtte ofre ryggen på at få vand op:(

God bedring:)

Tina

Som elsker sine fantastiske venner

Nyd livet mens det er der

"Jeg kan modstå alt, undtagen fristelser"

www.femalephoto.webs.com

www.123hjemmeside.dk/femalephoto

0
0
Svar på denne tråd

Takker- den
Forfatter: 
Dato:  18-08-2009 00:45

Var bare dum i forvejen.

Nogengange duer det- at varme den op. Men den har råbt højt hele ugen. Det er sjældent, det er så slemt.

Jeg drømte i nat, at jeg var ved lægen, og så på røntgen- og det nederste led var knust. Men det behøver jo ikke at være sandt!

Jeg har været nødt til at køre en del, for at komme til dyrlægen. Og så gør det ondt i flere dage.

Mvh
xtiny

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider