Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Proportioner D-stævner...
Forfatter: 
Dato:  03-08-2009 17:49

Hej med jer ;)

Da jeg gerne vil ud og starte nogle stævner på min lånehest, der desværre ikke har konkurrence id, har jeg forsøgt at finde nogle d-stævner. Men da jeg er flyttet til vejle for nyligt, og ikke kender klubberne rundt omkring er det lidt en jungle at finde stævnerne.

Så hvor finder i andre d-stævnerne? infosport har mest c-stævner og deropad..

Syns jeg kan huske en tråd om emnet, men kan bare ikke finde den.. så håber nogen vil hjælpe.

Mvh Marianne

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-08-2009 18:24

Jeg kigger på infosport, de har alle D-stævner i distrikt 14, men ved selvfølgelig ikke for dit distrikt.

Har du prøvet at søge på infosport uden at sætte årstal? Hvis jeg søger på D-stævner - distrikt 14 - 2009 så får jeg kun de stævner som har været afholdt i 2009, hvis jeg undlader 2009 i søgningen kommer alle de stævner som kommer i resten af 2009.

Egentlig en træls bug da man også får den, hvis man følger de lokale klubbers link til infosport.

Knus Stine

Nu med ny hest.

0
0
Svar på denne tråd

Allerførst skal du jo være....
Forfatter: 
Dato:  03-08-2009 18:24

.. medlem af en af klubberne for at kunne starte ;)

Vejle ligger i distrikt 10, og her er distriktets hjemmeside: http://distrikt10.rideklub.dk/ - der er også en oversigt over D-stævner.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

tilføjelse
Forfatter: 
Dato:  03-08-2009 18:25

På infosport kan du også finde alle klubberne i dit distrikt og så kigge på deres hjemmesider, de fleste klubber har hjemmesider i dag og der ligger stævnerne også tit.

Knus Stine

Nu med ny hest.

0
0
Svar på denne tråd

tak...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2009 11:13

Jeg siger tak for alle rådene, det må jeg hellere kigge på ;)

Jeg ved godt jeg skal være medlem, men mon ikke det er nok at være medlem i f.eks en enkelt klub, som vejle? de udvidede stævner inviterer jo som regel en del klubber rundt omkring.. Jeg er i forvejen medlem i Esbjerg, så jeg skal evt ned og starte i Bramming d. 22. august.

0
0
Svar på denne tråd

Jo, det er nok ....
Forfatter: 
Dato:  06-08-2009 11:52

... at være medlem i én klub. Hvis du kigger på oversigten over D-stævner i 2009, som ligger på distriktets hjemmeside (se det link, jeg gav dig), så kan du se hvilke klubber, der er inviteret til de forskellige stævner.

Det vil jo så være smart at være medlem af den klub, der er inviteret til flest stævner :)

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

Sif...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2009 20:39

jeps man har jo lov til at være lidt smart ;) Det er en super side! Håber at kunne komme ud og starte lidt ;)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider