Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvor god er du - hvad er den højeste kl.
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 21:21

klasse du har reddet?

Er bare nysgerrig - skal måske starte mit første stævne til vinter i over 25 år - noget småt og hyggeligt så jeg har ikke noget at prale med :-) (endnu)

M.v.h. Gitte
- mor til Tera og Lian og ejer af
Jack D, Makron og Joker

Elefanten er det eneste pattedyr der ikke kan hoppe.

Udstyr sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Højeste klasse
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 21:24

Hehe, tror det vildeste jeg har redet er, hedder det LD? :-P

- Både i spring og dressur, og ingen af springklasserne gennemførte jeg *GG*

Dressurklassen gennemførte jeg, og slog lige akkurat en lille pige som skulle trækkes rundt af sin mor

Tilgengæld har jeg sammen med min 32 årige pony lammetævet en stor flok til ringridning, - EFTER vi havde redet to klasser tidligere på dagen!

- Det er jeg stadig enormt stolt af! :-)

0
0
Svar på denne tråd

Håber at blive bedre
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 21:32

Jeg føler mig ikke speciel god har med min gamle hoppe startet MB1, men har kun plaseringer i LA klasserne med hende.

Ham jeg har nu har jeg kun startet op til LA2 og det var menningen at jeg ville have redet 6 års championat med ham, men det når han nok ikke at blive klar til.

Har ikke mulighed for at ride helt vildt mange stævner som før i tiden da jeg er enlig mor (:

Håber da snart der bliver tid til det igen, skal bare lie ordentligt igang med mit studie.

Spring er jeg blevet bange for, så hygge springer kun max 1 m

Håber da på at kunne lære meget mere ......

0
0
Svar på denne tråd

De siger
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 21:47

jeg rider omtrent til letA i dressur. Kunde klare at lede min 5-årige i sjenkelvikninger og gode overganger til galopp, så det siger måske lidt. Har aldrig konkurreret.

Med mer trænet hest har jeg gjort frem- og bagdelsvendinger, versader, galoppbytter, øget trav og nogle lidt mer avanserede øvelser som jeg slet ikke husker navnet på. Har aldrig været opptaget af det: det er morsomt at få nye ting til.

Med sprang så har jeg på bane hoppet ca. 90-baner, men kun konkurreret i klubstævner, hvor jeg alltid har været en af de fejlfrie.

med Flæbe i naturen har jeg nog hoppet meget højere, hun kan godt lige at ta den ud....

Regner meg selv som en rimelig middelmådig rytter, og kender nogle af mine styrke og svagheder. Skulde egentlig godt lige at få en vurdering på hvad jeg egentlig kan, for det har jeg aldrig fået. Gerne om nogen vil: Jeg er ikke nærtagende.

Styrke: Jeg har alltid god kurs, er fokuseret og tænker fremad. Jeg er oftest en foran hesten og giver påmindelser i tide, så farten bliver konstant. jeg er meget sjælden ræd. Ser hvad jeg bør gøre før instruktøren rækker at påpege det. Forstår hvad instruktøren vil, og gør som jeg bliver fortalt, uden at behøve hele historien bag. Prøver gerne nye øvelser.

Svagheder: Jeg falder fremover når jeg bliver ivrig og har problemer med at sidde ned i trav på alle andre heste end Flæbe, der fungerer som en velpolstret sofa for min tykke bagside... Jeg er også en smule ude af træning og bliver fort træt. Forstår ikke rigtig alle fagudtryk, og kan derfor komme til at give fejl signaler til hesten. Bliver utålmodig over mig selv ganske ofte...Er ikke ræd for at falde af, for jeg ved at jeg ikke slår mig.

Jeg kunde nog godt tænke meg at prøve at konkurrere med et af mine fantastiske dyr :-)

0
0
Svar på denne tråd

klasser
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 21:57

jeg har redet en LC spring, og en LB 1 dressur

æd den! eller....

Mvh Sandra

med mulen

<3 Midnights Medina <3

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm....
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 22:00

Ja, det tæller nok ikke lige men jeg har startet en firmakeppni og en gædingakeppni

Tina et Unikum - ikke et plagiat

TinaU.dk

INsektmedlem

er der kun 3 dage til det hele går løs!

0
0
Svar på denne tråd

TinaU hvorfor
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 22:04

skulde ikke det tælle? Om vi bare visste hvad det var...

0
0
Svar på denne tråd

Blablablabla
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 22:08

LC3 ----- wauw!!

Og jeg vandt ikke engang

Stævner siger mig ikke en dyt :D

0
0
Svar på denne tråd

det højeste
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 22:12

det må være en LA2 dengang de var med kandar ???

Mit bedste ridt var da jeg slog 2. pladsen med 20 point på den hest jeg ellers altid blev placeret i den nederste ½-del med.

Dommeren oa kom også hen og fortalte at det var en fornøjelse at se på, og det var også en fornøjelse at være på, hesten og jeg 'svang' virkelig den dag...

Beklager taste- og stavefejl

Bedækning tilbydes ved J. Jones WMH 145

Sælges:

'Sort' FR hingst ´09 Palnatoke Vejvad x Rikke

0
0
Svar på denne tråd

overskirft
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 22:19

Hm ja...da jeg var 12 til jeg var 16 red jeg mange stævner i dressur efter de ÆLDgamle programmer. Red til og med LA4 og vandt klassen to gange på distriktsplan. I spring sprang jeg noget LD-LC noget og fik da også placeringer. Dressuren begik jeg på en Araberpony og springklasserne var på klubplan.

Men ak...interessen er drevent hedenom ad åre, så nu er det...hmmm..23 år siden jeg har startet stævne, og det siger mig keine..

Har altid været ekstremt nervebetonet mht stævner, og kastede gerne op natten før jeg skulle starte af ren og skær nervøsitet. Når jeg kom ind på banen, forsvandt nerverne som regel. Men tanken om at starte noget nu, selvom jeg tit bliver spurgt hvorfor jeg ikke gør det, giver mig lyst til at skrige og løbe min vej.

Connie vs Zeppelin

Se min nye tegning på min præs, eller på "opslag og billeder"

0
0
Svar på denne tråd

Tidligere
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 23:28

Har haft en pause fra jeg var 18 til 24 pga studier, hus og min hest døde. Før pausen havde jeg redet til og med LA1 dressur og en enkelt LC spring - alt for hest.

Jeg startede op efter pausen med at tilride en unghest efter min tidligere hoppe (2 år siden til jul) og rider nu til og med LA4 distriktsplan (har indtil nu kun startet den 2 gange, men det tæller vel også ;-) ) Har placeringer til og med LA3 distriktsplan.

Ved siden af er vi indenfor det sidste år startet med at springe, da damen elsker det. Og er indtil videre nået til LB på distriktsplan, dog helt uden placering endnu da vi kun har startet spring ganske få gange endnu :-) Men det går jo fremad hele tiden.

Vi gør det hele for sjovt og har ikke specielt travlt, men hun har evnerne og jeg prøver at følge med, hehe.. Og nyder virkelig at være kommet i gang igen både hvad angår ridning, staldnusseri, skovture og stævner! :-)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg rider
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 23:42

godt nok dressur, men jeg har aldrig startet et stævne.

Har ikke læste et program siden jeg øvede skridt, trav og galop på stuegulvet med min datter, når hun skulle starte et

stævne på hendes pony

Min hest har helt sikkert evnerne, men det har hans rytter (mig) hverken evner eller nerver til

Så vi træner og træner, kun for at blive dygtigere til at ride herhjemme i vores egen sandkasse, hvor de eneste tilskuere er naboens køer

Held og lykke hvis du ender med at starte et lille stævne, jeg syntes ski' du er modig

Helen.

R.I.P. Chicco min øjesten, du vil altid være elsket og aldrig blive glemt, du bor i mit hjerte for evigt.....

0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 23:44

Tjah, tænke tænke...

Dressur: LA6, LA4 med placering.. Kunne øvelserne til MB, men droppede at starte det, for han havde bare ikke gang nok til at begå sig. Og jeg synes ikke det er sjovt at ride bare for at blive godkendt

Spring: LB - han var en kylling når afstanden ikke passede

Military: Let (CNC100)

Og så har vi deltaget i en hubertusjagt to gange og vundet begge.

Nu er der så lige stævnepause indtil bøgerne er lagt på hylden igen..

- Cat -

"Pinky, are you pondering what I'm pondering?" "Well, I think so Brain. But if we didn't have ears, we would look like weasels...."

0
0
Svar på denne tråd

jo jo da
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 07:56

Ja jeg red mb i spring på min gamle pony , da jeg var teenager .

Og for stor hest har jeg startet Ma i dressur , military svær og op til la i spring plus de store jagter .

Mvh Karina

Stutteri Graven

Avl og salg af smukke ride Welsh cobs

Bedækning tilbydes af Welsh sec A+D

Opstalding tilbydes til 1 hingsteføl og en kat 1.

Parter søges til : 2 x kat 1 og 2 x kat 3

0
0
Svar på denne tråd

Stævner
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 09:22

Tjs... da jeg var yngre, red jeg rigtig mange stævner, og kom faktisk op og ride MA - PSG dressur på distriktsplan. Det var på min gamle vallak, som faktisk overhovedet ikke var bygget til at kunne gå den sværhedsgrad. Men han havde et hjerte af guld, og gjorde sit bedste. Vi var da også over 60% så det var ok.

Har ikke startet stævner de sidste 7 år. Kunne ikke rigtig kapere det pres, jeg lagde på mig selv, så det har været skønt, bare at kunne "tulle" rundt hjemme. Har trænet rigtig mange ungheste siden, og redet 2 af mine egne op. Vil også mene, at jeg er blevet en meget bedre rytter siden da, med meget mere føling over tingene.

Nu har jeg en 5 års, som jeg faktisk er ved at få lidt lyst til at vise frem på stævnebanerne, så nu må vi se...

Hilsen Camilla

Billigt wrap sælges. 40 kg´s baller til 55 kr. pr. stk.
Vestfyn

Skriv PB

0
0
Svar på denne tråd

Klasse
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 09:26

Jeg har mit første stævne tilgode. Måske - måske ikke. ;-)

Vrinsk fra Esma

Kun den der bestiger bjerget

får udsigt over dalen..

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 09:55

LC - både spring og dressur! Og alt derunder, he he For 100 år og madpakke siden...

Mig og min jydehoppe brillierede dog i kostumespringning, som vi vandt bedste udklædning i, 2 år i træk. 1. gang som indianer, 2. gang som rocker! Åh ja, det var tider.

Er ret sikker på, at jeg har startet mit sidste stævne og fred være med det

"If you can´t convince 'em, confuse 'em"

0
0
Svar på denne tråd

He he....
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 10:04

LC trav - buk og klap gerne ;-D - og nej jeg vandt ikke 8-)

Det er så også to krige og en bondegård PLUS det løse siden det skete ;-)

...eller omregnet i menneskeår til noget i retning af 12 år siden til et hyggestævne i vores lille lokale rideklub, hvor jeg red stævnet på en af ridelærerens heste :-D

Siden holdt jeg mig til ringridning og tøndeslagning til hest ved fastelavn ;-)

Der er løbet meget vand i bækken siden, jeg er blevet hesteejer selv og mine egne to heste har indtaget stalden :-D

Hilsen fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

0
0
Svar på denne tråd

Klasser...
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 10:05

På pony red jeg den op til MB i spring, hvor den kvalicicerede sig til sydjyskmesterskab både hold og individuel.. I dressur red vi op til en LB1.. Der blev mest redet springstævner på den, dog var den sidste klasse den fik en placering i en LC2 hvor den vandt klassen..

På min hest har jeg nu redet op til LA i spring, hvor den også er kvalificeret til sydjyskmesterskab.. Dog køre sprigningen lidt op og ned for tiden..

I dressur rider vi op til LA2.. Det er ene og alene fordi min hest er ud af fin dressur afstamning på hendes fars siden, så føler også en pligt til også udnytte hendes talenter i dressur..

Som man nok kan læse så er jeg den store stævne rytter.. Elsker simpelthen og starte stævne, både med de opture og nedture der følger med.. Der er ogs¨å en god måde og se fra stævne til stævne hvordan hesten rykker sig til det bedre..:-D

Mit mål er at starte landsstævner og måske international.. Men vi tager tingende som det kommer og på hesten præmisser..

Mvh. Trine

Hvor der er en vilje, er der en vej

Carpe diem

0
0
Svar på denne tråd

Stævner
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 10:27

På min pony startede jeg mest dressur for sjov, når der var et stævne på hjemmebane. Det højeste den gik var LB1, hvor den vandt den ene gang.

Til springstævner red jeg primært MB og MA, har dog startet en enkelt SB. Var deltager til DM, udtaget til Baltic Cup osv.

På hest har jeg redet LA1 med placering, dog stadig på hjemmebane. Har også redet en enkelt LA Kur, hvor jeg blev nummer 2.

I spring for hest, har jeg kun startet LC og skal debutere i min første LB i weekenden. Det samme gælder den hest jeg har nu :)

Som hesterytter har jeg kun redet ungheste og har derfor ikke været til så mange stævner.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 10:50

Pride om mig har for 8 år siden startet op til LA3 til distrektstævner. Det blev ikke til nogen placering, men vi klarede da at få 60%

Det vi foretager os sammen nu, minder vist mest om noget pensionist-ridning

Hedevang

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 

redet LA4 til stævner.

Jeg har ikke redet springstævner siden pony-tiden hvor jeg en gang imellem startede LC.

Min pony var ret god til at springe, det var jeg bare ikke.

Engang red jeg sammen med min veninde som lige ville springe et par spring, jeg prøvede et enkelt og spurgte bagefter hvor højt det var. Hun fortalte at det svarede til LA for heste -og så turde jeg ikke springe mere den dag

Og så har jeg vundet 3 hubertusjagter i den lokale klub for læææænge siden.

Nu rider jeg unghest og har desuden ikke rigtigt lysten til stævnerne længere...

Sagde Marie som går ind for at dyreplageri skal straffes hårdere!

Og mener ALLE ryttere burde bruge hjelm og sikkerhedsvest.

0
0
Svar på denne tråd

hejehe
Forfatter: 

På pony: Landsstævner i både spring og dressur.

På hest: før min pause red jeg DM for Junior, MA, landsstævner og et enkelt internationalt i belgien alt sammen i spring :) Her efter min ridepause har jeg købt en unghest som lige er blevet 5 og vi rider pt. noget lb og skal snart ride lidt la. Vi tager det stille og roligt :)

- Julie Salomonsen

Zacharias Blue <3

Uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/

0
0
Svar på denne tråd

Rider meget sjælent stævner..
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 11:01

... Med min første hest red jeg noget LB, dengang det var med kandar - det er meget lang tid siden .

Med min nuværende hest har jeg redet LA6 til 63 %, efter de gl. programmer (m. samlet trav + samlet galop).

Det næste vil nok være M1, når changementerne er iorden , det er nemlig det vi ikke helt har på plads.

I spring er det nok noget med 40 - 50 cm - jeg tør det ikke mere

Mvh

Anne

Nu med Kåret PRE-hingst !

1-års PRE-hingst sælges !

Part søges eller salg:

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/128764/

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 11:22

Ikke et eneste

Jeg blev lokket til at springe et par hygge-sløjfestævner på LD-LC niveau for nogle år siden, men det det siger mig ikke noget.

Og dressurstævner er slet slet ikke mig, jeg syntes heller ikke at det er spændende at se på medmindre vi er oppe i de rigtig høje klasser, det fanger mig simpelthen ikke..

Mine heste har heldigvis ingen ambitioner, men de kan deres ting alligevel

Mvh.

Nadja Carlsen

Velsignet med 3 skønne drømmeheste

Le trot à lècole!!

0
0
Svar på denne tråd

Hmmmm....
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 11:33

Hvor gode er vi??

Jeg rider hverken dressur eller springer mere. Gjorde da jeg var ung og modig, men nu er jeg absolut kun skovtursrytter.

-Men det kan man også sagtens konkurrere i, så for 3 år siden, fandt jeg interesseren i distanceridning.

På de 3 år har vi redet os op fra absolut ingenting, til nu at være klar til M klasserne og så venter de internationale klasser "lige om hjørnet".

Så jeg vil betegne mig hest og jeg som okay gode

Pernille

Team CoDa ox - Endurance

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 11:58

Har kun startet LC-klasserne. Til gengæld fik vi over 70%

0
0
Svar på denne tråd

Stævner
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 13:27

På min fjordhest blev jeg placeret i LA2 til distriktstævne mod heste engang i tidernes morgen. Spørg lige om jeg var stolt af den lille gule. Vi vandt mange LA1 og LA2 på klubplan, men dressur på dist. plan var lidt for seriøst til mig.

I spring har jeg været placeret i MB og min lille ishest og mig har været første uplaceret i vores første og eneste T8.

Stævner er ikke rigtig mig længere, men det var sjovt da det stod på.

Katrine

0
0
Svar på denne tråd

jeg har startet
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 13:49

MB spring til c-stævne (år tilbage før min ulykke)

LA4 til c-stævne nu...

Springrytter der efter alvorligt uheld, nu rider dressur, på sin skønne springhest Calle.

Nykåret Klubmester i Dressur

Tjek min hjemmeside:

www.123hjemmeside.dk/maren

0
0
Svar på denne tråd

stævner..
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 15:04

Jeg har de seneste år haft ungheste at ride, så det er ikke blevet til så mange stævner, men med min 1. og 2. dressurhest har jeg startet op til la4 på dist. plan la2 det højeste med placering.

Spring har jeg kun vundet en Lc på min lille dressurhest, men han var super god til det, så jeg skulle bare styre, og tøjle nerverne ;)

0
0
Svar på denne tråd

Altså før
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 15:25

jeg blev en kylling, der sprang jeg MA til c-stævner og MB til landsstævne på min Ladoga-hoppe.

Meeen den tid er for længest ovre, så nu holder jeg mig til sandkassen i stedet :)
Har så startet MB dressur til c-stævne, men har efterfølgende kun haft ungheste at ride.

Jeg har desuden startet VM kvalifikation for 5 års heste i dressur også :)

http://dphorses.webs.com/

Billig opstaldning af hingste/vallakker tilbydes

i lille privat stald.

0
0
Svar på denne tråd

ikke stævne...
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 15:56

jeg er ikke stævne rytter, men dressur rytter, plejer jeg at sige.

Før foling var vi bl.a. ved changement, passage, piruetter, men efter foling er hun næsten som på ungheste stadiet :(

Mit eneste stævne - LE på en DORSK pony, der knap kunne lokkes i trav. Vi vandt 2. præmien. Da mistede jeg ligesom respekten for stævner :) Og har ikke fået den tilbage efter at have set en del stævner.

Til gengæld har jeg dyb respekt for grundig træning. Ved ikke hvorfor jeg bliver skuffet når folk kommer på en stævne bane.

Lone

4 nyfødte killinger, klar til fravænning om 12 uger. Syd djurs.

Hilsen den nye lokale blå avis; Lone

0
0
Svar på denne tråd

hmm....
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 16:13

i spring har jeg redet en 145 cm klasse indendørs på landsplan (som jo er en lidt for stor MA men en lidt lille S)

CNC100 military på landsplan

LA3 dressur på distriktsplan

og jeg har faktisk startet en distanceklasse én gang - husker ikke hvor langt men ikke noget vildt

Vicky Mathiesen

Bedækning 2009:

Military - Ridesportens formel 1

0
0
Svar på denne tråd

Jeg...
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 16:42

har redet S i military på pony.

Jeg har starter 3 Danmarks Mesterskabet med en 3 plads som det bedste resultat.

Har ligget på Top 10 listen i military som både ponyrytter og young rider.

I springning har jeg redet
MB på pony og LA på hest.

I dressur har jeg redet LA3 på distriktplan.

Jeg har redet en del jagter inkl. 2 Hubertusjagter i Dyrehaven og jeg har vundet en rævehalejagt.

På min nuværende hest rider jeg CNC100 i military på landsplan, LA3 dressur og op til LB i ridebanespringning.

M.V.H Natasja

Military Ridningens Formel 1

GINSBORG

www.natasjachristensen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Dum di dej..
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 17:51

Som ponyrytter nåede jeg at ride en enkelt MB i ridebanespringning, og noget LA1 i dressur.

Som juniorrytter rider jeg nu CNC1* på landsplan, og vi har også redet en enkelt CIC1*. Jeg har et par nulrunder i mini LA (115cm), og skal starte min først LA2 på lørdag :)

Mine bedste resultater må være sølv ved hold DM i military 2009, samt sølv ved NM for hold i military 2009.

Jo, for søren - jeg har vist igså vundet et ponygames stævne en gang :)

Katja med Corvetten

Tidligere med Boy og Nimble Guy <3

En dårlig taber er en god vinder !

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn..
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 19:11

På min gamle pony (127 i stg) startede jeg LD og LC spring og blev klubmester i år 99/00 i den lokale klub. ;)

Har startet et enkelt dressur stævne også på min gamle pony, Meen jeg red fejl bane og blev disket.. :P UPS!!

Startede et enkelt spring stævne på min Frederiksborg hest "Bølle" vi blev disket fordi vi resfuserede sådan cirkus 18 gange.. :P

Ellers har jeg aldrig startet stævner, selvom jeg rigtig gerne ville, har bare ikke penge eller hesten til det..

Har dog en enkelt gang sprunget på min gamle varmblods hoppe, og det var da noget som lignede en MB.. :D Jeg var også meget stolt, men for hunde da hun ku springe.. :D

Christine

Med den Brune og den Røde :)

0
0
Svar på denne tråd

Nu skal der prales
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 22:18

Jeg har redet en skovtur til 100% fornøjelse!

Ridehaller bygges - Dansk kvalitet til svenske priser. Medl. af Byggeriets Garantifond. Kontakt mig for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 22:32

Hvor go' er jeg...?? Godt spørgsmål...

Jeg har som det højeste redet en Ma0 til distriktstævne med Fabi. Og en Mb3 med placering.

Hvor go man er for det ved jeg ikke.

Det jeg ved er at jeg er stolt over det som mig og Fabi har præsteret. Det som nogen aldrig havde troet på men som jeg drømte om siden Fabi blev født.

Hvor go' jeg er... Det må du nok spørge om...

Kunne sagtens blive meget meget bedre :) Men jeg nyder Fabis selskab hver dag!!

Min stjerne hedder

**Golden Fabia**

†Golden Destiny 3.3.95-17.11.08† Evigt elsket!

http://www.goldenekstreme.dk

Skøn 4-års hoppe e. ComeBackII sælges.

0
0
Svar på denne tråd

træning
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 11:16

Mit bedste resultat var en 1. plads i LC1-trav, en plads jeg var godt sur over da jeg ikke mente ridtet var ok til placering, klagede endda til dommeren over det .

Lige nu er vi så dårlige at vi ikke engang til træning vil kunne ride et godt og stabilt LC1 (og nogen gange er vi så gode at vi kan rigtig meget)

Hilsen Helle

Da jeg desværre har forregnet mhs til køb af 4,5 kg. Cortaflex HA powder sælger jeg til 130,00 kr. pr. 100 gr.

0
0
Svar på denne tråd

Hmm ..
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 14:21

LA1 på klubplan på min pony ..

Skla ud og starte LC på min hest snart håber jeg :)

0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 14:26

Mb3 med placering til landsstævne for ca. en måned siden:) vi bevæger os stille derop af:D

Brohaves Cæsar - min dejlige dreng

0
0
Svar på denne tråd

Svær Intermediere
Forfatter: 
Dato:  13-08-2009 16:15

Jeg har redet svær intermediere I som det højeste. Dog kun til et Grand Prix træningsstævne....

Med venlig hilsen

Zooropa - Anne: http://annemonark.blogspot.com/

** It's not enough to rage against the lie.. you've got to replace it with the truth. **
- Bono, U2

Har jeg hovedpine er det fantomsmerter :-D

0
0
Svar på denne tråd

højeste klasser
Forfatter: 
Dato:  14-08-2009 07:23

dressur: LA6 (Klubmester ØLR LA2 og 2.p Klubmesterskab NFRK LA2)

spring: LC ( 2.plads) enkeltspring-rekord 135cm - bane ca 115cm

Jagt: som følg (var omkring 12år) og ellers på skovtur hvor vi tog jagt forhindringerne

Distance: 25km (00 tid på 15km = førsteplads og pokal)

Team Le Mans

0
0
Svar på denne tråd

I tidernes morgen
Forfatter: 
Dato:  14-08-2009 11:25

...red jeg M på kandar (vi snakker vel 15 år tilbage ) og en LA i spring til klubstævne...såvidt jeg husker.

Pt. har jeg en 5 års, der går en pæn LA3 og skal gå finale i 5 års championat.

/Nat

Om du tror at du kan - eller om du tror at du ikke kan. Så har du ganske givet ret. Henry Ford

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-08-2009 12:28

Har redet SB til internationale stævner på pony, nr. 3 til DM og Nordisk mesterskab.

Jeg red også 140 klasser til internationale stævner på hest.

Men men, det er mange år siden. Red vist mit sidste stævne engang i 2000 eller var det 2001.

De sidste 5-6 år har jeg kun haft plage og ungheste, så der har jeg ikke redet stævner. Men jeg ville gerne igang igen, når nu unghestene bliver klar til det.

0
0
Svar på denne tråd

mange år siden
Forfatter: 
Dato:  14-08-2009 12:30

jeg sidst red stævner, ja nok ca 10-15 år siden. Den gang startede jeg en LB LB2 dressur, og tror det var LB spring, eller også var det kun en LC, men hvad pokker. Det vr blot på klubplan, og i alt har jeg vel max startet til 15 stævner. Stævnerræs siger mig ikke meget, hatten af for dem som ræser afsted.

Min drøm er at komme til at ride en LA program. Om det så blot er til et klubstævner og jeg bliver nummer sjok, så bare det at blive godkendt, ville være stort.

Jeg er måske nok ikke granprix rytter i hverken den ene eller anden kategori, men jeg synes selv jeg har et godt tag på heste, og derfor jeg stadig efter så mange år elsker at bruge tiden på dem, og stadig lære en masse..

Kentaur Artemis bom 2, 17,5 tommer, sort sælges, skriv besked eller send SMS

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-08-2009 14:03

Til og med LA4 på distrikstplan på min nuværende hest.. Var i finalen til Sydjysk mesterskab for juniorer sidste år, og er kvalificeret igen i år :)

Mvh.

Johanne med dressurholsteneren Corano

0
0
Svar på denne tråd

lang tid siden...
Forfatter: 
Dato:  14-08-2009 15:30

hm, jeg startede MA dressur da jeg var yngre, men nu er det ved at være en del år siden jeg har startet i dk...

I springning starter jeg 140 klasserne, jeg har en hest jeg så småt er begyndt at starte 150 på, og derudover starter jeg millitary advanced.

pt. står den dog mest på 4-7 års klasserne.... :)

Flere af de bedste rytterer jeg kender starter dog ikke stævner, derudover kender jeg flere ryttere der starter internationalt fordi de har hesten frem for talentet...

Mvh.

Liv Nielsen.

(Zancle)

Happy is the vestals lot.

The world forgettin´by the world forgot

Eternal sunshine of the spotless mind.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider