|
|
| Bliver DU bagtalt?? |
|
|
Efter at have læst tråden Bagtaler du folk..! Så er det jeg tænker, om du så selv ved, om du er blevet bagtalt?? Om du via andre får fortalt hvad der er blevet sagt.. Og når man så hører dette, virkelig undres.. Bliver ked, da det ikke passer. Mister lysten til at snakke med de folk, som jo ellers udgiver sig for at være din ven.. At det "de" siger rent faktisk passer bedre på dem selv, end dig det gik ud over.. Hvad har du prøvet at få trukket ned over hovedet...
Med Venlig Hilsen Vickie Nu ejer af Toftegaards Creline Fremtiden kommer af sig selv.. Men det gør fremskridtet ikk!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aner...... |
| Forfatter:  |
Vibs 1 |
| Dato:  |
14-08-2009 13:15 |
|
Aner det ikke, og er hamrende komplet ligeglad med, om nogen bagtaler - eller overhovedet gider tale om mig... Mit liv er alt alt for interessant til, at jeg skulle sidde navlebeskuende tilbage og bruge tid på at overveje, hvad folk snakker om... Lad dog dem snakke som gider.... 
Hilsen Vibeke
R.I.P. Freykur, 8 År R.I.P. Line Vaps, 10 år
Skulle du mangle wrap, super kvalitet, 1. slet 2009, minibigballer, Nordjylland - så skriv...
www.mellemhaven.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er ihvertfald blevet |
|
|
bagtalt. Om jeg stadig bliver aner jeg ikke. Sjældent rører det mig, men der har været et par gange, hvor jeg virkelig blev overrasket, især fordi personerne opførte sig som om vi var bedste venner, også fra den ene dag til den anden, fandt jeg ud af, at det slet ikke forholdte sig sådan. En anden gang, var da en person jeg forsøgte at hjælpe i hoved og røv vendte mig ryggen, mens jeg var på ferie. Da jeg fik dette af vide da jeg kom retur (ikke overlagt, men personen der fortalte mig det, troede ikke hun ville se mig mere pågældne sted, efter hvad der var blevet sagt), gik jeg direkte til personen, som overhovedet ikke vidste hvad jeg snakkede om. -Jeg er dog blevet bekræftiget op til flere gange, både af "venner" og af dem hun snakkede med, at det er sket. -Der blev jeg sgu rigtig skudt i skoen. Almen bagtaleri rører mig som sagt på ingen måde. Det må være folks eget problem de ikke tør konfrontere en. -Men folk der åbenlyst forsøger at udnytte en, eller som overfor mig spiller "åhh, så venlig" -Uden jeg har forsøgt kontakt med personen, og så viser sig at snakke skidt bag ryggen, det bliver jeg ked af. Eller rettere det skuffer mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aner det ikke... |
|
|
... men jeg regner da med at der sikkert indimellem er nogen der er lige så frustreret over mig som jeg kan være over dem - og så lufter de nok deres frustrationer for andre, ligesom jeg gør. Kan det lette på det (som det gør for mig) så fred være med det. Hvad folk siger om mig, som jeg ikke hører, kan jo ikke gøre mig ondt. Det er selvfølgelig noget andet hvis nogen prøver at sprede usande rygter om mig eller beskylde mig for ting jeg ikke har gjort/ville gøre - det synes jeg er beskidt. Men det er så ret længe siden jeg sidst har oplevet det. (til gengæld glemmer/tilgiver jeg ALDRIG når jeg har oplevet den slags)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh ja, jeg ved da en del ting |
|
|
Der er blevet sagt bag min ryg  Men ikke dem alle vil jeg skrive, da jeg ved at nogen der kender nogen og nogen af personerne der har udtalt sig læser med her  Men en ting der gerne må slippes ud og som ærgede mig enormt er og var, at min hoppe der er i udlån p.t.. Der gik rygterne lystigt rundt omkring hvordan den blev misrøgtet og at jeg var ligeglad Den stod i perioden, hvor rygtet opstod på et ridecenter, den er stadig i udlån men står nu privat hos låner og jeg tror rygtet er uddød p.t.  Dejligt at der var en der gad fortælle mig om rygtet  Udover at man "Anklagede" mig for ikke at sørge for min hest, anklagede man samtidig låner for at vanrøgte den Ikke skide smart, når vi alle bor lokalt 
Mvh Charlotte Mangler du reg.smed, så kontakt mig over pb.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor skulle |
Illum |
14-08-2009 13:25 |
|
Jeg da vide det fra...Hvis det er tilfældet, så WHO CARES.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Charlotte |
|
|
noget i den boldgade har jeg også prøvet. Og tænk sådan noget er jeg SÅ ligeglad med. -De skal da bare smutte forbi og hilse på din svært misrøgtede hest. -Så kan de enten blive harme eller pinlige. Men det er sjældent folk gør Det er skæggere bare at snakke. Jeg fandt ud af, et sted jeg red, at en anden, jeg ALDRIG snakkede med mente jeg var bange for heste. Alligevel pudsigt, når jeg nu red 2-3 forskellige heste og den en var mere bims end den anden. -Og dertil hjalp jeg til i stalden med div ting, der direkte berørte hestene. Det kunne jeg nu ikke andet end at grine over. -Især den dag pågældne spurgte om jeg ville ride hendes hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Glemte i skyndingen |
|
|
At ejerne af ridecenteret jo sådan set også blev "Dømt" inkompetente på den konto Hvad de bestemt ikke er, det er nogen dejlige kompetente mennesker 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Det bliver jeg helt sikkert,der er en del der syntes mine undervisnings-/ ridemetoder er for anderledes, og det rager mig noget så langtsomt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Sikkert |
|
|
Det bliver jeg da helt sikkert.... Men så har de da noget interessant at snakke om. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vicky02 |
|
|
Om folk syntes jeg er en papand, dum kælling, råber for højt, er snobbet, har de forkerte meninger, rider for dårligt o.s.v. er jeg komplet ligeglad med  Men at blive anklaget for vanrøgt går lidt ud over min stolthed, det reagerer jeg altså på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja det vil jeg tro |
Dianna Kristensen |
14-08-2009 13:36 |
|
Jeg er i den grad blevet bagtalt af min kærestes kammerats kone... Før jeg kom ind i billedet var min kæreste en stor hjælp for hans kammerat, min kæreste hjalp ham i tide og utide med hans landbrug. Han har tilmed brugt hele 3 ugers ferie på at hjælpe ham med at bygge hal mv. Men efter at vi begyndte at komme sammen for ca. 3 års siden var vi kun derude på visitter og lign. Og min kæreste gad faktisk ikke tilbyde sin hjælp derude fordi han aldrig fik hjælp den anden vej.. så det var han godt og grundig træt af. Nu har 3 år senere snakker vi ALDRIG med dem, de kører jævnligt forbi men det kunne aldrig falde dem ind at kigge ind forbi og sige hej. Det hedder sig at jeg har sagt til min kæreste at han ikke må hjælpe dem med noget og at han bare skal være hjemme sammen med mig... Årh hvor er de flade....! Heldigvis har vi så meget andet at give os til og har andre venner som godt kan finde ud af det med at venner hjælper HINANDEN... men nøj hvor er det bare noller... Vi mødte konens forældre en dag - og tilmed en søster til ham kammeraten. De ved slet ikke om de tør og hilse på os, når vi pænt siger hej.... Så der er jeg nok ikke i kridthuset.... 
Hilsner fra Dianna c",)
~~~~~~~~~~Med shetmulerne Mini, Liv & Lucca ~~~~~~~~~
Dejligt hus sælges - perfekt til førstegangskøbere!!! Beliggende i 7171 Uldum. Kort afstand til Horsens og Vejle. Kun 795.000.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det gør |
|
|
jeg faktisk rimelig meget .. Der er flere der ikke kan lide mig og ikke kan lide den måde jeg gør tingene på .. Nej jeg bliver ikke ked af det .. Jeg er lidt ligeglad .. En af dem der ikke kan lide mig kan ikke begrunde hvorfor for hende han snakkede med spurgte nemlig .. Så han skal da bare tie stille .. Nej jeg har ikke rigtig snakket med ham siden .. Han skal da ikke tvinges .. Hmm .. Nej jeg synes ikke jeg er blevet ked af det jeg har fået at vide .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen er det, DK |
Illum |
14-08-2009 13:40 |
|
At bagtale, er det ikke bare at tale om dig og ikke kun li´dig`??
Illum !! . I live og med et klart syn...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jep det gør jeg |
|
|
Jep det gør jeg Og det er da helt op til folk hvad de bruger deres tid på, og hvad de snakker om.. I just don't give a .... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er vel |
Illum |
14-08-2009 13:44 |
|
Okay ikke at kunne li´personer, og så tale om at man ikke kan li´personen...Og om hvorfor man ikke kan li´personen. Det er jo ikke at bagtale, for man lader da ikke som om man kan li´personer man IKKE kan li´bare fordi man møder dem ??? Så er man da en falsk kost...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bagtale |
pjemm |
14-08-2009 13:59 |
|
Jeg aner ikke hvad folk går og siger om mig, hvis de overhovedet siger noget, hvilket jeg egentlig tvivler på de gør. :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikkert |
Jasper |
14-08-2009 14:09 |
|
Mon ikke de fleste har været "udsat" for bagtalelse. Men når nu jeg definere bagtalelse, som noget man gør, mod personer man ikke kan lide............så giver det vel sig selv, at dem der bagtaler, ikke er i min omgangskreds og derfor er det ikke noget jeg tænker over  ØØH og nej - jeg har aldrig fået fortalt at jeg er blevet bagtalt.
Pia
Slettet pga. for mange stavefejl:-))
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm.... |
|
|
Jeg troede for bare få år siden, at den slags hørte teenagetiden og skolelivet til - men da jeg kom på arbejdsmarkedet blev jeg klogere  Dog ikke på min nuværende, men mere den tidligere arbejdsplads. At tro man aldrig bliver talt om er meget naivt. Jeg har ikke noget imod at folk snakker om mig - jeg snakker jo også om dem. Men jeg har noget imod dem, der ikke vil stå ved sin mening, og stiller en falsk facade op når man møder dem, selvom man udmærket ved, at man ikke kan døje hinanden. Vær dog ærlig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det håber jeg ikke |
|
|
Finde jeg ud af der er nogen i min omgangskreds gør det, og det er sladder de kommer med af en eller anden art, så er procsessen kort og kontant og det er bare ud af vagten....!!!
Jeg døjer ikke bagtaleri.....når folk begynder på det, om andre eks, så siger jeg ganske enkelt til dem, det gider jeg ikke at bruge min tid at høre på. Nogen bliver sure og mopset, ja det er ganske enkel ikke mit problem.
Oldenborgplag af god afstamning sælges - læs mere på www.staldmiller.dk
Opstaldning tilbydes i dejlige omgivelser - ring og høre mere på 22 42 26 39.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh - jeg mindes |
|
|
en klasse"kammerat" fra gymnasietiden - som højlydt da der skulle skrives blå bog om yours truly konstaterede at "Jeg KAN altså bare IKKE KLARE Trine T! Jeg kan simpelthen BARE ikke klare hende!"... Men da hun mødte mig senere hen på hendes job i bowlinghallen nogle måneder senere var Ih! og Åh! SÅ interesseret i min gøren og laden at det var til at dø af grin over - sådan noget generer mig ikke men kors hvor jeg synes det er latterligt!
/Trine T =) What We Do in Life Echoes in Eternity. If opportunity doesn't knock, then build a door.
Wintec 17" dressursadel med åbent sæde sælges- som ny - kontakt for mere info! Billeder på præsentation ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps been there |
Skovsvamp ☻Vestfyn☻ |
14-08-2009 15:19 |
|
done that.. etc. Dem jeg har bagtalt og sagt undskyld til, bagtaler mig... og, ja... ærgerligt, men... I can't be bothered! Utroligt, men sandt... der, hvor jeg er, er også festen: Længere er den ikke!
Vejen, som begynder i hjertet, må nødvendigvis krydse hjernen, hvis den ikke skal ende blindt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Illum : |
|
|
Så er han da en falsk kost for jeg har aldrig vidst han ikke kunne lide mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg bliver |
SI ♥Stígandi♥ |
14-08-2009 16:49 |
|
garanteret bagtalt, uden tvivl og helt ærlig så er jeg komplet ligeglad!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det gjorde.. |
|
|
jeg i hvert fald tidligere på året.. Jeg spillede op til alle, var kun ude på at såre folk og bla bla bla.. Heldigvis lader jeg mig ikke gå på af sådan noget pjat.. Kan kun grine over personer der udtaler sig sådan, de må være ganske misundelige..
Krone og Bølge - En selvfølge
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du har troet jeg svarede |
Illum |
14-08-2009 17:30 |
|
På dit roedet indlæg?? Gjorde jeg ikke, jeg svarede på det du skrev i Hvad mener du Illum..som var et svar til DK... Om du er en kost eller ej aner jeg ikke...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bagtale |
Heidi *Med 5 dejlige muler* |
14-08-2009 17:40 |
|
Der er da højest sandsynligt nogen der bagtaler mig, men det kan jeg ikke føle noget for...
R.I.P Mispige. 14 april 2005 - 17 august 08
R.I.P Leopold. 13 november 2000 - 17 juni 09
At begynde en gerning i vrede, er at gå til søs i storm.
Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pussigt |
moerkbak |
14-08-2009 18:08 |
|
Det er jeg blevet. Deltog selv da et par damer, deres mænd og et par teenager stod og udtalte sig om at jeg havde et masivt alkohol forbrug, det havde de selv set mange gange, den ene af mændene vidste at jeg var taget i at ride på hingsten i stærkt påvirket tilstand, han og konen havde selv trukket hesten hjem, det skal pointeres at jeg deltog aktivt i udgydelserne og gjorde meget for at henlede opmærksomheden på mig. jeg sluttede samtalen med at vise gruppen mit kørekort og præsentere mig, aldrig har jeg set nogen blegne så hurtigt før, det ene par forsøgte at undskylde resten fordufted. Jeg havde aldrig set de to ægtepar før, teenagerne havde jeg set en enkelt gang eller to før til et stævne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ha ha Moerkbak |
|
|
Hvor er det godt gået 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fnidder |
|
|
Jeg tror ikke det er så galt i den stald jeg kommer i nu, men der vil altid være fnidder. Det eneste jeg ikke kan døje, er hvis folk føler trang til at starte rygter, fordreje sandheden for at sætte andre i et dårligt lys eller hvis de går og hakker på folk/brokker sig over dem, til andre end dem det handler om. Hvis man har et problem med nogen, kan man vel sige det til vedkommende - det hjælper jo næppe at fortælle det til resten af verden! Jeg tror ikke altid folk tænker særlig langt når de bagtaler - enten er det fordi de er usikre og så fordrejer de sandheden og lyver eller også er det fordi de bare lige skal ud med noget gylle og så synes jeg jo at de må fortælle det pænt til mig. Men jeg ved det ærlig talt ikke - man siger jo at dem der taler om andre foran dig, taler om dig foran andre, så det skal jo sikkert nok passe. Så længe de bare ikke lyver - og det er der ikke såååååååeh mange problemer med, lige pt. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bagtales? |
Sys 1 |
14-08-2009 19:04 |
|
Det gør jeg sikkert - don't care !! Sys
Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det ved |
|
|
jeg ikke om jeg gør, men hvis jeg bliver det, så er det jo alligevel ikke mennesker der betyder noget for mig, så skidt med det. Er egentlig ikke noget jeg bruger min tid på at gå og tænke over.
Team Rønnebjerggård......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvfølgelig |
|
|
alle snakker vel næsten om alle. Dog var det ekstremt slemt da jeg arbejdede på et hestecenter, 4 piger der skal bo sammen, det kan nemt blive noget værre noget, jeg hadede alt den hvisken og tisken som pesten. det værste var dog de typer, der synes de skal være gode venner med alle, men egentlig bare render og dolker alle og enhver i ryggen. Heldigvis går det i den sidste ende ofte ud over dem selv  Den bedste jeg til dato har hørt, var da jeg gik på landbrugsskole for nogle år siden. En af mine bedste veninder på opholdet var til piger, og så var der den her tumpede sladdertaske, der, fik jeg at vide af omveje, helt bestemt mente, at jeg også var til piger. Jeg trillede, grinede og tårerne rendt, det siger da mere om sådan en gås end om mig Om andre på skolen troede på det skal jeg ikke kunne sige, og jeg er da også fuldstændig ligeglad. Veninden er stadigvæk en af de bedste jeg har, så f*ck det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sikkert.... |
dot com |
14-08-2009 19:37 |
|
men det rager mig simpelthen så lidt.... kan kun have hovedrysten til overs for sådanne folk der ikke har andet end at gå op i... sørgeligt.. 
-har det fantastisk, livet blir ikke bedre-
alt godt kommer til den der har tid til at vente.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aner det ikke |
|
|
og det rager mig langsomt..
Mvh Heidi
The wind of heaven is that which blows between a horse's ears.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sikkert |
|
|
er jeg det men det rager mig en høstblomst.. at bagtale er at sige nogle grimme ting om en person som man ikke kunne finde "kugler nok til" at sige op i ansigtet på dem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Om jeg bliver bagtalt.. |
|
|
Sikkert - men det er ikke noget, jeg spekulerer over  Hilsen Sif
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ffffffffffffff |
|
|
Jeg bliver ikke "bagtalt" af folk jeg selv snakker med, men jo - ellers bliver jeg nok snakket rimelig meget om. Både på ridestil og har nogle skarpe holdninger mht til ridning og heste generalt. Så det får jeg nogen gange "skud" for. Jeg ligeglad og det tager mig ikke så meget 
Det er så svært at sige farvel, så svært at gå sin vej - men alle mine tanker, vil altid følge dig.. (Mads & Mikkel)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ja.. ...... |
|
|
For dælen da jeg bliver bagtalt for et godt ord. Men der er næsten ingen der siger hva de mener i mit ansigt. Sådan er det at være autoritet et sted med masser af tøser og damer  - og ja jeg ved godt hva de siger, af andre veje 
:-) MVH; Alis, Ari, Maggie, Kat & Pat  Kom nu UD følle!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det gør jeg |
|
|
og det rager mig en papand:) For de fleste af tingene får jeg også at vide af bagveje og kan så kun grine af de små mennesker der ikke tør sige det direkte:) Herre gud hvis de ikke har flere spændende ting i livet end det så lad dem da...  Men nej det kan ikke hidse mig op hvad folk siger om mig bag min ryg...Dem der kender mig ved heldigvis hvordan jeg er så de kan også bare grine af diverse ting og gud hvor bliver der grint  Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blive du bagtalt? |
|
|
det gør jeg sikkert og er blevet både på godt og ondt... men jeg kan jo ikke andet end at blive glad for det første, og trække på skuldrende af det sidste..
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas!
nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikkert |
xtiny |
15-08-2009 06:01 |
|
Man kan ikke være venner med alle! Men jeg hører ikke om det, og sladder lader jeg som regel ikke gå videre, det kommer jo ikke MIG ved. Dog har jeg en enkelt gang spurt en person om den sladder, jeg havde hørt om vedkommende var korrekt?! Og det var det ikke. Det er mere ærligt end bare at lade fjeren blive til fem fuldfede kalkuner. Og jo- jeg bagtaler da folk, jeg er sur på- men kun når min stakkels mand får hele min frustration smidt i skødet. Han er så dejlig til at høre på, for han ved godt, det er min frustration, der kommer ud. Bagefter hanker jeg så op i mig selv- og kommer videre.
Mvh xtiny
♣*** The truth is out there- but the lies are in your head*** ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du behøver |
Illum |
15-08-2009 09:56 |
|
Sandelig ikke beklage, det går jo lidt kvikt af og til 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja.... |
|
|
Og det skal de bare have lov til. Så længe der ikke spredes rygter der skader mig som person.
Camilse De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage. De svære beslutninger er altid de vigtige at tage. De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage. Lukas, jeg savner dig Camilse.dk ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der bliver talt om os alle |
|
|
Det bedste vi kan gøre er at acceptere det og så ikke lade os påvirke af det.... For det holder aldrig op.
Skil dig fra mørket og tag dit parti. Du er det lys, du kan sprede. Vis mig dit ansigt før alt er forbi. Så er vi begge til stede. - Benny Andersen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bliver DU bagtalt? |
|
|
- Ja, det gør jeg uden tvivl. Men hvad jeg ikke ved, har jeg ikke ondt af, så jeg er ligeglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selv hvad jeg |
Illum |
15-08-2009 13:17 |
|
Får at vide af bagveje er jeg ligeglad med 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bliver bagtalt.... |
Jean39 |
15-08-2009 13:28 |
|
... heelt sikkert... har en kollega der bagtaler alt og alle der ikke lige er der .... både chefen og vi andre får tur... men hvis det kan hjælpe hende til at føle at hun er hævet over fejl... ha ha ha....
Hilsen Jeanette.....der helt sikkert ikke er perfekt....er du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jep, meget tit |
|
|
Men det gider jeg slet ikke beskæftige mig med. Små folk/hjerner, små fornøjelser..  /Lene
Basse 198? - 15/09/08.
Nu med "Mini-Kæmpen" Cargo B - Fordi luften er bedre heroppe!
Kentaur Medea, 17½", Fit 2, sort, sælges. Sdr. Jylland. Skriv for pris.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bliver du bagtalt?? |
Lilar |
15-08-2009 14:23 |
|
Ja det gør jeg helt sikkert, ved også nogle af de ting der bliver sagt om mig Men det rage mig en papand - jeg må jo være et meget interessant menneske, siden andre føler de har behov for at snakke om mig! Og hvor må de have et kedeligt liv, hvis de ikke kan finde på andet at snakke om  Linda.
At vide hvad man ikke ved er også en slags klogskab! *** Freja og Fenja - verdens smukkeste piger *** Mosegaards El Diablo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahahvvv |
|
|
Ja det er jeg i den grad. Men synes det fedt jeg har sådan en spændende liv som de gider bruge deres tid på at snakke om  Jeg har åbenbart et mere spændende liv end dem. ;b Visse ting såre mig, ja, men ellers så jeg for det meste ligeglad.
Min mening ! Lev med den , eller lad være ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bliver DU bagtalt? |
|
|
DET bliver jeg, uden tvivl  Det gør alle sgu da, vi ved det bare ikke, det er vel lidt meningen med bagtaleri, ikke? Jeg er bare ligeglad, jeg har efterhåndet gennemskuet hvilke venner der er rigtige venner, og hvilke der der bare hænger ude i priferien og vinker når de finder det belejligt.
Venlig hilsen Stina. Mor til de to charmetrolde Lea og Louise. Hvad skal jeg dog bruge en ekstra hånd til, når jeg kun har to arme???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
AnjaPrice |
16-08-2009 15:42 |
|
Ja det bliver jeg da helt sikkert. I næsten alle tilfælde er jeg bedøvende ligeglad, men har et eksempler hvor jeg ik var ligeglad: Da jeg var ca. 14 år havde jeg halvpart på en af mine veninders hest. Den var opstaldet på den rideskole hvor jeg gik til ridning. Det gik rigtig godt med at ride den, jeg var glad for den og den var tryk ved mig og nussede igen når jeg kløede den. I starten sys min veninde at alt var fryd og gammen, hun var bar lykkelig for at hesten og jeg passede godt sammen. Efter ca. 4 måneder ringede hendes far til mig og sagde at jeg ik ku ha halvpart på hesten mere. Det blev jeg meget ked af men var bar glad for at jeg sku ride den 4 gange mere inden halvparten ophørte. da jeg kom ud for at ride den første gang efter jeg havde fået af vide at jeg ik ku ha halvpart på den mere kom ejeren af rideskolen hen til mig og spurgte om det var rigtigt at jeg havde taget en pisk, gået ind til hesten i boksen og slået løs på den. ØHHH WHAT???? min veninde havde fortalt nogle af de andre piger på rideskolen at det var derfor jeg ik måtte ha halvpart på den mere. Jeg sagde at det da selvfølgelig ik passede og hun troede også på mig. Jeg var godt nok rasende over at hun ku finde på at sige sådan noget, heldigvis var der ingen der troede på den historie, men det var meget ubehageligt at en man havde set som sin veninde ku finde på sådan noget. mvh Anja.
Den stolte ejer af den stolte ganger KRISTINES ATTEN'ZION
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bagtale |
|
|
Om jeg bliver bagtalt? Tja, det har jeg ærlig talt svært ved at udtale mig om, da det jo må foregå, når jeg ikke er til stede (mig bekendt den måde bagtaleri fungerer)  Jeg personligt kender ikke til, at nogen skulle bagtale mig og hvis de gør, så lad dem dog. De skal være velkomne til at sige noget pænt om mig, det skal de ikke høre noget ondt for fra min side Og skulle de sige noget ævl, så må det være op til dem selv - at de vil spilde deres tid på det må være et tegn på, at de har for lidt at give sig til.
Hilsen fra Tine og hafferne Flicka & Frigg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bliver du bagtalt... |
|
|
Ja det er jeg da egentlig ret sikker på jeg gør. Måske ikke så meget lige nu, da jeg kun omgås mine gode venner. Men er man i en klasse er det næsten umuligt. Og jeg tror da også mine venner engang i mellem siger "Nej, hvor er Rikke bare en spade da/når hun gjorde/gør sådan og sådan." Og hvad så? jeg gør det også selv og folk skal jo af med deres agressioner  Nu har jeg venner som jeg - næsten uden undtagelse- også ved at hvis der er noget de er rigtig trætte af ved mig, så siger de det. Hvis det er noget jeg kan lave om så gør jeg det ellers så siger jeg "deal with it"  Det med bagtale om det er godt eller dårligt: tja.. det kommer nok an på hvordan man definerer ordet. HVis det er direkte onde ting der bliver sagt og det virkelig er had der ligger til grund så er det selvfølgelig forkert. Men er det bare lidt små irritationer og frustrationer der skal ud, så tror jeg næsten det kan være bedre det bliver gjort på den måde. Så konklusion: Ja jeg bliver bagtalt og ja jeg bagtaler andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bliver jeg bagtalt? |
|
|
Jeg kan da forestille mig at visse folk har været lidt trætte af mine holdninger til hestehold og hvordan man IKKE bør holde heste.  Så det er der da nok blevet talt om, at jeg var småhysterisk mht foder og andre forhold der skal være iorden, men det kan jeg godt leve med. Jeg har oplevet at blive bagtalt af svigerfamilien flere gange og det har da såret mig. Hvis folk har et problem med mig, så må de hellere komme og sige det til mit ansigt. Det er trods alt mennesker jeg holder af og som jeg troede holdt af mig.
Hilsen Christina med Kanoa (FRB) og Madelaine af nord-Als (Shet.) Venter Fassbinder føl maj 2010.
Stopper aldrig med at kæmpe for Eros og hestene hos mr x.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der var.... |
|
|
Der var engang, inden jeg fik sorteret godt ud i vennekredsen, at jeg blev bagtalt godt og grundigt samtidig med at denne såkaldte veninde spillede skuespil over for mig og mine nære venner. Der kan kun min fantasi gætte på hvad hun sagde om mig. Tænk, jeg tror stadig hun snakker om mig, men jeg ved at det kun er for at hun kan få det bedre med sig selv og sin handling. Hvad folk ellers har at sige om mig, er jeg egentlig ret ligeglad med. Det er først når jeg bliver stukket i ryggen at jeg tager det personligt. Når jeg er den person jeg er, så kan jeg nok ikke undgå at komme til at støde visse personer, men de skal da være velkomne til at komme til mig hvis de har et problem. Sjovt nok er der åbenbart ingen, der HAR et problem, for jeg har ikke hørt noget. Eller også er de bare uden cojones 
Tina et Unikum - ikke et plagiat
TinaU.dk
INsektmedlem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja det ved jeg |
|
|
at jeg er blevet, og ved også af hvem, men jeg er ligeglad, det er den/de personer der har et problem, det drejer sig om at min 5 års er svær at få til at gå frem og ned, som han jo skal, men det er jo derfor jeg skal have undervisning igen har jo bare holdt en pause, mens jeg var arbejdsløs og ikke rigtig viste hvad jeg skulle lave, men nu er jeg begynt at læse hf på vuc og har derfor fri på faste tider.
Alice
Dejlig lille 2års shetlandshoppe sælges, pga studie
hun har fuld papir, og hendes mor og far ligger i toppen
SKAL VÆK NU DERFOR KUN PRIS 3,000kr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bliver jeg |
|
|
bagtalt?? Det er meget muligt, aner det ikke og er faktisk også ret lige glad. Man kan jo ikke elske alle og dem der ikke kan lide mig, har sikkert sagt eller siger en masse bag om ryggen på mig, og fred være med det.
Pernille
Team CoDa ox - Endurance
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Garanteret.. |
|
|
.. det ved jeg at jeg er blevet tidligere.. og bliver det da sikkert i ny og næ stadig.. Har heldigvis lært med alderen at være ligeglad.. Hvis folks problemer omkring min person ikke er så store,at de vil gå til mig med dem,kan de ikke være store nok.
Splinterny Charles Owen sikkerhedsvest sælges. Fejlkøb, aldrig brugt Se præsentation for billeder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ork ja... |
|
|
Ork ja det er jeg - jeg er beridderens kæreste på rideskolen, og sådan nogle skal åbenbart have lidt hug engang imellem har jeg erfaret. Endten af den kedelige lidelse, misundelse, eller fordi jeg åbner min mund hvis der er noget jeg ikke bryder mig om at se. Og nu har vi desværre på den rideskole min kæreste har arbejdet indtil den 1 september nu her været udsat for en del grimt klike dannelse, og bagtaleri af en flok, som faktisk har fået det halve af rideskolen til at gå i opløsning med deres grimme snak og dårlige behandling af deres medmennesker. Jeg tænker over tingene når jeg ved jeg er offeret, men ikke mere end at jeg endten konfrontere dem, hvis det er urimelige beskyldninger, eller bare lader dem gå forbi, med en snert af medlidenhed over deres manglende indhold i livet
Rikke - nu med Fellini ( og med Nynne) Fotografering tilbydes, skriv for nærmere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|