Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Andre end mig? (Store størrelser:-)
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 10:26

Er der ikke andre end mig der har problemer med at finde ridebukser og andet ridetøj der sidder godt?

Jeg har prøvet alle ridebukser der findes snart, og dem der er store nok sidder af H....... til.

Hvad gør i?

Er der een HN bruger der måske kan sy?

Hvad gør i?

Der findes ingen steder man kan få syet i Esbjerg, og de troede ikke der fandtes nogen steder i Danmark.

Må store mennesker ikke ride?

Jeg har en Belgier, hun kan sagtens bære mig.

Lidt rodet øv indlæg:-)

Og det hjælper ikke at skrive en masse leverandører, for de er alle prøvet.

Det er nærmest en debat:-)

Hilsen hende der har for stor numse, for brede hofter,stor mave, men for lille talje:-)

0
0
Svar på denne tråd

stor?????
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 10:28

jeg er selv af stor str, men havd kalder du stor?

46?

56? eller ???

mit største problem er ridestøvler, dvs jeg har korte ben og brede lægge.

Bukser kan jeg sagtens købe.

Feks Hoffmeier laver da i store str foruden Tika rideudstyr har en serie "fully fillies" i + str.

Jeg kan dog godt være i Pikeurs str 96 (= 48)så dem køber jeg.

Karina

Wrap minibig 350 dk afhentet på Midtsjælland

Fragt kan arrangeres.

0
0
Svar på denne tråd

Esbjerg
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 10:32

Det er bare at købe et par bukser, som din bag kan være i og så gå til en, der tilretter almindeligt tøj.

Jeg mener, der har lagt en i Strandbygade et eller andet sted, og tror også nok, at der har været nogen i Vesterhavsgade. Ellers kan du jo spørge i tøjforretningerne, hvor de sender deres tøj hen, som skal tilrettes.

Men nu er det jo et par år siden, at jeg er flyttet fra byen, så de kan da være flyttet. Og så har jeg ikke selv brugt nogen af dem, da min dejlige farmor er uddannet kjoleskrædder, så hun ændrer mit tøj. Senest var det en kjole, som var for stor foroven, da jeg bruger et nummer større forneden end foroven.

Lækker lejlighed med havudsigt og tagterrasse i Bulgarien udlejes

se www.123hjemmeside.dk/bulgarien

Stadig ledige uger i sommeren 2009:-)

0
0
Svar på denne tråd

kender det...
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 10:50

godt... ikke med størrelsen som sådan - men med at finde ridebukser jeg synes passer/sidder godt nok til at kunne holde ud at ride i dem.

En 38 er ofte for stor i lårene så de "poser",en 36 for lille på hoften og jeg HADER højtaljede ridebukser).

Har dog et par i mærket ELT der passer perfekt i str 38, så må vel bare gå efter det mærke fremover, synes desværre bare ikke man ser det så tit.

Synes til gengæld Hoffmeier er meget store i størrelserne,jeg kan svømme i min str 40, har du prøvet dem?

Ellers, prøv at hør i rideudstyrsforretninger? de kan jo specialsy støvler, så man må vel kunne gøre det samme med ridebukser tænker jeg(bare en ide).

Xoco

Stud.theol.

"Du har givet mig større glæde i hjertet, end man har når der er rigdom af vin og korn.I fred kan jeg lægge mig til at sove, for kun du Herre lader mig bo i tryghed" (Salme 4:8-9)

0
0
Svar på denne tråd

Hoffmeier
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 11:12

Hoffmeier er fantastiske og har laaaang levetid :)

0
0
Svar på denne tråd

kender problemet
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 11:22

Jeg kender også problemet med både ridebukser og ridestøvler

Hoffmeier er jeg også glad for, men vil da kigge lidt inde hos tika...

It is better to aim for the stars and hit the moon, than to aim for the trees, and hit the ground

Walking faster will not get you there quicker,

if you are heading in the wrong direction.

0
0
Svar på denne tråd

Tikas rideudstyr
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 12:15

De har ridebukser... Op til str 56

De sidder ikke super på mig men er super at ride i... Og holder udemærket til prisen.

Jeg køber mine ridebukser der. Ellers rider jeg somme tider i strechJeans.

Den farligste af vore fordomme er at tro,

at vi ikke har nogen.

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm....
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 17:21

Desværre syr de hverken i strandbygade eller i vesterhavsgade mere, jo, men kun dåbs og bryllupskjoler:-)

Har prøvet både Hoffmeier og alle i Tika, selv en str 56 er for kort fra skridt til talje, da jeg er super højrøvet:-)

Og til gængæld 10 km for lange:-) ØV.

Nogen der kender nogen der kan sy?

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har altid redet
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 18:10

I blue jeans (islænderrytter), og så findes der mange lækre jodhpursstøvler (eller sko med snørebånd), som man kan bruge med leggins. Jeg synes, jeg får god ankelstøtte- uden det strammer- og jeg opgav jagten på ridestøvler (kort underben med læg og str 43!).

Bukser med stretch og smalle ben er gode. De giver sig uden at stramme. Jeg har aldrig haft skavsår/været hudløs. Derimod kan ridestøvler gnave i knæhasen.

Mvh
xtiny

*** The truth is out there- but the lies are in your head***

0
0
Svar på denne tråd

Tøjforretninger
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 18:50

Gå ind i en tøjforretning og spørg hvem de har til at tilrette tøjet for sig. Der sidder mange rundt omkring privat og laver sådanne tilretninger, men de annoncerer typisk ikke, da de har deres faste leverandører i tøjforretningerne.

Lækker lejlighed med havudsigt og tagterrasse i Bulgarien udlejes

se www.123hjemmeside.dk/bulgarien

Stadig ledige uger i sommeren 2009:-)

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa....
Forfatter: 
Dato:  10-08-2009 12:35

Lib1:

Hvad mener du med at de ikke syer mere i strandbygade? Jeg har lige haft ringet til dem, og snakkede med en Solvej, og hun mente at det godt kunne lade sig gøre at lægge ridebukser op for mig.

Er bare lidt i tvivl, for de er på tilbud, så hvis jeg køber dem og Solvej ikke kan sy dem alligevel, så vil Tika ikke tage dem tilbage, og så er det jo penge ud af vinduet.

Kort laves til flere lejligheder. Bordkort, indbydelser, fødselsdagskort, bryllup og meget andet. Kontakt via. PB
0
0
Svar på denne tråd

Torain.
Forfatter: 
Dato:  10-08-2009 15:22

Det var hvad hun sagde til mig.

Men jeg skal jo også have syet en hel buks med skind:-)

Jeg tror da stadig de udfører alle "reperationer", såsom at lægge op.

De syer bare ikke hele ting, udover dåbs og brudekjoler:-)

Så bare rolig:-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider