Ja nu må jeg lette mit hjerte..
Jeg har redet en del år efterhånden, tilredet, videreuddannet heste, redet alle mulige/umulige heste, så mener jeg har en del erfaring.
Desværre var min første egen hest en fiasko, da han var headshaker og jeg satte ALT ind på at gøre ham nogenlunde ridelig, det endte dog med at jeg solgte ham som skovturshest.
Derefter havde jeg mistet lysten til at ride lidt, da det som regel var forbundet med en tur i bunden af ridebanen at ride ham.
Red dog en del heste indimellem.
Så flyttede jeg og kunne ikke umiddelbart komme til at ride.. Har holdt pause i halvandet år og er nu en kylling af dimmisioner 
Har købt den dejligste fjord og alt går rigtig godt fra jorden, men når jeg så kommer i sadlen, så er det en anden sag 
Idag da jeg var ude og ride endte jeg i gruset to gange da han prøvede mig af(som jeg ved ungheste kan).
Han er stadig under tilridning, men er som sagt en rigtig dejlig pony. Han er løbende tilset af dyrlæge, så ingen fejl, han er sund og rask.
Jeg føler mig som en fiasko mht heste og er ved at være så langt at jeg overvejer at sælge ham til ender kan ride ordentligt..
Det er kommet helt bag på mig at jeg er så "dårlig" til at ride..
Kære HN´ænder..er det på tide at sige tak for de gode heste år og så "nøjes" med at beundre andres smukke heste? Eller er jeg bare en stor stor kylling?