Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Få din hesteannonce i Equipage
Forfatter: 
Dato:  06-08-2009 13:46
Indsat fra nyheden Få din hesteannonce i Equipage:

Heste-Nettets online markedsplads har længe været kendt som det mest effektive sted at handle hest. Nu bliver det muligt at finde endnu flere potentielle købere til din salgshest. Det sker gennem et nyt samarbejde mellem Heste-Nettet og Ridemagasinet Equipage. Læs mere om bladet på www.ridemagasinet.dk.


Når du har oprettet en salgsannonce på Heste-Nettet kan du fremover vælge også at få den trykt i det næste nummer af Equipage. Det sker ved et simpelt tilvalg i forbindelse med aktivering af annoncen.


For at din hest kan præsenteres bedst muligt i Equipage, er det muligt at tilpasse tekst og billede i forhold til onlineannoncen. Annoncen indeholder tillige hestens stamdata, dine kontaktoplysninger samt et særligt "shortlink" til den fulde annonce på Heste-Nettet med flere billeder og eventuel video.


Samarbejdet lanceres i Equipages septembernummer, der udkommer d. 3/9. Dette nummer vil kun indeholde 24 af de ny hesteannoncer. Annoncerne i septembernummeret sælges som et særligt introduktionstilbud efter først-til-mølle princippet, når der åbnes for oprettelse d. 7. august. Hvis du har eller opretter en salgsannonce på Heste-Nettet kan du for kun 50 kroner blive én af de heldige, der får sin hest annonceret i dette nummer af Equipage.


På grund af selvbetjeningen kan Heste-Nettet og Equipage tilbyde de ny printannoncer til uhørt lave priser i forhold til tilsvarende "normale" magasin-annoncer. Normalprisen efter introduktionstilbuddet bliver 240 kroner eller tre "klip" i et klippekort til hesteannoncer. Ved samtidigt kontantkøb af guldannonce og printannonce gives en rabat på 120 DKK.


OBS: Bestilling og tilpasning af printannoncen sker først, når man har oprettet en onlineannonce og går videre til "aktivering".


Ordningen er ét af flere ny initiativer, der i den kommende tid skal gøre Heste-Nettets markedsplads endnu mere attraktiv for både sælgere og købere.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Eksempel på trykt annonce:
Forfatter: 
Dato:  06-08-2009 15:26




***

5-års, talentfuld Carano/Schwedengruss-vallak lges!

***NU MED TRAV, GALOP og LØSSPRINGNINGSVIDEO***


***


Ny facebookgruppe for større sikkerhed til hest i trafikken!

www.facebook.com/group.php



0
0
Svar på denne tråd
 
 godt og nej
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 07:35

Hvorfor skal HN indlede samarbejede på et område de i forvejen er super stærke på?

Equipage har en lidt anden målgruppe end mange af de annoncer der indrykkes her på HN, så jeg vil spændt afvente en statistik over hvormange der vælger at benytte sig af dette nye tiltag.



Karina





Wrap minibig 350 dk afhentet på Midtsjælland

Fragt kan arrangeres.




0
0
Svar på denne tråd
 
 Super tiltag
Forfatter: 
Dato:  09-08-2009 10:44

Det er en super fantastisk ide HN har fået der.

Når man alligevel betaler for annoncen her så får man for en lille mer pris en endnu bredere rækkevidde på sin annonce, hvilket gør man får mere for pengene.


Så Thumbs Up herfra.



0
0
Svar på denne tråd
 
 equipage
Forfatter: 
Dato:  18-08-2009 22:55

Ja bortset fra at equipage målgruppe er fra 10-16 årige, samt nye folk i hesteverden/ uerfarne - ihvertfald den opfattelse jeg har af bladet, når jeg har skimtet det i butikkerne, eller købt det fordi der på forsiden stod noget interessant f.eks den artikel om koldblodsheste kunne bruges til dressur, den fangede mig og måtte ærlig erkende at det nok også er sidste gang jeg har købt bladet, da artiklen var noget skuffende og resten af indholdet heller ikke rigtig gav mig noget interessant eller nyt at læse om.


Men helt klart et fint blad for uerfarne hestefolk eller yngre mennesker.


Jeg tror bare ikke folk synes det er den målgruppe man vil ramme ved salg af sin hest/pony desværre.


En mulighed var at lave et blad som f.eks Pferdemarkt hvor der er en masse annoncer med forskellige heste, lidt alá den opsætning i vil lave i equipage, det tror jeg der er et større marked for.


Det er måske lidt hård kritik af bladet men for 50 kr. forventer jeg mere end overfladiske artikler..


Hestepasning.dk


-Professionel pasning af heste og andre dyr..

Foderplaner 200 kr. inkl moms.


www.hestepasning.dk


For Enjoy Ask/Casir Ask hingsteføl fra 09 sælges_40.000 kr.


info. staldpretty@staldpretty.com

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider