rigtig godt til det.. Jeg er selv med i en af dem du nævner. Jeg har kun godt at sige om det... At der er nogle firmaer, der driver plat på det, og lover at man kan tjene en formue på at lave ingen ting er en skam. DET kan ikke lade sig gøre, og det burde enhver kunne regne ud... Der skal arbejdes!
Jeg kender selv nogle af dem, der tjener gode penge på det, men de har også været med længe, og arbejdet meget og intensivt. Hvis man tror at man kan sige, at man bare lige har det som en hyggeting, man gør lidt ved en gang i mellem, når man ikke lige skal arbejde, se film, flade ud på sofaen, høre musik, gå i biografen etc. og så tjene kassen, så stikker man sig selv blår i øjnene.
Der er nogle grundregler du skal kigge på, når du starter op i et Network Marketing firma, som er med til at sikre DIG som distributør, at det er et reelt firma, og ikke et der forsvinder om 14 dage eller et par måneder eller lign. Altså om det er Network marketing, eller om det er Pyramidespil.. Der er STOR forskel, desværre er der mange, der ikke kan se forskellen.
Hvis du er interesseret, kan jeg godt skrive dem ned til dig?
Et af de vigtigeste spørgsmål er, hvorfor er DU gået i gang, og hvad forventer DU at få ud af det??? Den som så har startet dig op, har så til fornemmeste opgave at gøre, hvad vedkommende kan for at få dig til at nå DINE mål, for DIN skyld..
Mange giver op, fordi de desværre er gået i gang, med troen på at de kan opnå millioner uden at røre en finger, de tror nærmest de har fået en lottokupon med gevinst.
Jeg vil sige tillykke med at du er gået i gang, for du tror jo på det ellers var du jo ikke være startet 
God vind fremover
/Heidi