Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Networking marketing
Forfatter: 
Dato:  16-08-2009 12:17

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra nogen som har erfaring med dette networking marketing.

Kender en del som sælger tupperware, men hvad med herbalife, LR, forever living (aloe vera) og ja der er garanteret menge flere som jeg ikke kender til eller husker pt.

Er der nogen som tjener penge på det eller kender nogen som tjener penge.

Grunden til jeg spørger er at vi er begyndt at forhandle et nyt produkt, som først blev godkendt til salg i DK den 1. august, men jeg har altså ikke megen erfaring.

Jeg plejer ikke at være med på sådan noget her, men dette her tror jeg på. Og så må det da være en fordel at være med fra starten. Jeg har hørt mange skrækhistorier, men det har mest været med at så skulle man betale mange penge fra starten, som man reelt ikke fik noget for. Dette har ikke været tilfældet med dette, ellers havde jeg aldrig gjort forsøget.

Louise

Man lærer mere ved at lytte, end ved at tale selv.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-08-2009 12:48

Jeg har ikke prøvet personligt, men kender en del der har, det jeg syntes der kendetegner de fleste af disse "virksomheder" er, at man skal tjene penge på sine venner på noget skrammel der reelt ingen værdi har ( ikke at jeg siger det er tilfældet med det hele).

Jeg tror den største forhindring i NM er, at folk er blevet trætte af, det da der har været så mange forskellige vidunderprodukter, i de sidste åringer, hvor man har kunne tjene ca 2000000 i timen samtidig med man ligger og bøvser på sofaen, og ikke skal gøre noget for det.

Men da du ikke skal investere en bondegård, er det da værd at prøve, du kan jo ikke få mindre end du har, og du kan jo altid stoppe.

Held og lykke.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kender..
Forfatter: 
Dato:  16-08-2009 13:56

rigtig godt til det.. Jeg er selv med i en af dem du nævner. Jeg har kun godt at sige om det... At der er nogle firmaer, der driver plat på det, og lover at man kan tjene en formue på at lave ingen ting er en skam. DET kan ikke lade sig gøre, og det burde enhver kunne regne ud... Der skal arbejdes!

Jeg kender selv nogle af dem, der tjener gode penge på det, men de har også været med længe, og arbejdet meget og intensivt. Hvis man tror at man kan sige, at man bare lige har det som en hyggeting, man gør lidt ved en gang i mellem, når man ikke lige skal arbejde, se film, flade ud på sofaen, høre musik, gå i biografen etc. og så tjene kassen, så stikker man sig selv blår i øjnene.

Der er nogle grundregler du skal kigge på, når du starter op i et Network Marketing firma, som er med til at sikre DIG som distributør, at det er et reelt firma, og ikke et der forsvinder om 14 dage eller et par måneder eller lign. Altså om det er Network marketing, eller om det er Pyramidespil.. Der er STOR forskel, desværre er der mange, der ikke kan se forskellen.

Hvis du er interesseret, kan jeg godt skrive dem ned til dig?

Et af de vigtigeste spørgsmål er, hvorfor er DU gået i gang, og hvad forventer DU at få ud af det??? Den som så har startet dig op, har så til fornemmeste opgave at gøre, hvad vedkommende kan for at få dig til at nå DINE mål, for DIN skyld..

Mange giver op, fordi de desværre er gået i gang, med troen på at de kan opnå millioner uden at røre en finger, de tror nærmest de har fået en lottokupon med gevinst.

Jeg vil sige tillykke med at du er gået i gang, for du tror jo på det ellers var du jo ikke være startet :-)

God vind fremover

/Heidi

Den, der siger, det ikke kan lade sig gøre, skal ikke afbryde den, der gør det.
0
0
Svar på denne tråd

Mange tak
Forfatter: 
Dato:  16-08-2009 14:42

for svar.

Heidi: Du må meget gerne skrive op til mig, hvad jeg skal være obs på.

Jeg er udmærket klar over at pengene ikke kommer af sig selv. Jeg tror faktisk jeg lægger mere tid i dette pt. end i mit alm. arbejde. Selvfølgelig er de to ting stærkt adskildt, men jeg tænker godt nok meget pt.

Ham som har startet mig er simpelthen fantastisk. Han er altid klar til at hjælpe, og hvis han ikke har tid, som lige nu hvor han er på ferie, har hans startet været meget behjælpelig.

Jeg er ikke i tvivl om at det er et ordentligt firma. De har alligevel været i gang siden 1903, og deres omsætning er i en rygende udvikling så tvivler på de bare lukker ned.

Det er anerkendte og kompetente forskere og ledelse som står bag og deres produkter er alligevel nævnt i flere medicinske opslagsværker i udlandet. Men tvivler på at det vil ske i Dk, det er så vidt jeg har forstået lidt svært at få natur produkter anerkendt ordentligt af den danske medicinverden.

Jeg ser det som en kæmpe mulighed at det er så nyt. Så er jeg jo med fra starten, men omvendt er det også lidt svært da ingen overhovedet kender det.

Jeg skal selvfølgelig have kontaktet nogle forhandlere, hvilket går meget godt hos diverse frisører og spa-klinikker, men jeg ville egentlig også gerne have nogle flere privat personer, da jeg tror det vil være fint hvis vi var et lidt stærkere team, men hvordan pokker finder man nogle som er interesseret? Jeg vil jo ikke presse noget ned over hovedet på nogen, ved bare ikke hvordan man finder nogle som er interesseret. Indtil nu er det kun her i Nordjylland, og det kunne da være fedt at komme væk fra min hjemegn også, men hvordan finder jeg nogle der? Hvordan har du gjort? Hvis du vil dele din erfaring...

Pt, kan jeg ikke se nogen som helst grund til ikke at være med, hvis man ellers føler man har tid til det, men jeg er nok også lidt frelst for tiden, specielt så længe jeg kan se jeg tjener penge på det.

Louise

Man lærer mere ved at lytte, end ved at tale selv.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider