Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Er Maddie i Australien
Forfatter: 
Dato:  06-08-2009 09:55

Hvor lang tid vil de bruge på denne sag..

Men ville man ik selv blive ved, hvis det var ens eget barn, det tror jeg..

ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ article1202926.ece

Asterix

Hvil i fred min dreng

Jeg vil tænke på dig fra nu af og for altid

0
0
Svar på denne tråd

bbbbbbbbbbb
Forfatter: 
Dato:  06-08-2009 09:59

Hvis een( eller begge) af mine børn forsvandt, så ville jeg heller aldrig opgive at lede.

0
0
Svar på denne tråd

McCann
Forfatter: 
Dato:  06-08-2009 18:52

Jeg er ked af at sige det, men de gjorde det, der er ingen anden forklaring. Jeg er simpelthen ved at få nok at alle dem som påstår de er uskyldige. Hvis ikke de kan kendes skydlige for deres datteres død, så bør de som minimum straffes for at være så uansvarlige og efterlade deres børn. Og husk nu på de kun var 2 og 4 år.. Er et barn i den alder i stand til at være alene hjemme? Også selvom de bare skal sove?

De er begge læger og har adgang til beroligende stoffer. Madeline var på grænsen til at være hyperaktiv, og på ferie med sådan et barn samt et par små tvillinger, så er det ikke noget under Kate og Garry ville have lidt fred og ro sammen med deres venner. Jeg mener dog 100% at det er uansvarligt at forlade lejligheden, også selvom de "kun" var 800m væk (i fugleflugt vel at mærke) og kunne se over til lejligheden. Hvis man er ude at spise og med den mængde alkohol som de og deres venner havde indtaget, ja så nægter jeg at tro på de har koncentreret sig ret meget om at være på udkig efter hvad der er sket i lejligheden.

Maddie var en super køn lille pige, men hvis der skulle beroligende stoffer til, hvad er de så for nogle forældre? Er det virkelig nødvendigt at bedøve sit eget barn for at få lidt fred? Jeg tror 100% på at de ville have en pause og "slippe væk" fra deres børn, mens de var på den tapas bar, og at de simpelthen gav hende en overdosis. Kate opdager hvad de har gjort og skaffer sig af med liget..

Præsten som Kate bekændte sig til, er ikke længere præst (så vidt jeg husker) og nægter at udtale sig. Få den præst til at tale, og verden vil få at vide hvad der virkelig skete med Maddie og hvem der er skyld i hendes "forsvinden".

0
0
Svar på denne tråd

Tja.....
Forfatter: 
Dato:  06-08-2009 19:23

Den er svær....

Var et af mine børn forsvundet, ville jeg ikke have én time i livet, hvor det ikke fyldte og drejede sig om, at finde mit barn...

Dernæst, så har jeg fra dag 1 haft fornemmelsen af, at de selv har afskaffet pigen. Efter at have set udsendelser omkring det, er jeg da endnu mere bestyrket i, at ingen andre kan have gjort det.

Og - igen i min verden, så er det jo vigtigt at blive ved, for opgiver de eftersøgningen, så er det jo dem, vil alle mene....

Hilsen Vibeke

R.I.P. Freykur, 8 År

R.I.P. Line Vaps, 10 år

Skulle du mangle wrap, super kvalitet, 1. slet 2009, minibigballer, Nordjylland - så skriv...

www.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

trådstarter...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2009 20:30

Hvis de er uskyldige, så ingen undren at de bliver ved og ved og ved....

(hvem ved, ingen ved endnu ?)

Vh. Jill

Hvert græsstrå har sin egen dugperle

0
0
Svar på denne tråd

maddie!!!!
Forfatter: 
Dato:  06-08-2009 21:41

Hvis vi nu antager at forældrene har skylden( hvilket jeg også selv tror), så er det jo en god måde at fjerne blikket fra dem selv, ved at gøre alt det arbejde og eftersøgning de nu laver. De forskyder simplethen deres skyld over på andre for at fremstå uskyldig.

0
0
Svar på denne tråd

Gode skuespillere
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 07:56

Forældrene må om ikke andet være gode skuespillere... og -forhåbentlig- have en meget grim smag i munden.... med mindre de virkelig hadede hende så meget så de bare ville have hende væk...

Jeg håber da bare at Maddie ikke har lidt nød, hvis altså hun stadig er i live... ???

Flere har jo også se Elvis og ja, nu også Michael Jackson efter de er gået bort!!!!

De bedste hilsner

Tina ;)

Lidt skør er man vel altid....

Sommerhus tæt på Roskilde Fjord sælges, kr. 795.000,-

(hvis link ikke fungerer --> www.danbolig.dk sag nr. 490704)

0
0
Svar på denne tråd

ValleBalle
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 08:14

Kan kun være enig.... Synes der er alt for meget der taler for at det er forældrene der er skyld i det hele.

Men der har jo før været en historie om en mor der ser sit spædbarn blive dræbt af en prærieulv, og da det hun forklarer virker så usandsynligt, bliver hun dømt for at have dræbt sit eget barn. Først mange år senere finder man ud af at hun talte sandt.

Så måske vil der gå maneg år endnu før vi ved hvad der skete med Maddie

"Dyr er ikke et legetøj, men et ansvar. DIT ansvar!"

SILLE FOREVER !!
0
0
Svar på denne tråd

bbbbbbb
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 09:04

Ang. babyen fra Ayers rock(Azaria Camberlain), så er det aldrig 100% bevist at hun er uskyldig, eller om en dingo virkelig tog den baby. Der blev fundet blodigt tøj( lagt sammen på en måde en dingo ikke kunne gøre det), og en masse "vidner" der har set en dingo eller hørt babygråd efter hun forsvandt. Selv den dag i dag - 29 år senere, er befolkningn i Australien splittet om , hvorvidt hun er uskyldig eller ej. En mand stod frem og sagde at han havde dræbt en dingo med en baby, han blev afvist, ligesom en masse andre vidner blev. ( bla. en mand som blev afvist fordi det var konens beretning). Jeg tror desværre at det er det samme med Maddie sagen, den vil aldrig blive opklaret, og verden vil være splittet ang, hvem der uskyldig/skyldig.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-08-2009 09:30

Her er historien om den australske pige der forsvandt..

www.adventist.dk/ Default.aspx?ID=633&M=...NewsID=280

Asterix

Hvil i fred min dreng

Jeg vil tænke på dig fra nu af og for altid

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider