Vi har ogsaa brugt boligportal.dk flere gang som udlejer. Forst brugte vi det da min mand fik arbejde i en anden landsdel og vi derfor havde plads/vaerelse til overs i kobenhavn, men manglede bolig i svendborg. Efter kun faa dage havde jeg en lejer ogda hun fandt noget bedre kom den paa igen og efter igen et par dage havde jeg igen en lejer (en lejer som er en af mine bedste venner idag)
Naeste gang var det hel lejligheden som vi udlejede (som lejer ogsaa blev tilbudt at kobe da det stod klart for os at vi ville til svendborg begge to)
Og senest har vi udlejer vores hus gennem boligportalte, da vi er flyttet til udlandet. Alle dem vi kender som har haft vaerelse eller bolig til udlejning bruger alle sammen Boligportalen og har kun ros til overs for siden, og de lejere vi har haft har alle ogsaa syntes at der var meget at valge i mellem, men at man skal vaere hurtig - hver gang vi har haft noget til udlejning har vi haft en lejer inden en uge (incl kontrakt og depositum) saa det kan anbefales at tilmelde sig overvaagning (saa man faa besked hver gang noget der ligner det man soeger dukker op)
en af vores venner har faktisk et raekkehus i skovlunde (1-2 km fra ballerup centrum) til udlejning - flot og lyst fra 2006 mener jeg, med 3 vaerelser, 2 badevaerelser, koekken-alrum og lille have til kun 11.000 + forbrug, forstaa ikke det ikke er udlejet for laengst - evt. til 3 som vil dele det.