Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

H1N1 - spørgsmål??
Forfatter: 
Dato:  05-08-2009 15:34

Hej

Jeg har været i England og har lieg fået en sms fra en af tøserne jeg havde med derover om at hun har fået konstateret H1N1 influenza. Sagen er den at jeg selv er/har været syg siden vi kom hjem, men dog er ved at være på toppen igen.

Jeg kan ikke gennemskue om jeg bør tage til læge og få tjekket om det er det? Bor på kollegie, så har jo potentielt kunnet smitte en del personer i løbet af de 24 timer jeg var der, har siden været hos mine forældre...

Men nogle her der ved om jeg bør ta' til læge? Jeg har det som sagt fint nu, og hoster kun lidt...

Med venlig Hilsen
Yessika - Razz og Parfait - altid ynglingsdyrene!

0
0
Svar på denne tråd

måske burde du
Forfatter: 
Dato:  05-08-2009 15:36

mest for din egen sjælefreds skyld søge læge.

(Og dernæst selvfølgelig alle de andre du går og småhoster på :))

KH:)

Annette

2 dejlige nyistandsatte værelser udlejes incl. stort køkken/alrum og kæmpe stue. Ideelt for venindepar.

3 km til Birkerød station.

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

Lad være med at tage til lægen
Forfatter: 
Dato:  05-08-2009 15:40

men ring derop hvis du er i tvivl om du er smittet med den der virus.

M.v.h. Gitte
- mor til Tera og Lian og ejer af
Jack D, Makron og Joker

Elefanten er det eneste pattedyr der ikke kan hoppe.

Udstyr sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Sundhedsstyrelsen....
Forfatter: 
Dato:  05-08-2009 16:23

Har disse anbefalingen. Jeg tror også min datter har haft sygdommen med hjem fra London.

Hvad skal du gøre, hvis du oplever symptomer?
Hvis du i øvrigt er rask, skal du ikke foretage dig andet eller mere, end du ellers ville gøre, når du får influenza - typisk blive hjemme. Du skal kun kontakte lægen, hvis:

• Dine influenzasymptomer pludselig bliver værre
  • Du har en sygdom, der gør influenza til en mere alvorlig sygdom, end det ellers ville være. Det gælder personer med nedsat lungefunktion, astma, hjerte-karsygdomme, diabetes eller nedsat immunforsvar.
  • Du - siden du blev syg - har været i nær kontakt med personer, der har en sygdom, der gør influenza til en mere alvorlig sygdom, end det ellers ville være.
  • Du er gravid eller har børn under 2 år.

Hilsen Helle - Mimi

0
0
Svar på denne tråd

Tja.....
Forfatter: 
Dato:  05-08-2009 17:05

Min datter har haft fat i lægen, da hende og 3 kammerater var syge, lægen var rasende over, at de overhovedet overvejede at blive testet for det. De fik skæld ud, og besked på at blive hjemme....

Hvorfor?

Lægens svar var, hvad pokker de ville forvente, hun skulle gøre ved det....

Så næh nej, lad endelig være, samfundet er ligeglad, i hvert tilfælde på sjælland.....

Hilsen Vibeke

R.I.P. Freykur, 8 År

R.I.P. Line Vaps, 10 år

Skulle du mangle wrap, super kvalitet, 1. slet 2009, minibigballer, Nordjylland - så skriv...

www.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Tag det roligt...
Forfatter: 
Dato:  05-08-2009 17:25

... men hold dig fra andre så du ikke smitter for mange, og husk at når du er ude og bruger fællesområder, så desinficer dine hænder før du rør ved noget.

Ganske almindelige forholdsregler når man er syg (men ikke noget ret mange husker)

£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)

Se smukke unikke smykker til salg

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider