Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

starter på uddannelse
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 10:52

som mange af jer har læst, har jeg gået arbejdsløs meget længe, og selv om jeg har søge og søge og er tilmelde jobpoint, som skulle hjælpe er der ikke sket noget, jeg er på i praktik nu,men ved allerrede at når den slutter så står jeg igen uden noget, da der desvære ikke er nogne ledig stilling SÅ NU HAR JEG FÅET NOK, og derfor går jeg uden om kommunen som jeg jo ellers er tilknyttet, da jeg er på kontanthjælp

og starter med at læse de hf fag som jeg mangler for at komme ind på pædagog uddannelsen, det betyder jeg ryger på su, og at det kan være svært at beholde hesten, men det må jeg jo så tag som det kommer, for det her er noget som jeg SKAL gemmenfør.. og glæder mig til at der nu skal til at ske noget der giver mening..

Alice

0
0
Svar på denne tråd

supert alice
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 11:29

det lyder bare rigtigt godt at du nu kommer igang.

0
0
Svar på denne tråd

jamen...
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 12:26

tillykke med din nye vej i livet :-)

Nu er jeg bare nysgerrig, men hvis man kan have hest på kontanten kan man vel også på SU?

Su kan man både studiejobbe ved siden af OG tage su lån(hvis man vil).

Xoco

Stud.theol.

"Du har givet mig større glæde i hjertet, end man har når der er rigdom af vin og korn.I fred kan jeg lægge mig til at sove, for kun du Herre lader mig bo i tryghed" (Salme 4:8-9)

0
0
Svar på denne tråd

tillykke..
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 21:34

super godt at høre at du nu har valgt at læse og så søge ind på en uddannelse du gerne vil :-)

jeg håber for dig at du kan få det hele til at køre rundt økonomisk og kan få det til at passe sammen med hesten :-)

- Marieke -

0
0
Svar på denne tråd

ja jeg glæder mig også
Forfatter: 
Dato:  08-08-2009 11:09

mit problem er bare at mens jeg får 7-8ooo i kontanthjælp, så får man som hjemmeboende kun 2,574+lån 2,649= 5,223 kr før skat i Su og da jeg jo har være arbejdeløs i næsten 2 år bor jeg pt hjemme, men leder alt hvad jeg kan efter noget, som udeboende får man 5,177kr+ lån =7,826kr så jo finder jeg et billig sted at bo og noget arbejde ved siden af, så skulle det kunne løbe rundt, jeg prøver også at finde en part til min hest, da jeg med fuldtids studie ikke får så meget til til ham.

så selv om det bliver en hård tid, glæder jeg mig rigtig meget til at komme igang og til at slippe for kommunenes rod med mine penge der aldrig kom til tiden

Alice

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider