Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 video - fra mac til pc...
Forfatter: 
Dato:  02-08-2009 21:16

Hej alle HN'er


Jeg har lige brugt min mac til at få video af hesten gjort digital. Filerne er gemt som .mov filer og afspilles af quicktime. Det fungerer fint på mac'en.

Men når jeg så skal have det over på pc så kan de ikke afspilles og youtube vil heller ikke godtage filerne, selvom det ER .mov filer.


Jeg fandt ud af hvad der skulle gøres sidst jeg legede med dette - for 1½ år siden - men jeg kan simpelthen ikke huske hvad det var jeg gjorde.


Er der nogle der tilfældigvis også har været ude i sådan en problemstilling - og har gode råd?


Mange hilsner

Kristina :)


Urbano XVIII står til avlstjeneste i 2009
Salg af PRE-heste formidles via avlere i Spanien
Se mere på www.vildal.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 filformat
Forfatter: 
Dato:  03-08-2009 15:32

Filmen skulle gerne kunne gemmes online på youtube, hvis den er gemt i filformatet .avi istedet for.




..Sandra



www.PlialiusFoto.dk
Seriøs Hobbyfotograf

0
0
Svar på denne tråd
 
 avi - eller .mov
Forfatter: 
Dato:  03-08-2009 22:14

Jeg har blot tidligere lavet filer, der er gemt som .mov og lagt på youtube, så det burde også virke.


Jeg skal blot ændre et eller andet i måden .mov-filen bliver gemt på - som jeg tidligere har gjort, men som jeg tydeligvis bare overhovedet ikke kan huske..


Så er der nogle, der har siddet med det samme og kan huske hvordan det lige skal konverteres når quicktime-filen (.mov) er lavet på en mac, men skal kunne vises på PC, så må i gerne give lyd :)


Regnvejrshilsner

Kristina


Urbano XVIII står til avlstjeneste i 2009
Salg af PRE-heste formidles via avlere i Spanien
Se mere på www.vildal.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 mac video
Forfatter: 
Dato:  03-08-2009 22:37

hvis du bruger imovie kan du fra dette program sende det direkte til youtube og andresteder som f.eks. facebook :o)


Rigtig brugt,er livet ikke for kort
0
0
Svar på denne tråd
 
 grimhund..
Forfatter: 
Dato:  03-08-2009 22:56

Ok måske jeg bare skal gøre det sådan.

Jeg bruger nemlig Imovie, men mac'en er pt ikke online, det er derfor jeg lægger det over på PC. Men det er måske det letteste bare at få løst "net-problemet" med mac'en, så den kan komme online ;)


/Kristina


Urbano XVIII står til avlstjeneste i 2009
Salg af PRE-heste formidles via avlere i Spanien
Se mere på www.vildal.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider