Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

ulovligt at tage penge for...
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 11:59

... Kontakformidling. Jeg står i den situation, at jeg er ved at søge bolig omkring ballerup, og de ting jeg har fundet, er på sider hvor det ca koster 400 kr bare for at komme ind og se hvem man skal kontakte, når man har fundet en lejlighed. Fik så at vide at der har været noget om det i station 2 (mener jeg det var) om at de sider hvor man skal betale ofte er fupsider (f.eks. så eksiterer boligerne slet ikke) og at det faktisk er ulovligt at tage penge for den form for kontakformidling.. Nogen der ved noget om det? har ikke selv set programmet, men hvis det er sandt er det godt nok en streng måde at miste enge på..

0
0
Svar på denne tråd

Tralalala
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 12:06

Kan ikke lige svare dig på om det er ulovligt, men det er ikke fupsider allesammen i hvert fald. Boligportalen er meget seriøs, og vi har fundet begge de lejligheder vi har haft derinde. :-)

Cikorie

Life is only as long as you live it...

0
0
Svar på denne tråd

Tja.....
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 12:19

Tror ikke det er ulovligt, for du kan jo bare lade være at kigge og betale, hvis du ikke vil...

Min datter fik lejlighed sådan et sted, hvor hun betalte - tror det var 300 kr/md for at kunne kigge...

Men måske du kender en som har log in

Hilsen Vibeke

R.I.P. Freykur, 8 År

R.I.P. Line Vaps, 10 år

Skulle du mangle wrap, super kvalitet, 1. slet 2009, minibigballer, Nordjylland - så skriv...

www.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

hvis boligerne
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 12:37

IKKE eksisterer er det da klart ulovligt.

Men ellers er betalingssider fuldt lovlige.

KH:)

Annette

2 dejlige nyistandsatte værelser udlejes incl. stort køkken/alrum og kæmpe stue. Ideelt for venindepar.

3 km til Birkerød station.

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror det nok.
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 12:47

Jeg mener at Tabita har ret!

Se bare på DBA.dk, for man ikke længere skal betale for at se oplysningerne.

5-års, talentfuld Carano/Schwedengruss-vallak lges!

***NU MED TRAV, GALOP og LØSSPRINGNINGSVIDEO***

Ny facebookgruppe for større sikkerhed til hest i trafikken!

www.facebook.com/group.php

0
0
Svar på denne tråd

lejebolig
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 14:11

Jeg tror ikke at det er ulovligt at tage penge for at man kan søge på en side, men der er en del fupfirmaer hvor du ikke får noget for pengene

prøv evt her: http://www.boliga.dk/leje

Hilsen

Anne

0
0
Svar på denne tråd

det er IKKE
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 14:15

ulovligt at tag penge for! Det er rigtigt at der var noget i tv om det ja- men det omhandlede som end bare at mange af de sider er snydesider der tager penge men så ikk ahr nogen boliger alligevel. Selve det at tag penge er ikke ulovligt med mindre boligen ikke eksisterer.

Vedr DBA er det jo fordi de nye ejere har bestemt de ikke ønsker at tag penge for man kan se kontakt oplysningerne- det er ikk fordi det er ulovligt.

www.nikon-pics4u.webs.com

HN jyllandstræffet er nu lukket for spise tilmeldinger!

NU med termin den 15 dec 2009 - venter sig en lille dreng

0
0
Svar på denne tråd

lyder som om...
Forfatter: 
Dato:  17-08-2009 13:06

.. At der er nogen der har gode erfaringer med at finde lejligheder selvom de har betalt for det. Man kan jo også se på det som om at det er det samme som at købe en avis hvor oplysningerne står i. Men var bare ikke sikker på om det var lovligt eller om der var mange fupfiduser i blandt. Tak for svarene

0
0
Svar på denne tråd

jeg har fundet
Forfatter: 
Dato:  17-08-2009 13:09

en bolig igennem Boligportalen.dk og det var bestemt en succes

Og det er også en betaling side, så applaus til dem

Jannie

Avl af Welsh Sec B - F og DSP

Stutteri Friis

0
0
Svar på denne tråd

boligportal
Forfatter: 
Dato:  17-08-2009 18:39

Vi har ogsaa brugt boligportal.dk flere gang som udlejer. Forst brugte vi det da min mand fik arbejde i en anden landsdel og vi derfor havde plads/vaerelse til overs i kobenhavn, men manglede bolig i svendborg. Efter kun faa dage havde jeg en lejer ogda hun fandt noget bedre kom den paa igen og efter igen et par dage havde jeg igen en lejer (en lejer som er en af mine bedste venner idag)

Naeste gang var det hel lejligheden som vi udlejede (som lejer ogsaa blev tilbudt at kobe da det stod klart for os at vi ville til svendborg begge to)

Og senest har vi udlejer vores hus gennem boligportalte, da vi er flyttet til udlandet. Alle dem vi kender som har haft vaerelse eller bolig til udlejning bruger alle sammen Boligportalen og har kun ros til overs for siden, og de lejere vi har haft har alle ogsaa syntes at der var meget at valge i mellem, men at man skal vaere hurtig - hver gang vi har haft noget til udlejning har vi haft en lejer inden en uge (incl kontrakt og depositum) saa det kan anbefales at tilmelde sig overvaagning (saa man faa besked hver gang noget der ligner det man soeger dukker op)

en af vores venner har faktisk et raekkehus i skovlunde (1-2 km fra ballerup centrum) til udlejning - flot og lyst fra 2006 mener jeg, med 3 vaerelser, 2 badevaerelser, koekken-alrum og lille have til kun 11.000 + forbrug, forstaa ikke det ikke er udlejet for laengst - evt. til 3 som vil dele det.

0
0
Svar på denne tråd

boligportalen
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 19:13

Fandt du en der havde en bruger ?

Hver dag er en fest

Part søges i nærheden af Århus

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/match_do_part.php

0
0
Svar på denne tråd

Maxwell..
Forfatter: 
Dato:  30-08-2009 21:32

Måske fordi at 11.000 + forbrug er samlet beløb af den størrelse at hvis man har indkomst til dette, kan man ligeså godt købe?

Xoco og Marlee

Ba.theol. juni 2011

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider