Jeg er ked af at sige det, men de gjorde det, der er ingen anden forklaring. Jeg er simpelthen ved at få nok at alle dem som påstår de er uskyldige. Hvis ikke de kan kendes skydlige for deres datteres død, så bør de som minimum straffes for at være så uansvarlige og efterlade deres børn. Og husk nu på de kun var 2 og 4 år.. Er et barn i den alder i stand til at være alene hjemme? Også selvom de bare skal sove?
De er begge læger og har adgang til beroligende stoffer. Madeline var på grænsen til at være hyperaktiv, og på ferie med sådan et barn samt et par små tvillinger, så er det ikke noget under Kate og Garry ville have lidt fred og ro sammen med deres venner. Jeg mener dog 100% at det er uansvarligt at forlade lejligheden, også selvom de "kun" var 800m væk (i fugleflugt vel at mærke) og kunne se over til lejligheden. Hvis man er ude at spise og med den mængde alkohol som de og deres venner havde indtaget, ja så nægter jeg at tro på de har koncentreret sig ret meget om at være på udkig efter hvad der er sket i lejligheden.
Maddie var en super køn lille pige, men hvis der skulle beroligende stoffer til, hvad er de så for nogle forældre? Er det virkelig nødvendigt at bedøve sit eget barn for at få lidt fred? Jeg tror 100% på at de ville have en pause og "slippe væk" fra deres børn, mens de var på den tapas bar, og at de simpelthen gav hende en overdosis. Kate opdager hvad de har gjort og skaffer sig af med liget..
Præsten som Kate bekændte sig til, er ikke længere præst (så vidt jeg husker) og nægter at udtale sig. Få den præst til at tale, og verden vil få at vide hvad der virkelig skete med Maddie og hvem der er skyld i hendes "forsvinden".